Strona 1 z 5

AW7withEDweapons by Ig50

: 30 mar 2007, 16:37
autor: Tiquill
kazik w temacie Bronie w modzie AWP pisze:Czy komuś się udało przenieść bronie z ED do AWP tak jak to opisuje ALCDR? Próbowałem to zrobić ale w plikach moregame.u o inwentory.u (w folderze Eternal Damnation) nie mogę znaleźć linijki "WeaponReload"
Już nie musisz. ;-)

Całkiem przypadkowo natknąłem się na tego moda, który daje wszystkie bronie z ED. On istnieje. Nazywa się AW7withEDweapons120. I powstał bardzo szybko po premierze ED. Tylko jest bardzo niedostępny. Jakiś IG50 z Japonii go zrobił i na japońskiej malutkiej stronce go znalazłem.

Obrazek

1. Pobierzecie go stąd :-)
Jest jednak pewna trudność. On nie działa, gdy tylko się go zainstaluje. Sam musiałem najpierw dojść jak co z czym zrobić aby to działało. Być może w przypadku anglojęzycznego Postala to działa bez przeróbek, ale nie u mnie, na polskim.

2. Musicie... folder z grą AW (czyli ten gdzie jest mod AWP) przenieść do folderu ED. Tak, do gry ED. Z Postalem jest tak, że widzi pliki w swoim folderze i w folderze nadrzędnym. W tym przypadku folder z AW (i AWP) musi znajdować się w nadrzędnym dla niego folderze ED oraz, rzecz jasna, w folderze StP. Tylko taka struktura folderów daje nam możliwość użycia go: StP\ED\AW.

3. To jednak nie wystarczy. AWP żeby go widzieć, musi go mieć wskazanego poprawnie w swoim pliku *ini. W tym przypadku mod daje nam nowy plik AW7withEDweapons.ini na którym gra będzie chodziła. Dlaczego nowy? Mod dodaje nowego cheata i dla tego kodu potrzebny jest nowy konfig gry. Dobra, oto niezbędna przeróbka w pliku AW7withEDweapons.ini:
Odszukajcie sekcję (jest na początku):
[Core.System]
i w niej zamiast wpisów
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\..\eternal damnation\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\eternal damnation\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\eternal damnation\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\eternal damnation\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\eternal damnation\Animations\*.ukx
Suppress=DevLoad

dajcie:
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Suppress=DevLoad
4. Aby jednak gra nam wystartowała na tym pliku AW7withEDweapons.ini musicie dokonać korekty skrótu do gry. Najpierw skopiujcie skrót, którym uruchamiacie grę AWP i tą kopię poddajcie przeróbce. We właściwościach skrótu w polu 'Element docelowy'
zamiast wpisu
"C:\Program Files\Postal 2 STP\ApocalypseWeekend\System\postal2.exe" -ini=Postal2AW7.ini

dajcie
"C:\Program Files\Postal 2 STP\Eternal Damnation\ApocalypseWeekend\System\postal2.exe" -ini=AW7withEDweapons.ini
4. Ufff! Żyjecie jeszcze? Jeśli tak, to zacznijcie nową grę i wpiszcie cheat ImACheatingCheaterWhoCheats aby odblokować menu kodów. Do pełni szczęścia pozostaje już tylko wpisać nowy kod
EDweapons

I to wszystko. :-) Upragnione bronie z ED już macie! Dobrej zabawy! :-D


EDIT: Oto link do moda w naszym downloadzie: https://www.postalsite.info/downloads.ph ... nfo_id=148

: 30 mar 2007, 16:59
autor: Mixer
ach tej japonczyki oni nigdy nie moga niczego uproscic
ale i tak udalo mi sie i kieruje tu wielkie podziekowania dla Tiquilla

: 30 mar 2007, 17:12
autor: kazik
Dzięki Tiquill. Pomęczyłem się i wszystko gra. Ale będzie rzeźnia 8-)
Tiquill - jesteś genialny :D

: 30 mar 2007, 17:20
autor: Kariko
Tiquill, jak zwykle medal dla Ciebie. Przechodnie w Paradise, nadchodzę!! Pytanko: Jak znajdujesz takie rzeczy, ja też szukałem tego moda i nie podołałem.

