Strona 1 z 1

PDA dla AWP

: 26 lut 2015, 23:57
autor: Silver Dragon
Nazwa: Postal Dude Adventures
Autor: Amniocentesis
Wymagania: AWP

Opis: Zabawna mapka do AWP dodająca parę nowych smaczków

D/L

[youtube][/youtube]

Źródło

: 27 lut 2015, 08:42
autor: BloodLogin
Już myślałem że nowy przedmiot do gry.
Słyszałem o tym dawno i akurat wczoraj to pobrałem i to na spokojnie sprawdzę.

: 27 lut 2015, 09:43
autor: Pan Szatan
Widziałem podobny filmik z tego moda ale ten mnie zachencił. Chyba pobiorę :)

: 27 lut 2015, 16:57
autor: seebeek17
Mi nie odpala.

Kod: Zaznacz cały

General protection fault!

History&#58; FMallocWindows&#58;&#58;Free <- FMallocWindows&#58;&#58;Realloc <- 10188A58 0 FArray <- FArray&#58;&#58;Realloc <- 0*4 <- FPropertyTag&#58;&#58;SerializeTaggedProperty <- LoadStream <- &#40;Count 0&#41; <- UStruct&#58;&#58;SerializeTaggedProperties <- &#40;SeverBone&#91;-1&#93;&#41; <- UClass&#58;&#58;Serialize <- &#40;Class AWPawns.AWPerson&#41; <- LoadObject <- &#40;Class AWPawns.AWPerson 70049==70049/1251540 66403 3834&#41; <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- ULinkerLoad&#58;&#58;CreateExport <- &#40;AW7Priest_AMW3 8131533&#41; <- ULinkerLoad&#58;&#58;LoadAllObjects <- &#40;LinkerLoad Transient.LinkerLoad104&#41; <- UObject&#58;&#58;LoadPackage <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec_Map <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec <- &#40;MAP LOAD FILE="...\Gry\Postal 2 STP\Maps\cus-PDA.fuk"&#41; <- UUnrealEdEngine&#58;&#58;Exec <- FileOpen <- WEditorFrame&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- DispatchMessage <- 001A0106 273 <- MessagePump <- MainLoop

: 27 lut 2015, 18:23
autor: BloodLogin
Załaduj na AW/AWP

: 27 lut 2015, 19:20
autor: seebeek17
Wrzuciłem pliki z AWP do STP i w AWP mogę normalnie grać. Nwm. może czegoś brakuje.

: 27 lut 2015, 23:46
autor: BloodLogin
seebeek17 pisze:Wrzuciłem pliki z AWP do STP i w AWP mogę normalnie grać. Nwm. może czegoś brakuje.
Nie widziało textury księdza (głowy), AWP dość często mi wywala.

: 30 sty 2016, 19:55
autor: Tiszer
Ma ktoś reupa?

: 31 sty 2016, 18:03
autor: Pan Szatan
Tiszer pisze:Ma ktoś reupa?
Ten mod jest chyba też na steamie w workshopie.

: 31 sty 2016, 18:15
autor: Tiszer
tak, ale ja chcę wersje na AWP :P

: 11 lut 2016, 18:09
autor: Silver Dragon
W załączniku

: 11 lut 2016, 18:11
autor: Tiszer
Dzięki wielkie ;)

: 11 lut 2016, 22:23
autor: EvilYeah
jak słyszę PDA to myślę o urządzeniu
widzę kilka ciekawych rozwiązań i budowli
fajne koty i pieski... oryginalne... i słonie
te korytarze chyba są za wąskie (w sensie estetycznym)
wisielec lol

na podstawie filmiku poglądowego oceniam pozytywnie