No to masz. Wystarczy połączyć dwa linki. Ten który podał Yoss i ten mój
Lista:
Kody do AWP:
ImACheatingCheaterWhoCheats - aktywuje podstawowe kody
AmmoWhore - maksimum amunicji dla posiadanych broni
Anarchist - giną wszyscy policjanci na planszy
Armory - wszystkie standardowe bronie
BaleSomeHay - daje widły, niedostępne po użyciu kodu 'Armory'
CrackAddict - 20 faj zdrowia
Curaga - przywraca 100% życia
Domino - 20 kawałków pizzy
GonorrheaChaChaCha - daje Gonorrhea, aby wyleczyć ze wstydliwej przypadłości
IWant - wybierasz, co chcesz dostać, np. 'IWant Inventory.CrackInv' (więcej o sposobie działania na naszym forum!)
JerkInYourBox - 20 fastfood'ów
Kamek0wnzj00 - wszystkie standardowe bronie, maksimum amunicji, zdrowie na 100
MeowMix - 20 kotów
MoonMan - niska grawitacja
PlayaHata - przechodnie nienawidzą cię
PutYourWeedInHere - dostajesz M@D Weed, czyli marihuanę
RapeStick - dostajesz Spiked Baton, czyli bejzbol nabijany gwoździami
Sup - ukazanie statystyk (liczba zabitych ludzi etc.)
SuperMario - skok niczym Super Mario! (po przejściu na inną mapę kod dezaktywuje się)
zawansowane kody AW7/AWP:
GottaBeFuckingKidding - odblokowuje zaawansowane kody, które są dostępne bez tego kodu po spełnieniu odpowiednich warunków
DogLover - psi przyjaciel (uzyskasz dostęp bez powyższego kodu 'GottaBeFuckingKidding', jeśli przez cała grę nie zabijesz żadnego psa)
CopKilla - przechodnie atakują policję (uzyskasz dostęp bez powyższego kodu 'GottaBeFuckingKidding', jeśli przez cała grę nie zabijesz żadnego policjanta, zostaje po przejściu na nowe poziomy)
Charismatic - przechodnie cię kochają (uzyskasz dostęp bez powyższego kodu 'GottaBeFuckingKidding', jeśli przez cała grę nie zabijesz żadnego przechodnia, zostaje po przejściu na nowe poziomy)
SonicBoom - szybko się poruszasz (uzyskasz dostęp bez powyższego kodu 'GottaBeFuckingKidding' po dwóch godzinach gry, znika po przejściu na inny poziom)
TheQuick - wszystkie aktualnie posiadane bronie stają się 10 razy szybsze (uzyskasz dostęp bez powyższego kodu 'GottaBeFuckingKidding' po dwóch godzinach gry, zostaje po przejściu na nowe poziomy)
UnQuick - wyłącza kod 'TheQuick' (uzyskasz dostęp bez powyższego kodu 'GottaBeFuckingKidding' po dwóch godzinach gry)
Finalne kody dostępne po ukończeniu gry, albo po wpisaniu 'GottaBeFuckingKidding':
IFeelFree - latasz i przenikasz, pełna wolność ruchu
LikeABirdy - latasz, przechodnie cię widzą
AllahMode - nieśmiertelność (God Mode)
GhostTown - znikają wszyscy ludzie na mapie
Bullet - zwolniony czas (bullet time), tylko ty poruszasz się noramalnie
kody dostępne tylko w AWP, dające bronie z moda Eternal Damnation:
DoubleTrouble - dostajesz Sawn-Off Shotgun
SuperPunchout - dostajesz kastety
zwykłe kody z Postala 2:
BoppinCats - koty rykoszetem odbijają się od przeszkód gdy wcześniej użyłeś RockinCats, wyłączenie przez SplodinCats
BoyAndHisDog - 20 żarć dla psa
DokkinCats - wyłączenie strzelania kotami, które włączane jest kodem RockinCats
FireInYourHole - widok z rakiety, czyli Rocket Camera
Headshots - rozwalasz głowy jednym strzałem
IAmTheLaw - ubranie gliniarza, tracimy po powrocie do stroju Kolesia
IAmTheOne - 20 kotników
JewsForJesus - kasa na 500
NowWeDance - strzelasz nożyczkami z karabinu maszynowego
PiggyTreats - 20 pączków
PlayersOnly - wszystko nieruchomieje, porusza się tylko gracz (nie można strzelać)
RockinCats - shotgun i karabin maszynowy strzela kotami, koty jako tłumniki, wyłączasz przez DokkinCats
set P2Player bGodMode True - nieśmiertelność włączona
set P2Player bGodMode False - nieśmiertelność wyłączona
ShowRadar - pokazuje radar, drugi raz wpisany chowa
SmackDatAss - dostajesz strój Pokraka
SplodinCats - wyłącza BoppinCats czyli rykoszet kotów
SwimWithFishes - sniffer na 500, czyli rybka "Piranha" , która kiedy radar jest aktywny umożliwia na radarze podgląd: biały to przechodzień, biały z bronią - uzbrojony, żółty - śwadek twego przestępstwa, a czerwony - atakujący cię; gliniarze nie są rozróżniani
