PDA dla AWP
: 26 lut 2015, 23:57
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!
https://forum.postalsite.info/
Kod: Zaznacz cały
General protection fault!
History: FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 10188A58 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*4 <- FPropertyTag::SerializeTaggedProperty <- LoadStream <- (Count 0) <- UStruct::SerializeTaggedProperties <- (SeverBone[-1]) <- UClass::Serialize <- (Class AWPawns.AWPerson) <- LoadObject <- (Class AWPawns.AWPerson 70049==70049/1251540 66403 3834) <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::CreateExport <- (AW7Priest_AMW3 8131533) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad104) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="...\Gry\Postal 2 STP\Maps\cus-PDA.fuk") <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 001A0106 273 <- MessagePump <- MainLoop
Nie widziało textury księdza (głowy), AWP dość często mi wywala.seebeek17 pisze:Wrzuciłem pliki z AWP do STP i w AWP mogę normalnie grać. Nwm. może czegoś brakuje.
Ten mod jest chyba też na steamie w workshopie.Tiszer pisze:Ma ktoś reupa?