Strona 1 z 6

Zakamuflowani przeciwnicy

: 04 sie 2008, 15:35
autor: wasacz93
Tutaj
Demonical Monk pisze:Zrobiłem moda w którym są ukryte jednostki policyjne więc nie dziwić się że wygląda jak cywil :P
A to bardzo ciekawe jest, mógłbyś to udostępnić dla publiczności ;).

: 05 sie 2008, 02:07
autor: little_psycho
No właśnie wydaj tą modyfikację :P Fajnie by było wpieprzyć przechodniowi a tu nagle zong! Okazuje się że to tajniak i masz psy na karku.BTW . zamieniłeś tylko teksturki czy dodałeś przechodni na mapę i zmieniłeś ich zachowanie na takie jak gliny mają ?

: 05 sie 2008, 02:19
autor: Spoonman
Do tego nie potrzeba modów, ino wystarczy zwykłemu kmiotowi przypisać klasę kontrolera policjanta.
Aby tego dokonać, należy go zaznaczyć w edytorze i zmienić mu właściwość Pawn > ControllerClass (w przypadku AWP) z AW7CivilianController na AW7PoliceController.
Ot cały mod.

: 05 sie 2008, 02:42
autor: little_psycho
Jak zwykle Spoonman zawodowiec pomaga :D ! Ha! Wiedziałem o tym że trza przypisać zachowanie policjanta tylko nie wiedziałem jak :)

: 05 sie 2008, 09:53
autor: Demonical Monk
Warto dać mu radyjko, bo co to za tajniak bez radia? Kolejna podstawa to odpowiednie dobranie oskryptu. Musi się zachowywać idealnie jak reszta przechodniów. Idzie sobie, idzie... Z kolei trzeba owarunkować skrypt bójek ulicznych bo jakiś wsiór pobije tajniaka, to jak to będzie wyglądało? xD Ja jednak preferuję dać mu kamizelkę kuloodporną shotguna i granaty. No i można tak w nieskończoność robić jednego policjanta... Jeśli komuś uda się twór doskonały to serdecznie zapraszam do przedstawienia jego możliwości.

: 05 sie 2008, 19:24
autor: Tiquill
Co ja mogę powiedzieć. Fajny z tego mod by był. Spoonman pomysłodawcą, ale kto wykonawcą? ;)

EDIT: Ups, pomyłka! Pomysłodawcą jest Demonical Monk, przepraszam.

: 05 sie 2008, 22:41
autor: Spoonman
Zrobiłem coś takiego. Ktoś mógłby to przetestować. Ale to chyba nie jest temat na rozważania nad zachowaniem ludzi umieszczanych na mapach?

: 05 sie 2008, 23:01
autor: Tiquill
Wydzieliłem więc posty. Na razie bez żadnego znacznika, bo to jest póki co propozycja, idea. Można wydać to jako mapę, na razie. Temat zaś pzostanie propozycją moda, jeśli ktoś wykona, to git. ;)

: 05 sie 2008, 23:33
autor: Spoonman
Doskonale.
Oto, co ja stworzyłem, niewielkim nakładem sił.
Kod z załącznika należy skopiować i wkleić w edytorze do mapy (z AWP), w której chcemy danych przeciwników mieć.
Te postacie nie ujawnią się tak łatwo, ale i nie dadzą sobie skopać tyłka w razie niebezpieczeństwa. Przetestujcie i powiedzcie, czy coś jeszcze by tu zmienić.

: 06 sie 2008, 00:15
autor: Tiquill
Dodaj, w jaki sposób wkleić do mapy. ;)

: 06 sie 2008, 00:33
autor: ciuciu
Można by też zmienić w skryptach aby zawsze wszystkie Tajniaki byłi tajniakami a nie ci dodani przez postED . Nawet to nie będzie trudne

