Strona 1 z 2

MOD [NoSplash]

: 20 cze 2014, 12:57
autor: NIEtykajmnie
Witam to mój pierwszy i bardzo ważny post !
Mam nadzieje że zostanę tu na dłużej ponieważ będę tu dodawał modyfikacje od BloodLogina.

Opis:
MOD [NoSplash] polega na tym że nie zobaczycie już treści "UWAGA" z obrazka , minęło tyle lat , nie jeden zna tekst na pamięć.
Udało się to ominąć- bardzo prosty trick i nowy plik exe do każdej wersji STP AW AWP ED
i GRA ZAŁĄCZA SIĘ SZYBCIEJ :D:D


Pozdro , paczkę wrzucę wieczorem.

[/b]

: 20 cze 2014, 13:43
autor: seebeek17
Masz pozwolenie na modyfikowanie pliku wykonywalnego .exe?
..
Tak wiem czepiam się.. :D

Poczekamy zobaczymy.

: 20 cze 2014, 16:56
autor: NIEtykajmnie
PLIK GOTOWY DO POBRANIA :D
Głowy nie urwą każde EXE ma inna nazwę.
:rifle2: Ciekawe czy RWS już na to wpadło...


PROSZĘ O OPINIE to zawsze motywuje , poprzednie mody typu Mix pisze tworzy od zera.

: 20 cze 2014, 18:34
autor: Rycho3D
Mi obrazek nie przeszkadza, bo zawsze przez edytor włączam :)
Obrazek można zmniejszyć do 0 x 0 px i też go nie będzie. Poco przerabiać exe ?

: 20 cze 2014, 18:56
autor: NIEtykajmnie
Rycho za 2 lub 3 razem załapie i zacznie włączać się się w mig.
Zmierz to stoperem :diabeł: :diabeł: :diabeł:

Rycho3D pisze:Mi obrazek nie przeszkadza, bo zawsze przez edytor włączam :)
Obrazek można zmniejszyć do 0 x 0 px i też go nie będzie. Poco przerabiać exe ?


Nawet jeśli zmienisz obrazek slash 0x0 to i tak ta procedura wczytania obrazka następuje :P

: 20 cze 2014, 18:56
autor: seebeek17
Rycho3D pisze:Obrazek można zmniejszyć do 0 x 0 px i też go nie będzie. Poco przerabiać exe ?
i GRA ZAŁĄCZA SIĘ SZYBCIEJ :D :D
;)

: 20 cze 2014, 19:03
autor: Mike
W sumie to nawet przydatne. Ten napis "UWAGA" znam na pamięć a z tym modem ten splash sie pomija i gra włącza sie od razu po kliknięciu :) .
Ps
A ty NIEtykajmnie, to znasz Blooda jakoś czy co? :P

: 21 cze 2014, 01:37
autor: Tiquill
Fajny trik, fajny mod. A można znać sekret tego triku?

Za pierwszym razem lapa mi zmroziło, ale następne starty już płynnie.
NIEtykajmnie pisze:za 2 lub 3 razem załapie i zacznie włączać się się w mig.
Zmierz to stoperem :diabeł: :diabeł: :diabeł:
E tam. Zwyczajnie uruchamiana gra, czy twoje exe - za pierwszym razem trwa to długo, w obu przypadkach. Potem Windows, korzystając ze swojego cache, w którym ma zachowane w pamięci pliki gry - uruchamia grę szybko. W obu przypadkach. Liczenie milisekund wczytania obrazka to... śmieszne jest. Prędkość uruchamiania gry w ogóle nie traktuj jako atut tego moda.

