Strona 1 z 1

Nazwy plików INI każdej wersji P2 i wydań specjalnych

: 04 paź 2013, 00:30
autor: Tiquill
Do użytkowników i posiadaczy specjalnych wydań Postala 2. Proszę, podajcie mi nazwy plików INI każdej gry. A najlepiej z domyślną ścieżką instalacji samej gry. Temat się przypnie, doda w FAQ... ;)

: 04 paź 2013, 16:49
autor: Heroinka
Postal X 10th Anniversary Platynka z AWPModem:

\Postal 10th Anniversary\ApocalypseWeekend\System
- Default.ini
- DefUnrealEd.ini
- DefUser.ini
- UDNHelpTopics.ini
- unrealed.ini
- UnrealEdTips.ini

\Postal 10th Anniversary\AWP\System
- AW7SavedGames.ini
- AWP.ini
- AWPMod.ini
- Default.ini
- DefUnrealEd.ini
- DefUser.ini
- List.ini
- Postal2.ini
- Postal2AW7.ini
- UDNHelpTopics.ini
- unrealed.ini
- UnrealEdTips.ini
- User.ini
- Xtras1409.ini

\Postal 10th Anniversary\AWP\Textures
- Postal2.ini *
- UnrealEd.ini *

\Postal 10th Anniversary\Eternal Damnation\Cache
- cache.ini

\Postal 10th Anniversary\Eternal Damnation\System
- Default.ini
- DefUnrealEd.ini
- DefUser.ini
- EDMultiBase.ini
- EDServer.ini
- EDZound.ini
- MaD_ED.ini
- Postal2.ini
- SavedGameInfo.ini
- UDNHelpTopics.ini
- unrealed.ini
- UnrealEdTips.ini
- User.ini

\Postal 10th Anniversary\Eternal Damnation\System\BackupINIs
- EDServer.ini
- EDZound.ini

\Postal 10th Anniversary\Postal Plus
- Postal Plus.ini

\Postal 10th Anniversary\Postal Plus\res\levels
- Postal Plus realms.ini

\Postal 10th Anniversary\Postal Plus\res\SaveGame
- High.ini

\Postal 10th Anniversary\PostalChristmas\Music
- Postal2.ini *
- UnrealEd.ini *

\Postal 10th Anniversary\PostalChristmas\StaticMeshes
- Postal2.ini *
- UnrealEd.ini *

\Postal 10th Anniversary\PostalChristmas\System
- Default.ini
- DefUnrealEd.ini
- DefUser.ini
- SavedGameInfo.ini
- UDNHelpTopics.ini
- unrealed.ini
- UnrealEdTips.ini

\Postal 10th Anniversary\Sounds
- Postal2.ini *

\Postal 10th Anniversary\StaticMeshes
- Postal2.ini *

\Postal 10th Anniversary\System
- Default.ini
- DefUnrealEd.ini
- DefUser.ini
- Postal2.ini
- SavedGameInfo.ini
- UDNHelpTopics.ini
- unrealed.ini
- UnrealEdTips.ini
- User.ini

Co do plików oznaczonych gwiazdką nie jestem pewien, wydaje mi się że nie powinno ich tam być, może kiedyś nie trafiłem nimi do poprawnego folderu, nie mam pojęcia :D

: 04 paź 2013, 16:57
autor: Rycho3D
Co do plików oznaczonych gwiazdką nie jestem pewien, wydaje mi się że nie powinno ich tam być, może kiedyś nie trafiłem nimi do poprawnego folderu, nie mam pojęcia :D
Tworzą się same przy zabawie UED i powodują błędy.

: 04 paź 2013, 18:53
autor: Zaver
Wykaz INI dla Postal 2 Complete (podaje wszystkie (jak nie będzie czegoś to dopiszę) razem ponieważ nie ma co rozkładać na "stworzone przy instalacji/stworzone przy użytkowaniu"):
\Valve\Steam\SteamApps\common\POSTAL2Complete\System
- Postal2
- unrealed
- DefUser
- Default
- DefUnrealEd
- UDNHelpTopics
- UnrealEdTips

\Valve\Steam\SteamApps\common\POSTAL2Complete\ShareThePain\System
- DefUser
- DefUnrealEd
- Default
- UDNHelpTopics
- UnrealEdTips

