Strona 1 z 3
Lepsza grafika w P2
: 09 wrz 2012, 12:39
autor: Sadysta
Takie pytanie czy moglibyście podać parę modów(o ile istnieją) poprawiające eksplozje tekstury, i grafike w P2 AWP? Prawdopodobnie nie ma modów, które poprawiają grafike, ale napewno widziałem, że w tej modyfikacji chyba Lost Island znacznie lepiej wyglądają wybuchy.
Z góry sorry, ale wybuchy w klasycznym P2 wyglądają chuj*wo.
Jeszcze taka uwaga, do doom 3 i quake 4 powstały modyfikacje umożliwiające granie na detalach ultra hight, polega to na zw tekstur o 200% może w P2(AWP) też da rade to zrobić?

Re: Lepsza grafika w P2
: 09 wrz 2012, 15:33
autor: Plebs
Sadysta pisze:
Jeszcze taka uwaga, do doom 3 i quake 4 powstały modyfikacje umożliwiające granie na detalach ultra hight, polega to na zw tekstur o 200% może w P2(AWP) też da rade to zrobić?

Pewnie się da, ale raz że to będzie dziwnie wyglądało miejscami, a dwa komputer siądzie. Jakiś słabo zoptymalizowany jest ten zmodyfikowany unreal engine. Bardziej mnie zastanawia, czy można sobie ustawić jakąś niestandardową rozdziałke. Bo te paski po bokach po prostu mnie rozrywają !
: 09 wrz 2012, 16:22
autor: Rycho3D
Plebs pisze:Bo te paski po bokach po prostu mnie rozrywają !
Edytuj Postal2.ini i sobie wpisz ile chcesz

: 09 wrz 2012, 19:10
autor: Zaver
Co do silnika wczesnej nie napisałem. Można by zmodyfikować silnik na miarę jego możliwości.
: 09 wrz 2012, 19:32
autor: Sadysta
ZigHorDude pisze:Co do silnika wczesnej nie napisałem. Można by zmodyfikować silnik na miarę jego możliwości.
a jakieś konkrety, może linki? -,^
: 09 wrz 2012, 20:17
autor: Zaver
Gra Killing Floor jest zrobiona na Unreal Engine 2.5. (wcześniej modyfikacja UT 2004):
https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=13088
W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5.
EDIT: Czyli innymi słowy ładniejsza grafika.
: 09 wrz 2012, 20:34
autor: prawdziwy 666
: 09 wrz 2012, 21:13
autor: Zaver
Czyżby to była zmodyfikowana wersja 2.5.? Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie), lecz widać, że ogólna otoczka jest ładniejsza.
: 09 wrz 2012, 21:28
autor: Plebs
ZigHorDude pisze: Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie)
Jak nie?

chyba że chodzi ci o rozdzielczość tych tekstur.
Jakoś nie robią na mnie wrażenia te screeny jak sobie pomyśle, że w tak pięknie urządzony domkach mieszkańcy będą jedynie stali i chodzili z jednego pathnoda do drugiego

: 09 wrz 2012, 21:43
autor: Zaver
Tekstury też są ważne w ogólnej grafice, możliwe są lekko poprawione.
Co do samej gry wygląda to "okrąglasto", przypomina mi trochę "Simsy na Source"

: 09 wrz 2012, 23:02
autor: Sadysta
Tak. MAJĄ a kiedy zrobią?
: 09 wrz 2012, 23:28
autor: prawdziwy 666
na to pytanie nie da się odpowiedzieć
P2R został na razie odsunięty na bok ze względu na to
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... d=93000640
ale możesz być pewny że zostanie zrobione
: 09 wrz 2012, 23:34
autor: Sadysta
: 10 wrz 2012, 15:10
autor: Silver Dragon
Jeżeli ci tak ekstremalnie zależy, sam do nich napisz. Jaki problem zalogować się na RS i napisać tam posta

: 10 wrz 2012, 16:29
autor: Zaver
A taki (obrazek w załączniku):
...i przerywa połączenie jak daje spróbuj ponownie, odrywa od sesji i tak w nieskończoność. przynajmniej u mnie tak się dzieje (zresztą Ryuq też tak ma) - obrazki lekko pozmieniane, ze względu na szerokość.