Eternal Apocalypse Inventory
: 03 wrz 2007, 21:18
Właśnie, nie Damnation, ale Eternal Apocalypse...
To nowy mod, którego bronie w wersji beta udostępniono jako EAInventory_betatest.rar na japońskiej stronie SAITAMA! server. To pierwszy udostępniony mod dla ED! Co to takiego jest? To w uproszczeniu odpowiednik AWP dla AW i STP, który rozszerza funkcjonalność Eternal Damnation o nowe bronie, kody i pozycje w menu głównym, jak również inwentarz samego P2. Zamiarem autora (autorów?) jest dodać w menu głównym dostęp, obok pozycji samego EA, także do ED i zwykłych STP i AW. A także dodania Kolesia do świata ED i broni z P2. Ale nie wszystko działa prawidłowo, jest to bowiem wczesna wersja moda. I autor wcale nie zapowiada, że będzie to kontynuował, niestety.
Ale działa zaś to, co najbardziej lubimy, czyli nowe bronie! Część z nich rozpoznaję jako bronie, który były w projekcie ED, ale nie zostały do niego dodane - ale to już inna sprawa. Lista broni zaś jest długa. Obok broni z P2 i jego modów (m.in. SMEG, nuke launcher, holy granade, shotgun, M16, pistolet, kosa, młot) daje nam nowe zabawki: Colt M4A1, UZI SMG, nowy AK 47 (w tym no stock model), Walther PPK (9 mm) (zwykły i silencer oraz ich wersje w obu dłoniach), SIG Sauel P230 (9 mm) (zwykły i silencer), pojemnik StunGrenades, nowy laser (choć wygląda jak jakieś narzędzie z warsztatu mechanika), combat knife, bumerang, nowe łom i patelnia, laska (niemalże jak pastorał), jakiś szpikulec, solidnego drągala i... widelec.
Moda EAInventory_betatest pobierzemy bezpośrednio stąd. Niezbędny do uruchomienia EA plik Postal2EA.ini znajdziemy tu. Na YouTube możecie zaś podejrzeć go, zanim pobierzecie.
Jak powiedziałem, nie wszystko działa jak trzeba. Na przykład tylko cud może sprawić, że użyjecie bumerangu. Nie można też wyrzucić Colta M4A1, zawsze wraca, powiększając nam zasób naboi. A po wyrzuceniu PPK czy AK47 potrafią ich fragmenty stale wisieć w powietrzu, nie zagradzając nam drogi jednakże. Czyli błędów sporo. Więc: mod tylko dla zawziętych poszukiwaczy nowych zabawek.
Spory problem sprawi samo wypakowanie moda. Archiwum ma w ścieżki folderów z japońskimi znakami w nazwie. Trzeba użyć WinRAR-a i nim wypakować archiwum, choćby na pulpit. Następnie "kwadraty" w nazwach folderów zamieniamy polskimi znakami i dopiero teraz przenosimy pliki do folderu ED. Przedstawiony plik Postal2EA.ini służy do uruchomienia samego moda EA. Ale spotkamy więcej błędów, niż to warto. Lepiej uruchomić zwykły ED i w nim wczytać mapę moda, czyli wpisujemy w konsoli:
goto CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
gramy na mapie, zbierając wszystkie bronie. Następnie wracamy do map ED, np. wpisując w konsoli:
goto ED_ss_happyhill
lub na mapy zwykłego StP:
goto suburbs-3
I gramy!
_________________________________________
Nowy link: https://www.sendspace.com/file/ul6dvn
EDIT 14mar09: Mod jest w naszym downloadzie: https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=152
To nowy mod, którego bronie w wersji beta udostępniono jako EAInventory_betatest.rar na japońskiej stronie SAITAMA! server. To pierwszy udostępniony mod dla ED! Co to takiego jest? To w uproszczeniu odpowiednik AWP dla AW i STP, który rozszerza funkcjonalność Eternal Damnation o nowe bronie, kody i pozycje w menu głównym, jak również inwentarz samego P2. Zamiarem autora (autorów?) jest dodać w menu głównym dostęp, obok pozycji samego EA, także do ED i zwykłych STP i AW. A także dodania Kolesia do świata ED i broni z P2. Ale nie wszystko działa prawidłowo, jest to bowiem wczesna wersja moda. I autor wcale nie zapowiada, że będzie to kontynuował, niestety.
Ale działa zaś to, co najbardziej lubimy, czyli nowe bronie! Część z nich rozpoznaję jako bronie, który były w projekcie ED, ale nie zostały do niego dodane - ale to już inna sprawa. Lista broni zaś jest długa. Obok broni z P2 i jego modów (m.in. SMEG, nuke launcher, holy granade, shotgun, M16, pistolet, kosa, młot) daje nam nowe zabawki: Colt M4A1, UZI SMG, nowy AK 47 (w tym no stock model), Walther PPK (9 mm) (zwykły i silencer oraz ich wersje w obu dłoniach), SIG Sauel P230 (9 mm) (zwykły i silencer), pojemnik StunGrenades, nowy laser (choć wygląda jak jakieś narzędzie z warsztatu mechanika), combat knife, bumerang, nowe łom i patelnia, laska (niemalże jak pastorał), jakiś szpikulec, solidnego drągala i... widelec.
Moda EAInventory_betatest pobierzemy bezpośrednio stąd. Niezbędny do uruchomienia EA plik Postal2EA.ini znajdziemy tu. Na YouTube możecie zaś podejrzeć go, zanim pobierzecie.
Jak powiedziałem, nie wszystko działa jak trzeba. Na przykład tylko cud może sprawić, że użyjecie bumerangu. Nie można też wyrzucić Colta M4A1, zawsze wraca, powiększając nam zasób naboi. A po wyrzuceniu PPK czy AK47 potrafią ich fragmenty stale wisieć w powietrzu, nie zagradzając nam drogi jednakże. Czyli błędów sporo. Więc: mod tylko dla zawziętych poszukiwaczy nowych zabawek.
Spory problem sprawi samo wypakowanie moda. Archiwum ma w ścieżki folderów z japońskimi znakami w nazwie. Trzeba użyć WinRAR-a i nim wypakować archiwum, choćby na pulpit. Następnie "kwadraty" w nazwach folderów zamieniamy polskimi znakami i dopiero teraz przenosimy pliki do folderu ED. Przedstawiony plik Postal2EA.ini służy do uruchomienia samego moda EA. Ale spotkamy więcej błędów, niż to warto. Lepiej uruchomić zwykły ED i w nim wczytać mapę moda, czyli wpisujemy w konsoli:
goto CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
gramy na mapie, zbierając wszystkie bronie. Następnie wracamy do map ED, np. wpisując w konsoli:
goto ED_ss_happyhill
lub na mapy zwykłego StP:
goto suburbs-3
I gramy!
_________________________________________
Nowy link: https://www.sendspace.com/file/ul6dvn
EDIT 14mar09: Mod jest w naszym downloadzie: https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=152