\Valve\Steam\SteamApps\common\POSTAL2Complete\ApocalypseWeekend\System
- ApocalypseWeekend
- SavedGameInfo
- User
- DefUnrealEd
- UDNHelpTopics
- UnrealEdTips
- Default
- DefUser

: 04 paź 2013, 19:21
autor: Tiquill
WOW, panowie, to więcej niż się spodziewałem. :) Ale nadal jednej rzeczy nie wiem, które pliki, odpowiedniki Postal2.ini, gra używa. Dlatego: Uruchomcie gry z domyślnych dla nich skrótów, wyłączcie i sprawdźcie, z którego INI gra korzysta, patrząc po bieżącej/najnowszej dacie modyfikacji. Bo to jest najważniejsze przy udzielaniu rad na różne problemy użytkowników (co mają edytować, by zadziałało). Nadal bowiem nie wiem np., czy AWP z Postal 10th Anniversary używa AWP.ini czy Postal2AW7.ini. I nazwy tych plików pogróbcie, please.

Rycho3D pisze:Tworzą się same przy zabawie UED i powodują błędy.
Uściślę: PostEd tworzy je wtedy, gdy otwieramy, zawartą w danym folderze, paczkę do edycji lub tworzymy nową. Ale czy powodują one błędy? Tego nie zauważyłem. Edytor i tak przecież wczytuje się wg INI z tego folderu, w którym jest jego EXE.

: 04 paź 2013, 20:28
autor: prawdziwy 666
zważywszy na to że melchior12 podał też plik AWPMod.ini w swojej liście posiada on zmodowane AWP więc jest niezbyt wiarygodny


aby rozwikłać zagadkę jakie ini używa AWP posłużę się prostą zasadą

nazwa EXE = nazwa INI

EXE z AWP Postal 10th Anniversary to AWP.EXE (ta wersja AWP jest we własnym folderze i posiada własne EXE (tak samo AWP które można pobrać ze strony RWSu))
i używa AWP.INI

: 04 paź 2013, 21:01
autor: Tiquill
prawdziwy 666 pisze:nazwa EXE = nazwa INI
To wiem, ale słusznie, że przypomniałeś. I tak będzie, gdy w 'Element docelowy' nie ma podmiany na inne INI. A więc: najlepiej podajcie całą treść pola 'Element docelowy' we właściwościach domyślnie utworzonego skrótu do gry. Będę wiedział wszystko. :)

: 04 paź 2013, 23:40
autor: Heroinka
Jeśli chodzi o *.ini z których korzysta:
AWP.exe (\Postal 10th Anniversary\AWP\System)
- AW7SavedGames.ini
- AWP.ini
- AWPMod.ini
- Running.ini (ten nie wiem skąd się pojawił, przecież wyłączyłem już grę)

EternalDamnation.exe (\Postal 10th Anniversary\Eternal Damnation\System)
- EternalDamnation.ini
- SavedGameInfo.ini

PostalChristmas.exe (\Postal 10th Anniversary\PostalChristmas\System)
- PostalChristmas.ini
- SavedGameInfo.ini
- User.ini

Postal2.exe (\Postal 10th Anniversary\System)
- Postal2.ini
- SavedGameInfo.ini

postal2.exe (\Postal 10th Anniversary\ApocalypseWeekend\System)
- postal2.ini
- User.ini
- SavedGameInfo.ini

Sprawdzałem to odpalając grę i ją rozpoczynając ją, chyba o to chodziło. Spodziewałem się że więcej tego będzie. Co do "Element docelowy" nie korzystam nigdy ze skrótów, wywaliłem je od razu po instalacji, nie mam jak tego sprawdzić

: 05 paź 2013, 00:29
autor: Tiquill
melchior12, dzięki, już wszystko wiem i bez "Element docelowy", podałeś wyczerpujące dane. INI od sejwów też się przydadzą. Daję "Pomógł". :)

To czekam na Steamową wersję.
melchior12 pisze:Running.ini (ten nie wiem skąd się pojawił, przecież wyłączyłem już grę)
To plik tworzony przez grę, kiedy ta działa i znika, gdy grę się wyłączy. Zostaje, gdy grę niewłaściwie zamkniemy, zabijając proces, lub gra sama padnie w wyniku błędu. Widać miałeś jakiś błąd.