Strona 1 z 8

Eternal Apocalypse Inventory

: 03 wrz 2007, 21:18
autor: Tiquill
Właśnie, nie Damnation, ale Eternal Apocalypse...

To nowy mod, którego bronie w wersji beta udostępniono jako EAInventory_betatest.rar na japońskiej stronie SAITAMA! server. To pierwszy udostępniony mod dla ED! Co to takiego jest? To w uproszczeniu odpowiednik AWP dla AW i STP, który rozszerza funkcjonalność Eternal Damnation o nowe bronie, kody i pozycje w menu głównym, jak również inwentarz samego P2. Zamiarem autora (autorów?) jest dodać w menu głównym dostęp, obok pozycji samego EA, także do ED i zwykłych STP i AW. A także dodania Kolesia do świata ED i broni z P2. Ale nie wszystko działa prawidłowo, jest to bowiem wczesna wersja moda. I autor wcale nie zapowiada, że będzie to kontynuował, niestety. :(

Ale działa zaś to, co najbardziej lubimy, czyli nowe bronie! Część z nich rozpoznaję jako bronie, który były w projekcie ED, ale nie zostały do niego dodane - ale to już inna sprawa. Lista broni zaś jest długa. :) Obok broni z P2 i jego modów (m.in. SMEG, nuke launcher, holy granade, shotgun, M16, pistolet, kosa, młot) daje nam nowe zabawki: Colt M4A1, UZI SMG, nowy AK 47 (w tym no stock model), Walther PPK (9 mm) (zwykły i silencer oraz ich wersje w obu dłoniach), SIG Sauel P230 (9 mm) (zwykły i silencer), pojemnik StunGrenades, nowy laser (choć wygląda jak jakieś narzędzie z warsztatu mechanika), combat knife, bumerang, nowe łom i patelnia, laska (niemalże jak pastorał), jakiś szpikulec, solidnego drągala i... widelec. :)

Moda EAInventory_betatest pobierzemy bezpośrednio stąd. Niezbędny do uruchomienia EA plik Postal2EA.ini znajdziemy tu. Na YouTube możecie zaś podejrzeć go, zanim pobierzecie.

Jak powiedziałem, nie wszystko działa jak trzeba. Na przykład tylko cud może sprawić, że użyjecie bumerangu. ;) Nie można też wyrzucić Colta M4A1, zawsze wraca, powiększając nam zasób naboi. A po wyrzuceniu PPK czy AK47 potrafią ich fragmenty stale wisieć w powietrzu, nie zagradzając nam drogi jednakże. Czyli błędów sporo. Więc: mod tylko dla zawziętych poszukiwaczy nowych zabawek. ;)

Spory problem sprawi samo wypakowanie moda. Archiwum ma w ścieżki folderów z japońskimi znakami w nazwie. Trzeba użyć WinRAR-a i nim wypakować archiwum, choćby na pulpit. Następnie "kwadraty" w nazwach folderów zamieniamy polskimi znakami i dopiero teraz przenosimy pliki do folderu ED. Przedstawiony plik Postal2EA.ini służy do uruchomienia samego moda EA. Ale spotkamy więcej błędów, niż to warto. Lepiej uruchomić zwykły ED i w nim wczytać mapę moda, czyli wpisujemy w konsoli:
goto CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
gramy na mapie, zbierając wszystkie bronie. Następnie wracamy do map ED, np. wpisując w konsoli:
goto ED_ss_happyhill
lub na mapy zwykłego StP:
goto suburbs-3
I gramy! :)

Obrazek
Obrazek
_________________________________________

Nowy link: https://www.sendspace.com/file/ul6dvn


EDIT 14mar09: Mod jest w naszym downloadzie: https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=152

: 03 wrz 2007, 21:26
autor: kazik
Link do pobrania nie działa :(

: 03 wrz 2007, 21:29
autor: Mixer
no no mod wyglada znakomicie pelno nowych broni ;)
jest smaczek tylko szkoda ze sa jakies problemy z instalacja a nastepnie z dzialaniem samej gry :/

: 03 wrz 2007, 21:37
autor: Tiquill
kazik pisze:Link do pobrania nie działa :(
Działa, jeśli wkleisz go bezpośrednio do FlashGeta czy innego download managera. To taki ich japoński wynalazek, niestety, ta strona.

: 03 wrz 2007, 21:42
autor: kazik
Ok, już pobieram. Dziś pewnie już nie dam rady go wypróbować, ale dostaje ślinotoku na samą myśl o tym modzie :P

: 03 wrz 2007, 21:56
autor: Mixer
no mod jest swietny
szkoda ze narazie go nie zainstaluje bo postal mi nie dziala :/

: 03 wrz 2007, 22:07
autor: Tiquill
A jutro do szkoły... :P
Mixer pisze:tylko szkoda ze sa jakies problemy z instalacja a nastepnie z dzialaniem samej gry :/
Takie są te dżapańskie wynalazki. :D To zły ściąg, to kłopoty z instalem... Ważne, że z broniami można sobie pobiegać. :uzi: I to na mapach StP, czyli to co najlepsze. Ważne, że da się wyrwać z niezbyt wygodnego świata ED przez wiele dający cheat 'goto'. :) A że można biegać z tym w StP, dałem już przykłady w tym poście.

