Strona 1 z 7
Pomysł na broń-Skalpel
: 05 sty 2011, 14:27
autor: Darnok15
Co o tym sądzicie ? Skalpel jako broń hmm.. Niezła była by sieczka.. "ChangeDude" na doktorka i jazda robić operacje !!
Ciekawe czy ktoś tego wyzwania się podejmię ? Było by po prostu Zaj***ście polatać ze skalpelem.
Animacje zrobić, albo od tej "kosy" (ten scyzoryk czy jak) wziąść.

ł:
: 05 sty 2011, 14:38
autor: Frugo_Ramone
Hmmm... Pomysł nawet ciekawy ^^
Ktoś się tego podejmie?

: 05 sty 2011, 14:42
autor: Darnok15
Napewno Nie ja

: 05 sty 2011, 15:06
autor: Lothar
W sumie ja mogę - zawsze to jakiś dodatek do portfolio

: 05 sty 2011, 15:12
autor: Frugo_Ramone
Ja bym bardzo chętnie to zrobił gdybym tylko miał jakieś umiejętności

Jedyne co w PostEd robiłem to beznadziejne i kaszankowe mapki, które nawet nie chciały się załadować w grze

: 05 sty 2011, 15:21
autor: MaKiPL
Skalpel, to małe urządzonko, wymodelowanie takiej broni, zajmie z jakieś 5 minut.
Zabiorę się za modelowanie już teraz. Czekajcie na screeny i download.
: 05 sty 2011, 15:43
autor: Darnok15
dzięki
MaKiPL, jesteś wielki

: 05 sty 2011, 16:15
autor: Frugo_Ramone
MaKiPL pisze: wymodelowanie takiej broni, zajmie z jakieś 5 minut.
Widzę, że jesteś pewien swoich umiejętności
W takim razie czekam z niecierpliwością

: 05 sty 2011, 16:29
autor: MaKiPL
Vertexy ustawione, połączone w Face. Model jest gotowy, tylko jest płaski. Kształt wyszedł naprawdę dobrze. Model ma na razie 180 trianglesów, bez zastosowywania wygładzania.
Chcecie screeny płaskiego kształtu, czy poczekacie na pełny 3D model?
No i jednak nie jest robota na 5 minut

. Jeszcze trochę mi to zajmie...
PS. Po wygładzeniu model jest Jeszce gorszy, więc przerabiam płaszczyznę w pełny 3D model.
NIEEEEE!! kurw... Niechcący sklonowałem face, i zapisałem (nie wiem jakim cudem) model cały poszedł się pieprzyć... Kur! Spróbuję jakoś ocalić ten model, i pokasować sklonowane obiekty. Doopa... Muszę łączyć vertexy od początku
Ufff... Już zrobiłem model, teraz tekstury, i trochę dodam szczegółów.
: 05 sty 2011, 17:24
autor: Darnok15
a co z skryptem, co ? MaKiPL
: 05 sty 2011, 17:35
autor: Knurr
a co z skryptem, co ? MaKiPL
Wydaje mi się, że podrasowany skrypt maczety starczy.
: 05 sty 2011, 17:39
autor: Darnok15
a mi że skrypt BALI (chodzi o ten scyzoryk) wystarczy
: 05 sty 2011, 17:41
autor: MaKiPL
Model wypuszczam w aktualnym stanie. Trzeba trochę dopracować, i dodać UV. Ale i tak kawał roboty odwaliłem.
Oraz download, zawierający wygładzony model w MilkShape 3D.:
Paczka zawiera:
.ms3d
.ASE
.OBJ
.FBX
.LWO
.RAW
.DAE
.TXT
.3D
Download:
Załącznik
Licencja:
Zezwalam na dowolną manipulację modelu - wykorzystywanie w celach komercji i nie komercji w pełni dozwolone. Na Każdą modyfikację modelu zezwolono.
zk446 pisze:a co z skryptem, co ? MaKiPL
Ależ, czy ja napisałem, że zrobię broń do końca? Ja tylko model początkowy zrobię. Żeby ułatwić sprawę. Mogę ewentualnie się jeszcze animacją zająć, ale niczego nie obiecuję.
: 05 sty 2011, 17:41
autor: Darnok15
ten czarny skalpel jest fajny
a twój jest zaj***sty
a skąd masz taką za***istą teksturkę ?!!
dobra dobra model już masz a co dalej
MaKiPL ? zostawisz to komuś innemu ?
: 05 sty 2011, 17:43
autor: MaKiPL
google.pl