: 30 mar 2007, 17:23
autor: Mixer
cos jest z tym plikiem nie tak bo pogralem jakies 15 min wyskoczyl mi blad
Nie uda³o siê wpisaæ Entry: Nie mo¿na znaleŸæ pliku dla paczki 'Zo_Skies'
i teraz juz wogole nie moge wlaczyc postala AWP

: 30 mar 2007, 18:11
autor: Tiquill
Kariko pisze:Jak znajdujesz takie rzeczy, ja też szukałem tego moda i nie podołałem.
Znalazłem przypadkiem link do niego w message board na stronce moda TnInventory. Szukając z zamysłem znalezienia go, ni diabła, nie do znalezienia.
Mixer pisze:cos jest z tym plikiem nie tak bo pogralem jakies 15 min wyskoczyl mi blad
Nie uda³o siê wpisaæ Entry: Nie mo¿na znale�æ pliku dla paczki 'Zo_Skies'
i teraz juz wogole nie moge wlaczyc postala AWP
No własnie, były plusy, teraz pora na minusy moda. Co do Twego problemu... Gra nie obsługuje polskich czcionek, co znaczy że zaaplikowałeś jej patcha albo poddałeś wpływowi jakiegoś innego moda. 'Zo_Skies' to jeden z plików, który powoduje niezgodność polskiej gry z innymi wersjami w trybie multi. Być może modowi też coś tam nie pasi... Żeby znowu uruchomić Postala, musisz na nowo skopiować plik AW7withEDweapons.ini z archiwum z modem i na nowo poddać go korekcie.

Zanim zdecydowałem się opublikować tego moda, dwa dni go testowałem. Takich błędów nie miałem. Ale:

1. Mod jest dla AW7 a nie dla AWP. Przykład? Daje piłę, choć AWP tą piłę też ma. Zamiarem autora było też, aby zmienić interfejs Postala na ten z ED. Być może w AW7 go i zmienia, ale nie w AWP. Generuje za to w logu błędy związane z HUDem.

2. Wyrzucona broń, którą daje nam mod, podniesiona znowu, często traci swą ikonkę w interfejsie. Gdy znowu wpiszemy kod EDweapons, mod znów daje nam te same bronie. I obok tych wyrzuconych i podniesionych znów, mamy też kolejne egzemplarze, już z dobrymi ikonkami. Coś się kwasi. Gdy dodatkowo wpiszemy kod Armory, który w AWP daje nam wszytkie bronie, to mamy po dwie piły, dwa shurikeny itd... A razem z nimi, po jakimś czasie grania, gra się sypie i wychodzi do Windows z critical errorem. Niestety.

3. Takie wyrzucenie i podniesienie ma jeszcze inne skutki. Bronie nie są pod przyciskami, do których przyzwyczailiśmy się w Postalu. A po takim wyrzuceniu/podniesieniu ich kolejność sypie się. Nie możemy zwolnić ręki klawiszem [E], wiertarka jest pod klawiszem [2]. Dziadocha, po prostu.

4. Co jest śmieszne, możemy mieć bronie z ED w AWP bez tego moda AW7withEDweapons120. Wystarczy zabieg z przeniesieniem folderów i zmodyfikowaniem pliku Postal2AW7.ini, tak jak sugerowałem z tymi wpisami 'Paths=..\..\..\System\*.u' itd. Odpalamy grę i wpisując odpowiednie komendy z serii 'IWant' powoli dodajemy każdą broń z ED. Czyli coś podobnego, jak sugerował ALCRD. Ale wtedy błędów jest jeszcze więcej, a my możemy sobie rozwalić konfig właściwego AWP i swoje sejwy. Dlatego o tym nie wspominałem, sugerując użycie innego pliku .ini i stworzenie nowego skrótu do gry. Po to, aby zabezpieczyć się przed kaszanką, jaką daje nam ten mod. Bo to nie oficjalny mod. I instalując go, musicie być świadomi, że wybieracie
albo
:arrow: stabilny AWP ale bez wszystkich broni z ED
albo
:arrow: wszystkie bronie z ED w AWP ale wysypy gry. :-(

5. Bo właściwy mod dający wszystkie bronie z ED jest dopiero robiony przez ludzi z ED, o czym poczytacie tu. I musimy jeszcze na niego poczekać. A mod AW7withEDweapons120 jest modem tylko dla prawdziwych hardcorowców, którzy nie zważając na błędy gry, koniecznie chcą mieć pełen arsenał z ED.

6. Zawiedliście się na tym modzie? Nie musicie przywracać poprzedniej lokalizacji AW. Może być nadal w folderze ED. Zapodany konfig z wpisami 'Paths=..\..\..\System\*.u' wykonujemy na pliku Postal2AW7.ini. Działa stary konfig i stare sejwy. Byleby nie kusiło Was poprzez Iwant dodanie owych nadmiarowych broni z ED.