: 03 wrz 2007, 22:28
autor: Mixer
a propo ciesze sie ze nie musze grac na mapach ED i z zombie. uffff

: 04 wrz 2007, 15:56
autor: kazik
Ta mapa mi się nie wczytuje. Biorę Custom map i wybieram tą mapę, ale zamiast pasku wczytywania pojawia się ta mapa (chyba. nie jestem pewny, bo widać tylko kawałek ściany) i obraz kręci się w kółko (tak jak w menu w STP). Nie mam żadnej władzy nad Johnem. No i komenda goto suburbs-3 powoduje tylko zanik interfejsu (wiem, że trzeba coś zmienić z EternalDamnation.ini, ale nie wiem co). Ten plik ini jest wymagany do odpalenia ED z tymi broniami?

: 04 wrz 2007, 17:25
autor: Tiquill
Daj sobie spokój z Custom map. Przecież chodzi o to, żeby podczas zwykłej rozgrywki w ED wejść na tą mapę, pozbierać jej bronie, wyjść z niej na inną i do niej nie wracać. Czyli: wczytaj jakiegoś zwykłego sejwa ED, a potem zastosuj ten manewr:
Tiquill pisze:goto CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
gramy na mapie, zbierając wszystkie bronie. Następnie wracamy do map ED, np. wpisując w konsoli:
goto ED_ss_happyhill
lub na mapy zwykłego StP:
goto suburbs-3
kazik pisze:No i komenda goto suburbs-3 powoduje tylko zanik interfejsu (wiem, że trzeba coś zmienić z EternalDamnation.ini, ale nie wiem co). Ten plik ini jest wymagany do odpalenia ED z tymi broniami?
U mnie też. Ale po ponownym wpisaniu (także innych map StP), interfejs wraca. A ten plik .ini nie jest potrzebny, jak grasz z samego ED. (Choć ja mam go w folderze System). Normalny ED, wczyt mapy EA przez goto i u mnie działa. A .ini u mnie, na którym gram, czyli EternalDamnation.ini, wygląda tak (jego istotny fragment):
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=FPSGame.FPSConsoleExt
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
BaseMenu=EDShell.NewRootWindow
DefaultGame=Zombie.BulletSinglePlayer
DefaultServerGame=EDMultiGame.EDDeathMatch
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
CDPath=I:

[Core.System]
PurgeCacheDays=120
SavePath=..\Save
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Suppress=DevLoad

: 05 wrz 2007, 15:28
autor: kazik
Kicha, nawet po zmianie tych kilku wersów w EternalDamnation.ini nie mogę wejść na tą mapę. Ktoś jeszcze wypróbował tego moda? Jeśli tak, napiszcie czy też macie takie problemy, czy nie. Albo mój Postal jest pechowy, albo Tiquilla szczęśliwy.

: 06 wrz 2007, 22:59
autor: Tiquill
No cóż, zainteresowanie widzę niewielkie. :): Gdyby to były bronie do StP lub AWP... :uzi: Cóż, skoro nikt nie sygnalizuje, że mod działa u niego, więc zapodaję sejwa.

Są na nim tylko bronie z EA, spośród nich tylko bumerang nie jest możliwy do "wzięcia". Z mapy ED Happy Hill przez goto do CUS-ED_EAInventoryTESTMAP a potem goto już do StP i mapy suburbs-2 (slumsy) gdzie w zbliżając się do hoteliku przy policji crash 'cash' (z kasą hotelu). Po restarcie połaziłem po 3 mapach StP i przez normalny wczyt zatrzymałem się w Zajezdni, która wydaje mi się bezpieczna od crashy. Wybrałem też tą dlatego, że, przeciwnie niż Dom czy Ulica Główna, ta nie jest modyfikowana i każdy ma taką samą.

Koleś nie ma nic w ręku. Poziom trudności? Chyba domyślny w ED. HUD ED jest widzialny i nie znika. Potrzebne pliki moda w katalogu ED. Uruchamiamy zwykły ED i wybieramy sejwa Clinic Area.

Zadziała?

: 07 wrz 2007, 14:21
autor: eddie
Jak usłyszałem japońską wersję Postala to mało nie umarłem ze śmiechu. A mod jest fajny, ale nie będę go instalować. Sprawia za dużo problemów

: 07 wrz 2007, 19:15
autor: Marcino
Grałem i nie podobało mi sie , nie warto sie męczyć , może doczekamy sie jakiejś porządnej wersji z instalatorem.
instalujemy go tak jak Tiquill powiedział tylko że zamiast wpisywac goto i ta długa nazwa zmieniamy nazwe mapy np. a i wpisujemy "goto a" i jesteśmy
nie trzeba nic edytować nawet nie potrzeba tego postal2EA.ini wystarczy wpakować wszystko do odpowiednich folderów i już

: 07 wrz 2007, 21:02
autor: Mixer
Marcino pisze:Grałem i nie podobało mi sie , nie warto sie męczyć , może doczekamy sie jakiejś porządnej wersji z instalatorem.
masz racje choc mod jest ciekawy i fajny ale kiepski w instalacji i ma duzo bledow... czy warto sie denerwowac z problemami instalki(i innymi) tego moda dla kilku broni??
ja mysle ze taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak zawsze te nowe bronie to troszke radosci ;)