: 06 sie 2008, 00:57
autor: Spoonman
Tiquill pisze:Dodaj, w jaki sposób wkleić do mapy. ;)
Jasna sprawa!
Otwieramy plik z zipa za pomocą edytora textu, zaznaczamy cały text znajdujący się w pliku SecretAgents.txt, a następnie kopiujemy go do schowka.
Otwieramy postalowego edytora, w nim mapę, w której chcielibyśmy umieścić TajnychAgentów i obieramy sobie miejsce, w którym chcemy ich wstawić.
Wklejać najlepiej jest w widoku 3D. Klikamy w oknie z widokiem 3D prawym i z menu kontekstowego, które nam się otworzyło wybieramy Paste>Here. Może się zdarzyć, że obiekty ze schowka się wkleją ale nie będą widoczne. Pomaga na to przesunięcie ich, np przytrzymując Ctrl oraz prawy i lewy przycisk myszy, podczas gdy kursor znajduje się w oknie widoku 3D wykonujemy ruch w górę, dopóki nie zobaczymy wklejonych postaci. Nie należy przejmować się, że w edytorze wiszą w powietrzu. I tak opadną z chwilą załadowania mapy do gry.

Kod zawiera dwie postacie - kobietę i mężczyznę. Nie dało się zrobić tak, żeby płeć była losowana, ponieważ przypisywana jest wtedy klasa dialogów zwykłego zjadacza chleba a nie policjanta, dlatego rozdzielenie ich na dwie od razu zdefiniowane płcie było w/g mnie najprostszym rozwiązaniem.

[ Dodano: 2008-08-06, 01:04 ]
ciuciu pisze:Można by też zmienić w skryptach aby zawsze wszystkie Tajniaki byłi tajniakami a nie ci dodani przez postED . Nawet to nie będzie trudne
Racja, chodzi właściwie jedynie o domyślne właściwości. Ale ta (nazwijmy to) modyfikacja jest na razie w fazie projektowania, a więc najpierw może niech wszyscy nią zainteresowani ją przetestują, wypowiedzą swoje uwagi na jej temat. Wtedy drogą kompromisu wybierzemy najlepsze właściwości, które będzie można zapisać w skryptach.

: 06 sie 2008, 10:33
autor: Demonical Monk
Akurat mi się płyta na śmierć zarysowała kiedy robiłem formata nie dawno. Ściągnę z t0rrenta AWP i przetestuje, ale z tego co widzę to bardzo miodnie to wygląda :)
Moje zalecenia co do upuszczania postaci w Postal 2: Share The Pain.
Najlepiej walnąć takich tajniaków w najmniej spodziewanych miejscach. Szczególnie miło będzie jak jeden będzie stał w kolejce na przykład po spieniężenie czeku. Pamiętamy chyba wszyscy te wspaniałe momenty kiedy jednym granatem wysadzaliśmy całą kolejkę... No to teraz będzie trudniej. Postawimy obok kolejki Tajnego Agenta i nie będzie aż tak zabawnie. Ogólnie jak ściągnę AWP to zacznę grzebać w mapach STP i powrzucam tam tych szpiegów. Jak ktoś będzie grał uczciwie bez żadnego podglądania mapy w PostEDzie to będzie trudno...

EDIT Zasysam AWP i idę czynić swoją powinność.

: 06 sie 2008, 15:22
autor: Spoonman
Nie chciałem wsadzać tego jako kod tylko jako załącznik, żeby tak nie "zaśmiecać" strony na forum.

Jedna uwaga na temat wstawiania tajniaków do kolejki: Oni mają na prawdę gdzieś jak komuś dzieje się krzywda. Wyjątkiem są policjanci i oczywiście oni sami.
Tak więc kopnięcie jednego gościa z kolejki, by ją rozgonić nie poskutkuje na nich, ale oni będą jedynymi, którzy nie będą uciekać, więc to zachowanie może już wydać się podejrzane.
A co do rzucania granatu w kolejkę... Nigdy nie próbowałem. Staram się być mało brutalny, grając w Postala. :lol:

: 06 sie 2008, 15:48
autor: Demonical Monk
Dobrze wszystko jest i działa, ale wklejają się dwie sztuki za jednym razem co przeboleje.
Niezła jest zabawa:
Obrazek
Można zostać nawet aresztowanym przez tajniaka. Posiada on kajdanki i radio zazwyczaj.
No to teraz uważajcie! Bo kapusie będą W S Z Ę D Z I E! Oficjalna beta za jakieś 5-7 dni.
Thanks to Spoonman for zajebisty skrypt.