Strona 1 z 2

Fix naprawiający School Daze w AWP.

: 26 lis 2017, 21:13
autor: Lolistatrolista
Dzień dobry, a bardziej dobry wieczór. Mam pewien problem z tą unikalną szkołą tylko z modem AWP (nie licząc wersji z workshopa). Otóż, gdy wezme sobię broń z ED z menu AWPMod 1.3 i strzele sobię od tak w kogoś w tej szkole, chociażby z nudów gra crashuje i wyskakuje ten sławny critical error :563: . Oto historia:

General protection fault!

History: KInitSkeletonKarma <- KInitActorKarma <- AActor::setPhysics <- UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon AW7_School2.DoubleBarrelWeapon0, Function Postal2Game.P2Weapon.Idle.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon AW7_School2.DoubleBarrelWeapon0, Function AWPModInventory.AW7ReloadWeapon.Reloading.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Jakiś racjonalny powód pojawiania się tego i możliwość jego naprawienia?

: 26 lis 2017, 21:36
autor: Dev4ever
Jest to bardzo sławny błąd występujący na niektórych mapach w AWP i AVPC. W skrócie jest on spowodowany przekroczeniem maksymalnej dopuszczanej ilości obiektów karma na mapie.

: 27 lis 2017, 15:20
autor: Lolistatrolista
Dev4ever pisze:Jest to bardzo sławny błąd występujący na niektórych mapach w AWP i AVPC. W skrócie jest on spowodowany przekroczeniem maksymalnej dopuszczanej ilości obiektów karma na mapie.
To taki najedzony ten świat, że karmę odpycha? (suchar ;_;). Może wystarczy troche zmienić ustawienia optymalizacji (ilość przechodniów, zwłok itp.)?

: 27 lis 2017, 16:04
autor: Dev4ever
Lolistatrolista pisze:Może wystarczy troche zmienić ustawienia optymalizacji (ilość przechodniów, zwłok itp.)?
Pokombinuj z ustawieniami szmacianej lalki i daj na minimum, ograniczy w ten sposób nieco crashe, lecz wtedy zwłoki nie będą w żaden sposób interaktywne i będą blokować przejścia ;)

: 27 lis 2017, 18:35
autor: Silver Dragon
Z tą mapą zawsze był problem. Zawsze jak gram mogę góra czterech bystków ciachnąć - później jest GPF
Dziwne, że z zombiakami nie ma żadnych problemów.

: 27 lis 2017, 19:46
autor: Dev4ever
Na szczęście w P2C nie ma już tych problemów i za to chwała im :biskup:

: 27 lis 2017, 20:03
autor: Dzienis
Silver Dragon pisze:Z tą mapą zawsze był problem. Zawsze jak gram mogę góra czterech bystków ciachnąć - później jest GPF
Potwierdzam. Najbardziej wkurzająca mapa w AWP.

: 27 lis 2017, 20:25
autor: Szynkacz
Czy tylko mi nigdy się ta mapa nie crash'owała? :zdziw:
Lolista, zmniejsz wydajność jak możesz, powinno pomóc ;)
Ps. Kiedy nowe opowiadanie? :D

: 27 lis 2017, 20:37
autor: Pan Szatan
SzynkaczPL, u mnie też nie crashowało :P

: 27 lis 2017, 20:53
autor: Lolistatrolista
SzynkaczPL pisze:Lolista, zmniejsz wydajność jak możesz, powinno pomóc ;)
Ragdolle usunąłem i wszystko działało jak należy :). W P2C również mam tą mapkę, tylko, że gdy strzelam z jakiegoś SMG gra laguje niemiłosiernie :565: . Również takie pytanie: Dałoby się jakoś przekonwertować bronie DarkPS do P2C? Szczerze, to był mój ulubiony mod z brońmi do AWP i chciałbym go trochę skosztować w P2C :P.
SzynkaczPL pisze:Ps. Kiedy nowe opowiadanie? :D


Ostatnio mam ubytki w wenie twórczej, ale już 1/3 kolejnej części mam. Jeśli chodzi o tą zapowiedź moda to pojawiły się pewne małe komplikacje, ale usunąłem tam parę rzeczy i powinno być spoko. Na razie mam przerwę, poza tym nie przykładam się do tego moda tak strasznie bardzo, pracuje też nad mapką do Garry's Moda, ale to z innej beczki.

: 27 lis 2017, 21:48
autor: Dev4ever
Lolistatrolista pisze:W P2C również mam tą mapkę, tylko, że gdy strzelam z jakiegoś SMG gra laguje niemiłosiernie
Szkoła w P2C też jest totalnie skopana, gra laguje podczas strzelania jak i również konsekwentnie crashuje przy nieco większej sieczce.
Pan Szatan pisze:SzynkaczPL, u mnie też nie crashowało
Możliwe, że graliście po prostu na niższych ustawieniach ragdolli albo w małym odstępie czasu zabijaliście. Ogólnie rzez biorąc gra na tej mapie zawsze zaliczy crasha, jeżeli w momencie kilku/kilkunastu sekund wejdzie się w interakcję z 5/6 ragdollami.

: 28 lis 2017, 11:16
autor: seebeek17
Lolistatrolista pisze:Również takie pytanie: Dałoby się jakoś przekonwertować bronie DarkPS do P2C?
Na pewno by się dało, tylko trzeba namówić autora moda, żeby to zrobił. :p
Wiem, że jest DarkFire, ale czy DarkPS na workszopie jest to już nie.

Możesz spróbować taki myk - Pobierz DarkPS z naszego downloadu, wklej pliki do P2C (Textury do textur, animations do animations itp) - wtedy będziesz prawdopodobnie mógł chociaż korzystać z kodów na bronie z DarkPS

: 28 lis 2017, 15:54
autor: Lolistatrolista
seebeek17 pisze:Możesz spróbować taki myk - Pobierz DarkPS z naszego downloadu, wklej pliki do P2C (Textury do textur, animations do animations itp) - wtedy będziesz prawdopodobnie mógł chociaż korzystać z kodów na bronie z DarkPS
Próbowałem, nic nie dało. Chyba, że zły kod wpisywałem. By the way, jaki jest kod na DarkPS xD? Spawnowałem se je tylko za pomocą AWPModa.

: 28 lis 2017, 20:05
autor: Pan Szatan
Ja zainstalowałem DarkPS na P2C i teoretycznie bronie działały ale wszystkie były zbugowane, zepsute animacje, niektóre nawet nie działały.

: 01 gru 2017, 03:41
autor: Dev4ever
Dobra. Jako, że i tak często siedzę przy PostEd, przy okazji naprawiłem błąd ze szkołą w AWP i już nie wywala gry po zabiciu określonej liczby osób.

EDIT: Temat przyklejam i zmieniam nazwę, by inni mający ten sam problem łatwiej mogli znaleźć solucję ;) Dev.

[ Komentarz dodany przez: Radzik: 2017-12-01, 12:18 ]
Popraw załącznik, bo mimo wszystko o czymś w nim zapomniałeś ;)