Strona 1 z 2
Fix naprawiający School Daze w AWP.
: 26 lis 2017, 21:13
autor: Lolistatrolista
Dzień dobry, a bardziej dobry wieczór. Mam pewien problem z tą unikalną szkołą tylko z modem AWP (nie licząc wersji z workshopa). Otóż, gdy wezme sobię broń z ED z menu AWPMod 1.3 i strzele sobię od tak w kogoś w tej szkole, chociażby z nudów gra crashuje i wyskakuje ten sławny critical error
. Oto historia:
General protection fault!
History: KInitSkeletonKarma <- KInitActorKarma <- AActor::setPhysics <- UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon AW7_School2.DoubleBarrelWeapon0, Function Postal2Game.P2Weapon.Idle.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon AW7_School2.DoubleBarrelWeapon0, Function AWPModInventory.AW7ReloadWeapon.Reloading.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Jakiś racjonalny powód pojawiania się tego i możliwość jego naprawienia?
: 26 lis 2017, 21:36
autor: Dev4ever
Jest to bardzo sławny błąd występujący na niektórych mapach w AWP i AVPC. W skrócie jest on spowodowany przekroczeniem maksymalnej dopuszczanej ilości obiektów karma na mapie.
: 27 lis 2017, 15:20
autor: Lolistatrolista
Dev4ever pisze:Jest to bardzo sławny błąd występujący na niektórych mapach w AWP i AVPC. W skrócie jest on spowodowany przekroczeniem maksymalnej dopuszczanej ilości obiektów karma na mapie.
To taki najedzony ten świat, że karmę odpycha? (suchar ;_;). Może wystarczy troche zmienić ustawienia optymalizacji (ilość przechodniów, zwłok itp.)?
: 27 lis 2017, 16:04
autor: Dev4ever
Lolistatrolista pisze:Może wystarczy troche zmienić ustawienia optymalizacji (ilość przechodniów, zwłok itp.)?
Pokombinuj z ustawieniami szmacianej lalki i daj na minimum, ograniczy w ten sposób nieco crashe, lecz wtedy zwłoki nie będą w żaden sposób interaktywne i będą blokować przejścia
: 27 lis 2017, 18:35
autor: Silver Dragon
Z tą mapą zawsze był problem. Zawsze jak gram mogę góra czterech bystków ciachnąć - później jest GPF
Dziwne, że z zombiakami nie ma żadnych problemów.
: 27 lis 2017, 19:46
autor: Dev4ever
Na szczęście w P2C nie ma już tych problemów i za to chwała im
: 27 lis 2017, 20:03
autor: Dzienis
Silver Dragon pisze:Z tą mapą zawsze był problem. Zawsze jak gram mogę góra czterech bystków ciachnąć - później jest GPF
Potwierdzam. Najbardziej wkurzająca mapa w AWP.
: 27 lis 2017, 20:25
autor: Szynkacz
Czy tylko mi nigdy się ta mapa nie crash'owała?
Lolista, zmniejsz wydajność jak możesz, powinno pomóc
Ps. Kiedy nowe opowiadanie?
: 27 lis 2017, 20:37
autor: Pan Szatan
SzynkaczPL, u mnie też nie crashowało
: 27 lis 2017, 20:53
autor: Lolistatrolista
SzynkaczPL pisze:Lolista, zmniejsz wydajność jak możesz, powinno pomóc
Ragdolle usunąłem i wszystko działało jak należy
. W P2C również mam tą mapkę, tylko, że gdy strzelam z jakiegoś SMG gra laguje niemiłosiernie
. Również takie pytanie: Dałoby się jakoś przekonwertować bronie DarkPS do P2C? Szczerze, to był mój ulubiony mod z brońmi do AWP i chciałbym go trochę skosztować w P2C
.
SzynkaczPL pisze:Ps. Kiedy nowe opowiadanie?
Ostatnio mam ubytki w wenie twórczej, ale już 1/3 kolejnej części mam. Jeśli chodzi o tą zapowiedź moda to pojawiły się pewne małe komplikacje, ale usunąłem tam parę rzeczy i powinno być spoko. Na razie mam przerwę, poza tym nie przykładam się do tego moda tak strasznie bardzo, pracuje też nad mapką do Garry's Moda, ale to z innej beczki.
: 27 lis 2017, 21:48
autor: Dev4ever
Lolistatrolista pisze:W P2C również mam tą mapkę, tylko, że gdy strzelam z jakiegoś SMG gra laguje niemiłosiernie
Szkoła w P2C też jest totalnie skopana, gra laguje podczas strzelania jak i również konsekwentnie crashuje przy nieco większej sieczce.
Pan Szatan pisze:SzynkaczPL, u mnie też nie crashowało
Możliwe, że graliście po prostu na niższych ustawieniach ragdolli albo w małym odstępie czasu zabijaliście. Ogólnie rzez biorąc gra na tej mapie zawsze zaliczy crasha, jeżeli w momencie kilku/kilkunastu sekund wejdzie się w interakcję z 5/6 ragdollami.
: 28 lis 2017, 11:16
autor: seebeek17
Lolistatrolista pisze:Również takie pytanie: Dałoby się jakoś przekonwertować bronie DarkPS do P2C?
Na pewno by się dało, tylko trzeba namówić autora moda, żeby to zrobił.
Wiem, że jest DarkFire, ale czy DarkPS na workszopie jest to już nie.
Możesz spróbować taki myk - Pobierz DarkPS z naszego downloadu, wklej pliki do P2C (Textury do textur, animations do animations itp) - wtedy będziesz prawdopodobnie mógł chociaż korzystać z kodów na bronie z DarkPS
: 28 lis 2017, 15:54
autor: Lolistatrolista
seebeek17 pisze:Możesz spróbować taki myk - Pobierz DarkPS z naszego downloadu, wklej pliki do P2C (Textury do textur, animations do animations itp) - wtedy będziesz prawdopodobnie mógł chociaż korzystać z kodów na bronie z DarkPS
Próbowałem, nic nie dało. Chyba, że zły kod wpisywałem. By the way, jaki jest kod na DarkPS
? Spawnowałem se je tylko za pomocą AWPModa.
: 28 lis 2017, 20:05
autor: Pan Szatan
Ja zainstalowałem DarkPS na P2C i teoretycznie bronie działały ale wszystkie były zbugowane, zepsute animacje, niektóre nawet nie działały.
: 01 gru 2017, 03:41
autor: Dev4ever
Dobra. Jako, że i tak często siedzę przy PostEd, przy okazji naprawiłem błąd ze szkołą w AWP i już nie wywala gry po zabiciu określonej liczby osób.
EDIT:
Temat przyklejam i zmieniam nazwę, by inni mający ten sam problem łatwiej mogli znaleźć solucję Dev.
[ Komentarz dodany przez: Radzik: 2017-12-01, 12:18 ]
Popraw załącznik, bo mimo wszystko o czymś w nim zapomniałeś