Atutem jest jedna a zasadnicza rzecz. Bez tworzenia fake obrazka (ów 0x0) za to definitywnie pozbywamy się splasha. A to dla wielu ludzi wystarczy. Nie dokładaj więcej, bo nie trzeba. ;)


A tak na przyszłość, taka sugestia. Jak pakujesz do archiwum swoje pliki, to odznaczaj opcję by zachował datę utworzenia pliku. Bo po wypakowaniu mam niechcianą datę z kwietnia, zamiast z bieżącej chwili. Bardzo nie lubię takich przypadków. Więc jeśli ci to nie przeszkadza - odznaczaj. ;)


Słuchaj, BloodLogin93. Szkoda nam było Cię banować. Osobiście cieszę się, że trwasz przy postalowej modderce. Doceniam to. Pisanie jako inna osoba i zżymanie się ze wszystkim przyda ci tylko niepotrzebnych stresów. O łamaniu regulaminu nie wspomnę. Czy przez ten czas bana przemyślałeś swoją sytuację i gotowy jesteś do pisania pod swym właściwym nickiem, jako odbanowany BloodLogin93? Bez czynienia głupstw?

Bo czy zdrowa jest sytuacja obecna i czy zdrowe jest jej przedłużanie i zabawa w ciuciubabkę? Po grzyba ten cyrk?

: 21 cze 2014, 12:49
autor: MaKiPL
Obrazek

Wystarczy wywalić cały kod dialogu 1033 z EXE'ka.

1.Pobrać ResHack
2.Prawy przycisk myszy > usuń na dialog1033
3.Zapisać plik

Identycznie można pozbyć się komunikatów o:

Obrazek

Oczywiście zawsze można iść pr0 i zdisassemblować EXE'ka OllyDbg i się tam Assemblerem bawić zamieniając GOTO/JMP dialogu na inicjalizację Entry.fuk i Engine.dll

: 21 cze 2014, 14:00
autor: Tiquill
MaKiPL pisze:usuń na dialog1033
A dzięki, dzięki! :D
MaKiPL pisze:Oczywiście zawsze można iść pr0 i zdisassemblować EXE'ka OllyDbg i się tam Assemblerem bawić zamieniając GOTO/JMP dialogu na inicjalizację Entry.fuk i Engine.dll
Przerażające, miej litość. :):

: 21 cze 2014, 14:11
autor: MaKiPL
Spokojnie, mnie też to przeraża. Assembler to nie dla mnie, po prostu tego nie rozumiem na tyle, aby cokolwiek tutaj działać, nie jest mi to potrzebne, bo crack'erem nie będę, ale OllyDbg jest dobry do debugowania pamięci, przez co potem łatwiej jest pisać np. boty do gier lub pobierać zmienne z pamięci. :)

: 21 cze 2014, 14:19
autor: Tiquill
MaKiPL pisze:Assembler to nie dla mnie, po prostu tego nie rozumiem na tyle
Po zrozumieniu Assemblera przestajemy być człowiekiem. ;)

: 21 cze 2014, 22:58
autor: NIEtykajmnie
Do tej chwili 9 pobrań Dziękuje :)
Rycho3D polonizując PostED był bardzo blisko tego triku ;>

Temat można już zamknąć.

: 21 cze 2014, 23:03
autor: Tardis
Nie mozna bo ja jeszcze nie wyrazilem swojej opini. Zaraz zedytuje tego posta ale napisalem tylko po to byscie nie zamykali




Edit

Mi osobiście ten obrazek nie przeszkadza, Natomiast czas jego trwania mógłby być troszkę mniej długi.
Jednak nie chce się go ppzbywać. Gdybyś tylko trochę skròcił czas trwania, ale nie usuwał byłbym naprawdę wdzięczny.


Ps: Opady deszczu

: 22 cze 2014, 15:58
autor: Tiquill
NIEtykajmnie pisze:Rycho3D polonizując PostED był bardzo blisko tego triku ;>
Kady edytujący PostEd lub samego Postal2.exe, choćby jego ikonę, najczęściej używa ResHacka. Więc po nitce do kłębka. ;) Dobry ruch.
NIEtykajmnie pisze:Do tej chwili 9 pobrań Dziękuje :) (...)Temat można już zamknąć.
Wedle życzenia.