Strona 1 z 2

[MOD] Hell's Boosted Weapons

: 10 paź 2014, 18:25
autor: seebeek17
Cześć.
Ostatnio postanowiłem się pobawić trochę w kodderce, i przy okazji czegoś nowego nauczyć się z Unreal Script'u.
No i jakoś tak wyszło, że uzbierało się kilka polepszonych broni, więc postanowiłem wrzucić na ocenkę do was.
Nie są może to jakieś cudy modderskiego fachu czy coś, ale sprawdzić można. :)
Tzw. Lepiej zacząć od małych rzeczy i skończyć na wielkich, niż zacząć na wielkich a nie skończyć niczego w ogóle. :B
Jest to dopiero pierwsza wersja, więc kilka błędów pewnie ma, ale wszystko popoprawiam i niedługo dodam nowe rzeczy.
HBW robione pod AW, ale możliwe, że na AWP też ruszy.
W arch'u mapka LP z postawionymi broniami gotowymi do testowania. :)
Polecam testować Normal i Alt Fire, oraz sprawdzić efekty z założonymi kotami na lufę w niektórych broniach.
Pliki w załączniku.

@Update
Kolejna wersja:
-poprawiona funkcjonalność shotguna (m.in. dodano bounce explosion cat - po nałożeniu kota na lufę)
-poprawiony WMD
-dodane spawnery ognia do broni
-dodane skrzynki
-poprawiona pałka

Krótka prezentacja:

[youtube][/youtube]

Download:
Chomiczek
lub
załącznik
lub Steam Workshop:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1220621170

Enjoy! :)

: 10 paź 2014, 19:54
autor: Tiquill
No i user, który najwięcej pytał o koderkę, wreszcie pokazał, czego się nauczył. :D Skrzynia granatów fajna, ale u mnie nie miała tekstur, lecz to może być moja wina, bo odpalam wszystko na StP, który widzi całą resztę. Pickup i projectile kosy też nie miało tekstur, podobnie jak pudełko zapałek. Ikon brakuje. Co jak co, ale pudełko zapałek powinno mieć własną teksturę, by nie myliło się, kiedy chcemy je wyrzucić. I jakby co, to ikony każdemu lekko zmodyfikować trza, by były bardziej 'hell'.

Dobry pomysł, by podnoszone bronie spawnowały ogień. Najpierw zdziwiło, ale wiadomo, piekło, to o co pytać. Ale każdy pickup tak powinien działać. Byłoby to spójne dla całego moda (podobnie jak ikony).

Najlepszy jest pistolet, nakombinowałeś się z nim, ale warto było. :) Napalm nie bardzo, bo zielona chmura nie bardzo się zgrywa z ogniem, nie pasuje to - daj jeden kolor dla obu. I to spawnuje dwa projectile, jak widzę, też nie bardzo, że lecą dwie kule, jedna za drugą. Eksplodujące kosy? W kategorii dziwactw - może być. :D Nie wiem czy to dobry pomysł by tnące bronie zapalały w altfire, nie bardzo jakoś. Pałka-znikałka fajny ma altfire. To do tego potrzebujesz, jak widzę, zmiany kontrolera w ostatnim temacie. Potrzebne, bez tego nie jest to przekonujące. Ale to już napiszę coś w tamtym temacie. Uzdrowienie nie daje krzyżyka, daje za to coś lepszego. Mołotow, za którym nie przepadam, tutaj ma siłę potężną, dobre to. Zaś zabrakło inwencji dla shotguna.

No i zapałki. Pełzał, zwijał się, płonął, a poczęstowany ogniem - tańcuje. A po chwili znów pełza, hehe. Albo inny płonie, pełza i wymiotuje naraz. Nie, no, pistolet i zapałki rządzą. Pałka też da dużo zabawy (na pewno). ;)

Powodzenia dalej! :ok:

: 10 paź 2014, 21:27
autor: Rycho3D
Jednym słowem "Zajebiste" :D Szkoda że część broni nie działa na zombi.
Czekam na więcej wynalazków ;)
Tekstury miałem wszystkie, na HUD nie zwróciłem uwagi.
W skali Postalo-maniaka 9/10

: 11 paź 2014, 02:01
autor: Tiquill
Ej, seebeek17, dlaczego nie prostujesz moich słów o teksturach? Sprawdziłem. Miałem w innym folderze pliczek tekstur który sam zrobiłem na potrzeby pewne i jego czytał. Schowałem go i czyta właściwy. Ikony są, tekstury są. :) Zapałki się wyróżniają, więc wyżej głupoty pisałem. :P Popracowałbym tylko nad HUDem dla maczety i kosy, bo ich ikony wyglądają, jakby to były jakieś placki a nie ogień. ;)

: 11 paź 2014, 21:33
autor: seebeek17
Tiquill pisze:No i user, który najwięcej pytał o koderkę, wreszcie pokazał, czego się nauczył.
Jeśli mogę na chwilę odsunąć swoją skromność, to to jeszcze nie wszystko. :p
Niedługo (jak dobrze pójdzie) postaram się wrzucić coś nowego, oby lepszego. ;)
Tiquill pisze:Powodzenia dalej! :ok:
Rycho3D pisze:Jednym słowem "Zajebiste" :D
Dzięki. :D
Tiquill pisze:Ej, seebeek17, dlaczego nie prostujesz moich słów o teksturach?
Tiquill pisze: Sprawdziłem. ... Ikony są, tekstury są. :)
Wyjaśnione. ;)
U mnie wszystko ładnie chodzi.