Przypominam: Ten mod AW7withEDweapons120 jest dla lubiących ryzyko...

: 30 mar 2007, 18:25
autor: Mixer
dzieki Tiquill za wytlumaczenie mojego problemu
juz wszystko rozumiem

: 30 mar 2007, 18:33
autor: kazik
Jeśli chodzi o mnie będę i tak używał tego moda. Wszystkie bronie z ED w AWP - to jest to o czym mażyłem od dawna. Dziś już dwa razy critical mi wyskoczył, ale mi to nie przeszkadza. Dzięki tym broniom ta gra wiele zyskuje. Póki ludzie z Resurrection Studio niczego nie wymyślą ten mod mi wystarczy.

: 30 mar 2007, 21:52
autor: Tiquill
AWP i tak sam potrafi się krzaczyć. Wydaje mi się, że IG50, autor moda AW7withEDweapons120, robił co mógł, aby działał jak najlepiej. Bo, jak napisałem, wszystkie bronie z ED możemy mieć i bez tego moda. Ale bałagan jest jeszcze większy. Te same nazwy paczek, dublujące się klasy... A AW7withEDweapons120 jakoś to ogarnia i systematyzuje. No i daje nam jeden kod, zamiast wpisywania litanii cheatów z serii 'IWant'. Szacunek, IG50. A oczekując na ofcjalnego moda, mam nadzieję, że będzie on też patchem, który poprawi kilka niedociągnięć AWP.


Heh! Teraz sami możemy zaszpanować na YouTube swoim filmikiem z broniami ED w AWP. 8-) I nie musimy tęsknie patrzeć na skrina z sierpem na teksturze z nie wiadomo jakiej gry, bo mamy ten sierp w ręku Kolesia. ;-)
Obrazek

: 30 mar 2007, 22:04
autor: Strajker
po dodaniu omawianej nakładki zauważyłem że w postED wyskakują błędy na teksturach
na ścianach itp wolałem nie zapisywać wiec map ale coś jest nie tak.No i również giera mi sie zawiesiła po przejściu kanału ładującego komunikat głosił coś prawdopodobnie o teksturach poza tymi niedogodnościami ogólnie fajna sprawa szkoda że gryzie sie z broniami z Invertory np nie można mieć kałacha i MP5

: 30 mar 2007, 22:19
autor: Tiquill
PostEd chodzi na pliku postal2.ini w AW. Aby i on widział co trzeba, także i w tym pliku musisz wyedytować wpisy 'Paths=..\..\..\System\*.u' itd. Powinno pomóc, choć PostEd też ma swoje kaprysy...

Co do nadmiaru broni. Nie tylko te z ED. Gra nie obsłuży wszystkich broni, nie da rady, bo jest ich za dużo. Ja mam w AWP obok tych z AWP i ED także z MadMods i TnInventory. Zbędne wyrzuciłem, zostawiwszy te, które najbardziej lubię. I jakoś gram, aż do crasha...

Acha, AWP w swoich sejwach pamięta, gdzie wyrzuciliśmy jakieś bronie i leżą one tam cały czas. Tym różni się od AW i StP. Wyrzućmy więc te zbędne do jakiejś dziury czy gdzieś, aby na nie niepotrzebnie nie wchodzić. I... Gdyby tak był jakiś kod blokujący, bym nigdy nie podnosił pałki i szpadla. Przy tak bogatym arsenale, ten "szajs" blokuje mi np. takiego BarbAxe... :-/ A wleźć na nie bardzo łatwo. I znów muszę przystawać i toto wyrzucać...

: 01 kwie 2007, 19:13
autor: plicho12
kurde instalacja tego zakichanego pliku jest masakralnie trudna dla tak wolnomyślących jak ja,nie da się tego jakoś uprościć jak tak no to jak,mam na myśli ten awpwithedweapons120

: 01 kwie 2007, 20:47
autor: Tiquill
Nie da. Musisz się "pomasakrować" nad nim i wykuć na blachę rady, które tu masz - albo zaczekać na oficjalkę.

: 13 kwie 2007, 12:22
autor: Neon
żeby mieć tą podyfikacje AWPwithEDWeapons z tym chakiem itp. to trzeba mieć ED???

: 13 kwie 2007, 16:26
autor: Mixer
no tak jesli sa tam bronie z ED