Strona 1 z 1

Nieśmiertelnosc w ED

: 13 sie 2010, 23:28
autor: kotek312
oczywiscie wpisuje kod Silent cos tam i niedziala, jest moze jakis inny czy cos?

: 13 sie 2010, 23:42
autor: Lothar
Działa, ale nie na wszystkich mapach (przynajmniej w wersji z download-u i w PX) 8-)

: 14 sie 2010, 00:06
autor: kotek312
ja teraz skonczylem wesole miasteczko i mam jakies miasto, dużo do końca tej żałosnej gry mi zostało?
sciagałem z internetu i nie bedzie mi niesmiertelnosc dzialac?
Triki wcale nie dzialają, nawet jeden

: 14 sie 2010, 09:40
autor: Mr Minio
A Sissy wpisałeś przed wpisaniem tricków?

: 14 sie 2010, 09:48
autor: Karpiu
a dev chociaż? Bo to i niesmiertelność, i bronie...

PS: Gra "żałosna", bo ci kody nie działają? <roftlmao>

: 14 sie 2010, 11:18
autor: Pangia
Karpiu pisze:PS: Gra "żałosna", bo ci kody nie działają? <roftlmao>
Żałosna, bo miała być straszna, a Half-Life jest straszniejszy, choć nawet nie należy do tego typu gier.
Kolego kotek312, konsola => wpisujesz "sissy" => wpisujesz "dev". Dostaniesz wszystkie pukawki i nieśmiertelność. Kod "SilentScope" działa tylko w muzeum i na jeszcze 2 mapach (mapa z jakimiś rurami i mapa następująca po niej, jak to mówił korter).

: 14 sie 2010, 11:50
autor: kotek312
o kur, muzeum i rury daleko za mną

: 04 cze 2012, 12:08
autor: Zaero
Wiem że od pytania mineło troche czasu ale jako że nie widać w temacie ostatecznej odpowiedzi, powiem jak ja sobie z tym radzę:
Jako że jedyny, w pełni działający kod na nieśmiertelność: "set P2Player bGodMode True" jest dośc długi, edytuję plik User.ini gry i tam gdzie zapisane są funcję poszczególnych klawiszy znajduję "ToggleToHands" (czyli schowanie broni). Zmieniam tę linijkę na:

E=ToggleToHands | onrelease set P2Player bGodMode True

i od tego momentu po wciśnięciu przycisku schowania broni (u mnie "E") jestem nieśmiertelny. :D Można wciskać dowolną ilość razy, kod się nie wyłączy.

Myślę że temat do zamknięcia. :)

: 05 cze 2012, 00:47
autor: Tiquill
Zaero pisze:E=ToggleToHands | onrelease set P2Player bGodMode True
Dobra droga! Ale można prościej, bez onrelease. ;) Istotny jest tu znak | który oddziela kolejne kody i pozwala do jednego klawisza przypisać wiele poleceń.

: 05 cze 2012, 13:05
autor: Zaero
Tiquill pisze:Dobra droga! Ale można prościej, bez onrelease. ;) Istotny jest tu znak | który oddziela kolejne kody i pozwala do jednego klawisza przypisać wiele poleceń.
Tak mi się zdawało, jeszcze z czasów grania w inne tytuły na silniku Unreal'a. Ale ponieważ w ini podpatrzyłem wariant z onrelease nie chciałem już kombinować. Tym bardziej że niektóre rzeczy działające w Unrealach nie działają poprawnie w Postalu (np. polecenie make dla narzędzia UCC).

: 05 cze 2012, 14:42
autor: Tiquill
Zaero pisze:niektóre rzeczy działające w Unrealach nie działają poprawnie w Postalu (np. polecenie make dla narzędzia UCC)
Polecenie make to podstawowe polecenie UCC w P2 i działa jak najbardziej poprawnie.

: 05 cze 2012, 22:23
autor: Zaero
Tiquill pisze:Polecenie make to podstawowe polecenie UCC w P2 i działa jak najbardziej poprawnie.
To POWINNO być wogóle podstawowe polecenie tego narzędzia w każdej grze na silniku Unreala, niestety w moim Postalu tak nie jest (pudełkowa edycja PostalX, oczywiście po polsku). Gdyby było, nie musiałbym tworzyć tematu z prośbą o mody na boomerang-kosę itd.

: 05 cze 2012, 22:44
autor: Tiquill
Temat frapujący. Co do PX, widać czegoś komuś pożałowali. Na RS była kiedyś dostępna paczka z UCC, prawdopodobnie dobrym, nie znajduję jej jednak. Aż się boję sam tego udostępniać, bo może uczynię wbrew wydawcy...

: 06 cze 2012, 15:13
autor: Zaero
Tiquill pisze:Temat frapujący. Co do PX, widać czegoś komuś pożałowali. Na RS była kiedyś dostępna paczka z UCC, prawdopodobnie dobrym, nie znajduję jej jednak. Aż się boję sam tego udostępniać, bo może uczynię wbrew wydawcy...
Jak już się dowiesz co i jak daj proszę znać na PW (by uniknąć offtopa), bardzo ułatwiłoby mi to mod-przygodę z P2.