Okej, dzięki, postaram się wszystko popoprawiać. :p

: 11 paź 2014, 21:36
autor: Tiquill
Może wyjdziesz z Testowiska, bo ludzie tego chyba nie widzą...

: 11 paź 2014, 21:41
autor: seebeek17
Wolę dać finalną poprawioną wersje pierw, żeby wszystko było miód i orzeszky. ^.^ :)
No ale jak chcesz to możesz wyciągnąć temat z Testowiska.

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2014-10-11, 22:16 ]
Nie, to jest Twoja decyzja, ja już jestem cicho. :)

: 12 paź 2014, 11:06
autor: Pan Szatan
Zajebisty mod :D

: 12 paź 2014, 20:57
autor: Tiszer
Modzik pierwsza klasa, szkoda że nie wyszedł x lat temu, takich modów własnie brakowało.
Czekam na więcej innowacji z twojej strony, może jakieś dodatkowe funkcje broni?
Jak dla mnie 8/10 :ok:

: 08 lis 2014, 09:17
autor: BloodLogin
Mój Test :
Ikonki broni były.
Nie wszystkie bronie zadziałały nie wiem jaki ma efekt :
Zielony Granat , Żółty Napalm , Zapałki (pech do literki "Z").

Reszta broni jest bardzo silna a nawet za silna ,
nie raz sam się spaliłem stojąc za blisko.
Zombiaków paczką HBW nie pokonasz :P

Ulubiona broń Shotgun Pistolet Maczeta
Więc następnym razem przeniose sobie wszystko do Stp !

: 08 lis 2014, 14:06
autor: seebeek17
BloodLogin93 pisze:Zielony Granat , Żółty Napalm
To ma jedynie większą moc piżgnięcia. ;)
I fajniejszy wygląd.
BloodLogin93 pisze:Zapałki
Podpal ludzi to zobaczysz, PPM ma inny efekt.
BloodLogin93 pisze:Reszta broni jest bardzo silna a nawet za silna
Tak ma być. ;D
nie raz sam się spaliłem stojąc za blisko.
Alternatywny strzał pistoletu ma skil gasząco-leczący. ;)
BloodLogin93 pisze:Więc następnym razem przeniose sobie wszystko do Stp !
Na samym STP nie zadziała, bo np. nie masz tam maczety, ale to pewnie wiesz.

Polecam odpalić na AW i za pomocą komendy "goto" przenosić się na mapy z STP. :)

: 08 lis 2014, 14:43
autor: BloodLogin
seebeek17 pisze:
BloodLogin93 pisze:Zapałki
Podpal ludzi to zobaczysz

Nie ma efektu ten "Polish fun"
seebeek17 pisze:
BloodLogin93 pisze:
nie raz sam się spaliłem stojąc za blisko.
Alternatywny strzał pistoletu ma skil gasząco-leczący. ;)

Nic zero pomocy :|
seebeek17 pisze:
BloodLogin93 pisze:Więc następnym razem przeniose sobie wszystko do Stp !
Na samym STP nie zadziała, bo np. nie masz tam maczety, ale to pewnie wiesz.
Jestem Blood , dam sobie rade ;)
a potem komenda Sweet zamiast nowej testowej mapki !

: 08 lis 2014, 14:54
autor: seebeek17
No i gitara. ;)

: 09 lut 2015, 01:32
autor: seebeek17
Kolejna, poprawiona wersja.
Zaktualizowałem pierwszy post.
Zmiany nie są takie wielkie, ale polecam nawet tym, którzy już testowali, pobawienie się shotgunem z założonym kotem. Fajne i mnie wciągnęło na ponad pół godziny. :)

Jako, że to już pewnie ostateczna-finalna wersja, mogę prosić o przeniesienie i wyjęcie stąd tematu do zwykłego Mody Użytkowników?

: 09 lut 2015, 13:22
autor: Dzienis
seebeek17 pisze:Jako, że to już pewnie ostateczna-finalna wersja, mogę prosić o przeniesienie i wyjęcie stąd tematu do zwykłego Mody Użytkowników?
Proszę bardzo.

Co do moda - może kiedyś przetestuję. Wygląda ciekawie.