Teleport - przenosi cię tam, gdzie masz centrum widoku
dodatkowe kody z AW:
ReaperOfLove - niekończąca się kosa, rzucasz kolejne, nie gubiąc jej
HulkSmash - niekończący się młot, rzucasz kolejne, nie gubiąc go
LimbSnapper - uderzona młotem ofiara rozpada się powoli na kawałki
Bladey - niekończąca się maczeta, rzucasz kolejne, nie gubiąc jej aby odblokować powyższe 4 dodatkowe kody, musisz jednorazowo wpisać:
set AWGameSP FinStop 24 - aktywujesz kod 'ReaperOfLove'
set AWGameSP MultCast 6 - aktywujesz kody 'LimbSnapper' i 'HulkSmash'
set AWGameSP Tunneling 24 - aktywujesz kod 'Bladey'
złośliwe kody AW, czyli wygodne cheaty z P2 i StP działające na opak:
AlaMode - zdrowie spada na 1
IAmSoLame - zdrowie i amunicja posiadanej broni na 1
PackNHeat - wyrzucasz swą aktualną broń
PayLoad - amunicja każdej broni na 1
Kody do AWP z AWPModem:
edweapons - daje wszystkie bronie z ED
modsweapons - daje wszystkie bronie z pozostałych singlowych modów, jeśli tylko mamy je zainstalowane
tninv - daje wszystkie bronie z moda TnInventory, gdy mamy go zainstalowanego, rzecz jasna
armedndangerous - wszyscy bohaterowie gry mają każdą broń z ED, czyli jest goręcej, oj...
bcam - nowa wersja behind view, przełącza z first do third person view i odwrotnie
theworld - toggle 1/100 time progless, czyli nowa wersja bullet
tubeweapons - daje arsenał z TubeWeapons
AmmoMax - każda broń ma teraz max ammo
betty - dodaje cały arsenał z moda KW2, jeśli mamy go zainstalowanego w StP, czyli odpowiednik sztandarowego kodu w KW2
cdinv - daje wszystkie bronie z moda CdInventory, pod warunkiem, że mamy go zainstalowanego
mmweapons - daje M@DBerbarianAxe, M@DHammer, M@DMace i M@DSword, czyli te bronie z MadMods, których nie ma w AWP, teraz wzbogacone o efekty z AWP
mpweapons - daje bronie z różnych modów multi, jeśli te mamy zainstalowane (np. Red Devil, Unholy Grenade)
eainv - mamy arsenał z EA Inventory, ale tu musimy obok tego moda zastosować roszadę plików ED i AWP
sweet - tym kodem dodamy swoje tylko ulubione bronie z zainstalowanych modów, możemy wybrać jakie konfigurując plik EDWeapons.ini (pomocny w konfiguracji iniacza jest pliczek weaplist.txt, gdzie mamy czytelną listę wszystkich znanych modów).
NewWeapons - dodaje nowe bronie: Musket, nowe AK47, nowe M16, RemoteBomb, StunGrenade, AWP, niezwykły PropLauncher oraz łuk
CleanMyWeaps - czyści z nadmiaru broni! Znowu można od nowa dodać innymi kodami tylko to co chcemy
ShowOff - siusiamy tnąc na kawałki, podobnie jak UrineCutter by Ig50
PeeAll - wszyscy dookoła tylko siusiają, bo innej broni nie mają
Slaughter - rzeź owieczek, wszyscy bezbronni, nawet armia, tylko Koleś ma broń wszelaką...
Biohazard - wszyscy przechodnie, oprócz władzy i wojska, zmieniają się w zombiaki
Massacre - więcej ludków na mapie i nigdy się nie kończą, masakra trwa. Konfigurowalny w EDWeapons.ini. Jest to samowystarczalny mutator zaimportowany z trybu multi
AirMail - dodaje powerupy sieciowego moda AirMail. Paczka zawiera pliki samego moda w wersji AM3-142b. Konfigurowalny w INI
ChangeHeadSize - zmieniamy wielkość głowy Kolesia! (np. ChangeHeadSize 4)
omgwtfbbq - tak jak w Eternal Damnation, wszyscy przechodnie mają wielkie głowy. Wielkość zmieniamy wpisując np. tak: omgwtfbbq 3
DudeChanger - zmieniamy wygląd Kolesia, jego ciuchy, głowę, sylwetkę, płeć. Konfigurujemy wszystko w EDWeapons.ini
AllowBolton - zmian Kolesia ciąg dalszy! Tym razem dodajemy mu kapelusz, plecak wojaka lub torebkę damską w ręku

ReloadWeapon - przeładowanie broni, tych, które mają tą możliwość
FeelLuckyPunk - przywrócony kod z STP, pozwala zmienić amunicję aktualnej broni na dowolną ilość (np. FeelLuckyPunk 100 da sto naboi)
SwimWithFishes - znany z STP kod, który dodaje nam radar pełen dodatków