Strona 1 z 7

Bronie z ED w AWP

: 25 cze 2007, 21:18
autor: eddie
Wiem jak przenieść bornie z ED do AWP bez moda AW7withEDweapons. Trzeba zainstalować ED pod adresem "C:\Program Files\Postal 2 STP\ApocalypseWeekend". Wtedy instalator dodaje swoje pliki do folderów AWP. ED działa normalnie, wpływają na niego tylko takie mody jak Mixer Skins. Bonie trzeba dodać w PostEdzie. Niedługo dodam mapę AW7_suburbs-3 z wszystkimi broniami.

: 25 cze 2007, 21:19
autor: Robseßed
eddie pisze:Niedługo dodam mapę AW7_suburbs-3 z wszystkimi broniami.
Czy wtedy konieczny będzie ED?

: 25 cze 2007, 21:20
autor: eddie
No tak. Bo zapisuje swoje pliki, tylko w folderach AWP

: 25 cze 2007, 22:27
autor: Tiquill
Bravo! :one: Wspólne pliki ED i AW oraz AWP są razem - zamiast w oddzielnych lokalizacjach. Na ED źle to na pewno nie wpływa, bo to przecież swoje pliki instaluje. Ma też swoje własne ustawienia w Postal2.ini i EternalDamnation.ini. Jedyna niedogodność to wspólny plik User.ini - tu trzeba właściwie skonfigurować skróty do ewentualnych kodów przypisanych do klawiszy. Oba edytory (ten AW i ten ED) będą miały też wspólne ustawienia - co nie jest przeszkodą. Trzeba tylko mieć na uwadze AWP, czy ED nie nadpisało jego plików swoimi, niezgodnymi z AWP. Mogą mieć inną zawartość, mimo tych samych nazw. Ale jest to mało prawdopodobne... :) Kto chętny, niech testuje AWP po takim zabiegu. ;)
eddie pisze:Wiem jak przenieść bornie z ED do AWP bez moda AW7withEDweapons
Po raz kolejny niewłaściwie pojmujecie działanie tego moda. On nie daje w żadnym razie broni z ED. Bronie z ED daje manipulacja lokalizacją plików AWP i ED. Mod AW7withEDweapons jedyne, co daje to WYGODĘ korzystania z broni z ED: Daje jeden kod, którym można te bronie od razu mieć w AWP, czyli 'EDweapons'.
Lokalizacja, jaką proponujesz, eddie, wcale tego moda AW7withEDweapons nie wyklucza. On będzie działać nadal, bo odwołuje się do klas, na które zmiana lokalizacji folderu nie ma wpływu. Dalej możecie go używać. Tak jak mapki, którą robisz. ;) Gratki! :piwo:

: 25 cze 2007, 22:34
autor: Kariko
Fajne info, ale to nieprzydatne, bo ED zajmuje więcej miejsca niż AWP. Mimo to grats, że znalazłeś coś takiego :)

: 25 cze 2007, 22:57
autor: eddie
Testowałem, działa. Muszę tylko zrobić coś z ikonami. Przy broniach palnych nie chcą się wyświetlac

: 25 cze 2007, 23:25
autor: Tiquill
eddie pisze:Muszę tylko zrobić coś z ikonami. Przy broniach palnych nie chcą się wyświetlac
Znany problem. To nie jest takie ważne. ;)
Kariko pisze:nieprzydatne, bo ED zajmuje więcej miejsca niż AWP
Zależy jak na to patrzeć. ;) Jeśli masz już zainstalowane ED i chcesz w nie nadal grać, to instalujesz je w folderze AW i z niego odpalasz, a starą lokalizę usuwasz. I nie ma problemu z tym że "ED zajmuje więcej miejsca niż AWP", bo jak kto miał ED to i ma - i kolejnych GB sobie na dysku nie zajął by tylko mieć bronie. Ma bowiem ED w nowej lokalizie. No i ma wygodny trick. :)

: 26 cze 2007, 14:58
autor: eddie
Mam problem. Po wyczerpaniu pierwszego magazynka z 2 glocków zamiast przeładować mam errora. Muszę pobawić się w konnfigu

: 26 cze 2007, 15:07
autor: Tiquill
Czy każde reloadowe guny dają errora? Raczej nie powinny. No i czy to ED czy AWP, bo raczej to AWP wymaga sprawdzenia...

