Strona 1 z 5

[MOD] Persja STP

: 21 gru 2014, 09:42
autor: Rycho3D
Persja
Obrazek
Pobierz Persja beta
Mod zmienia całkowicie wygląd gry i oferuje dwie nowe bronie.
W wersji beta mamy 3 dni, w finalnej ma być 5.
Podczas przechodzenia misji nie ma wczytywania. Wszystko jest na jednej mapie.
Grę odpalamy z menu>opcje>własna mapa>cus-Persja
Zaczynamy od złożenia ofiar z kota, przez wrzucenie ich do studni w świątyni. Za każdą ofiarę dostajemy nagrodę.
W wodzie są piranie, więc nie wchodźcie do niej ;)

: 21 gru 2014, 16:20
autor: kamil425
Mapa całkiem niezła, tylko czasami miałem odczucie, że gdzieś to widziałem. Dlatego, że teren jest z podstawki gry. Możesz też dodać gołe panienki w jacuzzi, bo chyba nikt się nie kąpie w ubraniu :P

: 21 gru 2014, 17:19
autor: Silver Dragon
Majstersztyk w najlepszym tego słowa znaczeniu :ok:

Nie wiem jednak czy wszystkie funkcje mi działają bo testowałem na AWP, a wedle informacji tekstowej, zawartej w paczce z modem, nie powinno się tego tam instalować

: 21 gru 2014, 17:27
autor: Rycho3D
W AWP nie masz tego co jest w dane dni pn-pt, czyli nie masz misji itp.

[ Komentarz dodany przez: Silver Dragon: 2014-12-21, 18:03 ]
Dzięki za info ;)

: 21 gru 2014, 18:35
autor: BloodLogin
Mapka z misjami to jest coś ...

: 21 gru 2014, 21:39
autor: Dev4ever
Już przeszedłem pierwszy dzień i przyznam że naprawdę bardzo przyjemnie mi się grało w tego moda :)
Ciekawe misje do wykonania, duży otwarty teren do zwiedzania i zabawy z przechodniam. Bardzo spodobał mi się ten motyw z kotami, które trzeba wrzucić do studni. Ciekawe te nowe bronie, aczkolwiek mogły by odcinać resztę kończyn i zostawiać krew na ostrzach ;) Mod jest świetny. Czas na ocenę:

-klimat 9,5/10
-grywalność 10/10
-bronie 8/10 z wymienionych wyżej przyczyn
-Jakość rozbudowania mapy 9/10 ponieważ w niektórych miejscach jest trochę za bardzo pustawo
-wygląd mapy, muzyka, dźwięki itp... 10/10

końcowa ocena moda: 9/10

: 21 gru 2014, 22:15
autor: Rycho3D
-bronie 8/10 z wymienionych wyżej przyczyn
Nie odcinają kończyn, bo to STP. Ale głowy lecą :)
-Jakość rozbudowania mapy 9/10 ponieważ w niektórych miejscach jest trochę za bardzo pustawo
Pracuję nad tym. Będzie lepiej ;)
Dev4ever pisze: Bardzo spodobał mi się ten motyw z kotami, które trzeba wrzucić do studni.
A wrzuć przechodnia ;)

: 24 gru 2014, 00:15
autor: BloodLogin
Dobra wsiąkłem na 3h, więc czas na napisanie Testu.
Nie mogłem znaleść tego cholernego czeku, szkoda że w końcu nie zmieniłeś wyglądu papierowej mapy.

Odpalając cus, pierwsze wrażenie woow nowe budowle i zamki.
Zaraz po wejściu do "domu" usłyszałem głos grubszej - całkiem nie potrzebnie !??
Przypomniało mi się że mówiłeś o kotach.
Wszystkie uciekały, bały się mnie gdy trzymałem w rękach nową broń.
Naprawde nie chciałem zwiedzać całej Persji od razu więc respanowałem kilka razy,
w końcu mi sie udało zebrać kotki.
Wiadomość u góry ekranu po angielsku, dostałem pare przedmiotów i otworzyła się brama.
Ale gdzie te misje napisane opisane ...
po chwili skapłem się po co głos żony i że mogłem kotki kupić w namiocie.
Bawimy się dalej JEST TEN KOŃ ze screena stoi po chwili mnie kopie szaleje wchodzi do budynków zabija mnie.
Za drugim zabijam go a za trzecim podejściem karmnie go czym popadnie...
Sorry wyszła recenzja nawet.

Klimat i Grywalność
9/10 z muzyką w tle wszystko nowe ciekawe jest aż chce sie łazić do celu
Broń 7/10 słysze fx bryzgu krwi i łopaty, broń nie błyszczy

Błędy :
wazony jednak nie wszystkie pękają.
wchodzenie po drabinie czasem zbyt przyszpieszone.

PS.Prononuje byś zrobił temat o Persji na RWS Forum :)

: 24 gru 2014, 08:03
autor: Rycho3D
Dodam jeszcze wskazówki od siebie.

1. Po winoroślach można się wspinać.
2. droga do czeku (artefakt) otwiera się po zabiciu Kserksesa. Drugi artefakt jest w grobowcu po drugiej stronie zatoki.
3. Przejścia które otwieramy w poniedziałek, są otwarte w kolejne dni itd.
4. Konie są wściekłe, ale gdy ich nie dotykamy mogą być pomocne ;)
5. Złote przedmioty są przeliczane na kasę.

: 24 gru 2014, 12:41
autor: seebeek17
Mam takie pytanie.. ;o

Da się jakoś wsiąść na konia i pojeździć sb?

: 24 gru 2014, 13:56
autor: Rycho3D
seebeek17 pisze:Mam takie pytanie.. ;o

Da się jakoś wsiąść na konia i pojeździć sb?
Nie :D Te konie to bardziej dla jajów ;) Miały być jeszcze kury, ale kura nie wyszła i poszła na rosół :P

: 24 gru 2014, 17:58
autor: BloodLogin
Wykorzystałeś Dog do stworzenia HorseController , myśle że lepiej było by dać tam zachowanie słonia wtedy stawałbym na nogach no i nie zjadał pączków.

: 24 gru 2014, 20:44
autor: Rycho3D
Co w tym dziwnego że koń je pączki ? Konie lubią słodycze.
BloodLogin93 pisze:wtedy stawałbym na nogach
A teraz stoisz na rękach ? Bo nie kumam.

: 24 gru 2014, 21:28
autor: Pangia
W sensie że by wierzgał koń, jakby dostał szpicem po dupie.

: 24 gru 2014, 21:33
autor: BloodLogin
Kurka wodna literówka poprostu koń by stawał na dwòch jak słoń gdy zostaje uderzony.
Tam dalej jak już kręciłem się szukając czeku stał koń a przed nim płotek i on go nie ominoł tylko chciał przed siebie :P
Dobra dodaj do paczki Jabłka i kostki cukru.


A pochwalisz się ile czasu pochłoneła ci praca nad modem od pierwszego budynku do bulidu ;) ??