Strona 1 z 31
P2 Tropik
: 22 gru 2012, 18:02
autor: Rycho3D
Postal2Tropic
Mod zmienia wszystkie mapy obdarowując je bujną roślinnością, dodaje jedną broń i pozwala na jazdę samochodami. Dodatkowo zostały przebudowane budynki i zmienione wnętrza mieszkań.
Pobierz P2Tropic Final
wymagania: STP
: 22 gru 2012, 18:06
autor: The Iceman
Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że dźwięki otoczenia także zostaną odświeżone.
: 22 gru 2012, 18:11
autor: Rycho3D
Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że dźwięki otoczenia także zostaną odświeżone.
To priorytet
: 22 gru 2012, 18:17
autor: Zaver
Ciekawie się zapowiada; miejmy nadzieję, że nie padnie jak P2L
: 23 gru 2012, 06:10
autor: A-Mod
Rycho3D, looks not bad. Good luck with mod =)
: 23 gru 2012, 11:00
autor: Silver Dragon
Brzmi ciekawie. Zobaczymy co będzie dalej
: 23 gru 2012, 15:32
autor: Rycho3D
Próbka mapa suburbs-3
: 23 gru 2012, 16:15
autor: Zaver
O kurwa, moje pierwsze wrażenie to: !
Klimat zajebisty, zróżnicowane drzewa, ciekawe otoczenie (po prostu bomba). Aż mnie kusi, żeby zrobić ten kij bambusowy (pomysł melchiora
). Jednym słowem - wyjebane w kosmos. Musisz dorobić trochę ten klimat (i usunąć kolizję drabiny w domku obok schodów, ale to mniej ważne). Troszkę pozmieniać to otoczenie - jak na razie jest super
: 24 gru 2012, 02:04
autor: Tiquill
Tropical Paradise? No, kurna, jak najbardziej.
Można było się tego spodziewać, TreesMod tego zajawką! Ostatnio sypiesz swoimi dziełami coraz szczodrzej. Imponujące. Don't stop it! I say!
Mam w co grać na Święta, będzie trochę wolnego czasu.
: 24 gru 2012, 09:06
autor: Rycho3D
W końcu mam czas na PostalED
Wczoraj prawie ukończyłem mapę Suburbs-3 .
Suburbs-1 będzie następna , jak ją ukończę to dam razem z poprawioną 3
: 24 gru 2012, 09:36
autor: Tiquill
A najbardziej intrygujący jest ten gąszcz za wzgórzami, na krańcach mapy. Gdybyż wejść w taką dżunglę. Far Cry!
Dobra, wiem, przeginam, ale czemu nie pomarzyć.
: 24 gru 2012, 11:16
autor: Zaver
Hmm. To głupi pomysł nie jest. Można by nawalić na (udekorować) terrain trawę i inne roślinki jako "deco layersy". Wtedy jest lepszy byłby efekt - w sumie lepsze to od męczarnia z SM (jak jest umiarkowanie, gra się nie ścina
).
I TreesMod (najlepsze wykorzystanie
)
EDIT: Przetestowałem szybko terrain (po niechcącym przesunięciu go - nie chciałem już poprawiać
) z "decosami" i wyszło to tak:
...wygląda to tak, ponieważ ustawiłem rozmieszczenie pojedynczych paprotek niezbyt gęsto (ale na test może być
).
: 24 gru 2012, 13:37
autor: Rycho3D
To zobacz to
: 24 gru 2012, 14:04
autor: Zaver
Rycho3D pisze:To zobacz to
Mi też coś wyszło (gęstszy static mesh wziąłem
):
: 25 gru 2012, 13:51
autor: Rycho3D
Kolejna próbka
Wszystko idzie w dobrym kierunku.