: 26 cze 2007, 16:29
autor: eddie
Każde reloadowe. W errorze pisze że nie można odnaleść amimacji reloada. Nie wiem czemu szuka jej pod dziwnym adresem. To jest w AWP

: 26 cze 2007, 16:52
autor: Tiquill
Zapodaj fragment Postal2.log, gdzie pisze "Nie można znaleźć", to najlepszy sposób na sprawdzenie czego grze potrzeba.

: 26 cze 2007, 17:05
autor: eddie
Failed to find function PlayWeaponReload in AW7PostalDude AW7_suburbs-3.AW7PostalDude0

Historia: UObject::ProcessEvent <- (MaDUSAS12Weapon AW7_suburbs-3.MaDUSAS12Weapon0, Function Engine.Weapon.Reloading.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (MaDUSAS12Weapon AW7_suburbs-3.MaDUSAS12Weapon0, Function Engine.Weapon.NormalFire.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

: 26 cze 2007, 18:13
autor: Tiquill
To jest okno błędu, jest zbyt ogólne, by było wystarczające. Prosiłem o fragment Postal2.log. Dałeś mi go na GG, ale tam też nic, gra się wykrzaczyła, zanim to w logu zdążyła zapisać. Najprawdopodobniej musisz przerobić mapę, na której startowałeś - czyli zrobić ją na nowo. Bo klasy się mylą i gra poszukuje pliki pod złą lokalizacją. Dlaczego? Niby reloady nie mają związku z AWP, ale jednak to może być tak: Gra według mapy poszukuje klas broni, a te czasem się dublują, bo są z AWP i z ED (sawn-off gun na przykład).

1. Użyłeś edytora AW. Ale z tych samych ustawień korzysta edytor z ED i to tymi ustawami ED-owymi został nadpisany plik Postal2.ini, czyli właśnie te ustawy. W poniższej sekcji powinieneś więc mieć:
[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=64
UseSound=True
ServerActors=IpDrv.UdpBeacon
ServerActors=IpDrv.UdpServerQuery
ServerActors=IpDrv.UdpServerUplink MasterServerAddress=master.gamespy.com MasterServerPort=27900
ServerActors=UWeb.WebServer
ServerPackages=FPSGame
ServerPackages=BaseFX
ServerPackages=Postal2Game
ServerPackages=MultiBase
ServerPackages=MoreGame
ServerPackages=FX
ServerPackages=Inventory
ServerPackages=MultiStuff
ServerPackages=MultiGame
;=== ETERNAL DAMNATION SERVER PACKAGES ===
ServerPackages=Zombie
ServerPackages=ED
ServerPackages=Scope1
ServerPackages=Crossbow
ServerPackages=MaD_ED
ServerPackages=MaD_EDDamage

itd...
jeśli masz inaczej, to znaczy, że masz ustawy z AWP - muszą być te z ED. Zrób sobie kopię całego pliku, na wszelki wypadek. To samo ED-owe powinienieś mieć w sekcji [Editor.EditorEngine].


2. Nie wczytuj żadnych plików z AWP. Otwórz mapę AW7_suburbs-3 - tą oryginalną. Mam nadzieję, że PostEd w tym momencie nie pomyli klas. Dodaj bronie z ED. Jeśli zadziała bez errora z reloadami - to OK. Jeśli nie zadziała, napisz, dalej coś poradzimy. ;)

: 26 cze 2007, 20:27
autor: eddie
Zmieniłem wszystkie pliki (z folderu STP i AW), ale dalej wykrzacza z tym samym errorem. I znowu nie zapisuje loga. Zmieniłem pliki Postal2AW7 i Postal2. Mapa była zrobiona od nowa

: 26 cze 2007, 20:29
autor: Mixer
no to zrob reinstalke postala i wszystko bedzie ok