Strona 1 z 1
Efekty krwi
: 02 kwie 2011, 20:02
autor: Quaker
Witam, moje pytanie brzmi: czy da się sprawić, żeby rozpryśnięte plamy krwi na ziemi czy ścianach nie znikały W OGÓLE (a właściwie do przejścia na inną mapę)? Znacznie ubarwiłoby to rozgrywkę. A ubarwiłoby... na czerwono

Poza tym, dałoby mi to poczucie większej realności gry i większej psychodeli

No więc jak?
: 02 kwie 2011, 20:28
autor: Knurr
Nawet jeżeli dałoby się, gra na pewno krzaczyła by się x4 - x5 razy więcej.
: 02 kwie 2011, 20:30
autor: Quaker
Krzaczenie to już nie wasz problem. Ja chcę tylko wiedzieć, czy istnieje taka możliwość.
: 02 kwie 2011, 20:46
autor: Silver Dragon
Jeśli chcesz przyozdobić sobie mapę, musisz zastosować pewien trik
Przypisz sobie do konkretnego klawisza w pliku
user.ini (z ikoną zębatki) następujący ciąg znaków:
set splat drawscale 0.6 (na moje oko to optymalna wielkość). W grze, jak odpowiednio przyozdobisz mapę, w momencie gdy dana plama znika musisz naciskać ten klawisz odpowiednio szybko. Plama powinna zostać tam gdzie była.
To chyba jedyny sposób. Jest jeszcze mod, ale on przynajmniej mi nie działał

: 02 kwie 2011, 21:00
autor: Quaker
Dzięki, SD. Mógłbyś coś więcej o tym modzie? Może mi by zadziałał.
: 02 kwie 2011, 21:14
autor: Silver Dragon
: 02 kwie 2011, 21:18
autor: Knurr
Czytając komentarze można wywnioskować, że to nie działa na AWP, tylko StP.
I tu pojawia się pytanie. Co zrobić, żeby działało to z AWP?
: 02 kwie 2011, 21:26
autor: Silver Dragon
KnurrMan pisze:I tu pojawia się pytanie. Co zrobić, żeby działało to z AWP?
Nic?
Może kank coś na to poradzi

: 03 kwie 2011, 02:39
autor: Lothar
W skryptach od krwi (np.: BloodDripTrail.uc i podobne) pozmieniaj:
LifetimeRange=(Min=1.000000,Max=2.000000)
na np.:
LifetimeRange=(Min=999998.000000,Max=999999.000000)
Jeśli to możliwe, zmień też:
AutoDestroy=True na
AutoDestroy=False
Tak jak zrobiłem to w załączniku. Działa z AW i AWP, powoduje crash po 5 minutowej masakrze (pewnie przez to, że bryzgające strugi krwi z odciętych kończyn również pozmieniałem - robiłem to na szybko)

: 04 kwie 2011, 17:26
autor: Quaker
Ściągnąłem dla testu Nothing-D, ale wyskakuje mi Critical Error:
Nie udało się wpisać AW7_startup.fuk: Nie można zaimportować prywatnego obiektu SpriteEmitter SpriteEmitter FX.SpriteEmitter152
Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine
Ważne! Czy ktoś mógłby mi podesłać niemodyfikowany plik FX.u? Z góry dziękuję.