AW7withEDweapons by Ig50
: 30 mar 2007, 16:37
Już nie musisz.kazik w temacie Bronie w modzie AWP pisze:Czy komuś się udało przenieść bronie z ED do AWP tak jak to opisuje ALCDR? Próbowałem to zrobić ale w plikach moregame.u o inwentory.u (w folderze Eternal Damnation) nie mogę znaleźć linijki "WeaponReload"
Całkiem przypadkowo natknąłem się na tego moda, który daje wszystkie bronie z ED. On istnieje. Nazywa się AW7withEDweapons120. I powstał bardzo szybko po premierze ED. Tylko jest bardzo niedostępny. Jakiś IG50 z Japonii go zrobił i na japońskiej malutkiej stronce go znalazłem.
1. Pobierzecie go stąd
Jest jednak pewna trudność. On nie działa, gdy tylko się go zainstaluje. Sam musiałem najpierw dojść jak co z czym zrobić aby to działało. Być może w przypadku anglojęzycznego Postala to działa bez przeróbek, ale nie u mnie, na polskim.
2. Musicie... folder z grą AW (czyli ten gdzie jest mod AWP) przenieść do folderu ED. Tak, do gry ED. Z Postalem jest tak, że widzi pliki w swoim folderze i w folderze nadrzędnym. W tym przypadku folder z AW (i AWP) musi znajdować się w nadrzędnym dla niego folderze ED oraz, rzecz jasna, w folderze StP. Tylko taka struktura folderów daje nam możliwość użycia go: StP\ED\AW.
3. To jednak nie wystarczy. AWP żeby go widzieć, musi go mieć wskazanego poprawnie w swoim pliku *ini. W tym przypadku mod daje nam nowy plik AW7withEDweapons.ini na którym gra będzie chodziła. Dlaczego nowy? Mod dodaje nowego cheata i dla tego kodu potrzebny jest nowy konfig gry. Dobra, oto niezbędna przeróbka w pliku AW7withEDweapons.ini:
4. Aby jednak gra nam wystartowała na tym pliku AW7withEDweapons.ini musicie dokonać korekty skrótu do gry. Najpierw skopiujcie skrót, którym uruchamiacie grę AWP i tą kopię poddajcie przeróbce. We właściwościach skrótu w polu 'Element docelowy'Odszukajcie sekcję (jest na początku):
[Core.System]
i w niej zamiast wpisów
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\..\eternal damnation\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\eternal damnation\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\eternal damnation\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\eternal damnation\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\eternal damnation\Animations\*.ukx
Suppress=DevLoad
dajcie:
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Suppress=DevLoad
4. Ufff! Żyjecie jeszcze? Jeśli tak, to zacznijcie nową grę i wpiszcie cheat ImACheatingCheaterWhoCheats aby odblokować menu kodów. Do pełni szczęścia pozostaje już tylko wpisać nowy kodzamiast wpisu
"C:\Program Files\Postal 2 STP\ApocalypseWeekend\System\postal2.exe" -ini=Postal2AW7.ini
dajcie
"C:\Program Files\Postal 2 STP\Eternal Damnation\ApocalypseWeekend\System\postal2.exe" -ini=AW7withEDweapons.ini
EDweapons
I to wszystko. Upragnione bronie z ED już macie! Dobrej zabawy!
EDIT: Oto link do moda w naszym downloadzie: https://www.postalsite.info/downloads.ph ... nfo_id=148