Strona 1 z 41

EDWeapons - wszystkie w AWP bez ED (potem AWPMod)

: 12 sie 2008, 19:53
autor: Tiquill
Dobra, wujcio Tiquill wyszperał dla Was na dżapańskich stronkach nowego smakołyka! :): Tak, zgodnie z tytułem, ów nowy mod daje nam w AWP wszystkie bronie z ED w AWP, bez potrzeby instalacji samego ED. Koniec wreszcie z przeróżnymi męczarniami i trikami, typu 'folder in folder' czy 'mix files', przesuwaniem plików a nawet z edycją samego Postal2AWP.ini! Bo jest już mod specjalnie do tego! :) Autor moda się nie ujawnił, więc go nie znamy. Ale do rzeczy:

1. Mod daje wszystkie bronie z ED, których nie było w AWP. To przede wszystkim.
2. Jednym kodem edweapons (tym samym jak w AW7withEDweapons) dodajemy wszystkie bronie z EDa. Nie trzeba żadnej nowej mapy, aby to zbierać.
3. Daje M16 (używając animacji ze StevensMod i tekstur z CdInventory) oraz AK47(model i tekstura prosto z Counter-Strike: Source).
4. Bronie są pod postalowymi klawiszami, zgodnie z naszym przyzwyczajeniem pod [4] znajdziemy karabiny maszynowe itp.
5. MP5 strzela domyślnie w trybie automatycznym, OriginalShotgun przeładowujemy szybciej, jest prawoklik dla Axe, poprawione ustawienie kuszy, silniejsze flame, nowe rozbłyski ognia w MadUSAS i wiele innych zmian
6. W widoku 3ej osoby kamera ustawiona jest wyżej i Koleś nareszcie nie zasłania plecami celu.
7. HUD wyświetla ilość kul dla broni ED i poprawione ikonki tych broni
8. TheQuick dla wszystkich broni
9. Autor odradza używać 120 broni naraz :P
10. Dostępne kody uruchamiają inne zainstalowane mody! A to lista nowych kodów:

edweapons - daje wszystkie bronie z ED
modsweapons - daje wszystkie bronie z pozostałych singlowych modów, jeśli tylko mamy je zainstalowane
tninv - daje wszystkie bronie z moda TnInventory, gdy mamy go zainstalowanego, rzecz jasna
armedndangerous - wszyscy bohaterowie gry mają każdą broń z ED, czyli jest goręcej, oj...
bcam - nowa wersja behind view, przełącza z first do third person view i odwrotnie
theworld - toggle 1/100 time progless, czyli nowa wersja bullet
tubeweapons - daje arsenał z TubeWeapons
AmmoMax - każda broń ma teraz max ammo

11. Wiele innych zmian i poprawek. Sami sprawdźcie!


Jednym słowem: skarb postalmaniaka i spełnienie wielu marzeń. Autor rozwija tego moda jakiś czas i nie wiem, czy to finalna wersja. Testujcie więc i oby bez problemów się obyło! ;) Być może robię mu za wcześnie reklamę - a i dobrze mu tak! xD W każdym razie warto śledzić rozwój tego moda. Oj, warto. :idea: A moda rozpakowujemy dwuklikając na plik, to jest samorozpakowujące się archiwum 7-Zipa i żadnego programu do rozpakowania nie potrzebuje.

Oto link do tego cacka: https://www.mediafire.com/awpmod czyli stronka, na której autor prezentuje swoje prace. Last update: 2011/11/07. No i zalecam zrobić kopie plików, które mod zastępuje. Tak na wszelki wypadek. :faja:

I od razu pytanie: Czy bełty (czyli strzały, jakby kto nie wiedział :P) lecą z kuszy poprawnie oraz czy wyświetla się wam laser beretty?


************************
EDIT: Oto zmiany w modzie od czasu napisania tego posta:

12. AK74 tak jak wcześniej M16 po prawokliku to teraz zbliżenie widoku (a broń trzymamy po środku a nie z boku)
13. Nowe/stare bronie z wcześniejszych modów: z MadMods (M@DBerbarianAxe, M@DHammer, M@DMace i M@DSword, czyli te bronie z MadMods, których nie ma w AWP, teraz wzbogacone o efekty z AWP), z moda xWeapons (poprawione RemoteBomb oraz AWP pochodzącą CS:S) oraz StunGrenade z moda EAInventory
14. - nowe bronie samego autora moda: strzelający tym co sami wybierzemy PropLauncher, znakomity łuk oraz Musket rodem z Hellsinga
15. Mamy nowe kody, w tym cheat sweet, jedyny taki i zupełne novum w całej rodzinie P2, który w singlu pozwala nam wybrać własne bronie! A oto lista nowych kodów:

betty - dodaje cały arsenał z moda KW2, jeśli mamy go zainstalowanego w StP, czyli odpowiednik sztandarowego kodu w KW2
cdinv - daje wszystkie bronie z moda CdInventory, pod warunkiem, że mamy go zainstalowanego
mmweapons - daje M@DBerbarianAxe, M@DHammer, M@DMace i M@DSword, czyli te bronie z MadMods, których nie ma w AWP, teraz wzbogacone o efekty z AWP
mpweapons - daje bronie z różnych modów multi, jeśli te mamy zainstalowane (np. Red Devil, Unholy Grenade)
eainv - mamy arsenał z EA Inventory, ale tu musimy obok tego moda zastosować roszadę plików ED i AWP
sweet - tym kodem dodamy swoje tylko ulubione bronie z zainstalowanych modów, możemy wybrać jakie konfigurując plik EDWeapons.ini (pomocny w konfiguracji iniacza jest pliczek weaplist.txt, gdzie mamy czytelną listę wszystkich znanych modów).
NewWeapons - dodaje nowe bronie: Musket, nowe AK47, nowe M16, RemoteBomb, StunGrenade, AWP, niezwykły PropLauncher oraz łuk
CleanMyWeaps - czyści z nadmiaru broni! Znowu można od nowa dodać innymi kodami tylko to co chcemy
ShowOff - siusiamy tnąc na kawałki, podobnie jak UrineCutter by Ig50
PeeAll - wszyscy dookoła tylko siusiają, bo innej broni nie mają
Slaughter - rzeź owieczek, wszyscy bezbronni, nawet armia, tylko Koleś ma broń wszelaką...
Biohazard - wszyscy przechodnie, oprócz władzy i wojska, zmieniają się w zombiaki
Massacre - więcej ludków na mapie i nigdy się nie kończą, masakra trwa. Konfigurowalny w EDWeapons.ini. Jest to samowystarczalny mutator zaimportowany z trybu multi
AirMail - dodaje powerupy sieciowego moda AirMail. Paczka zawiera pliki samego moda w wersji AM3-142b. Konfigurowalny w INI
ChangeHeadSize - zmieniamy wielkość głowy Kolesia! (np. ChangeHeadSize 4)
omgwtfbbq - tak jak w Eternal Damnation, wszyscy przechodnie mają wielkie głowy. Wielkość zmieniamy wpisując np. tak: omgwtfbbq 3
DudeChanger - zmieniamy wygląd Kolesia, jego ciuchy, głowę, sylwetkę, płeć. Konfigurujemy wszystko w EDWeapons.ini
AllowBolton - zmian Kolesia ciąg dalszy! Tym razem dodajemy mu kapelusz, plecak wojaka lub torebkę damską w ręku :D
ReloadWeapon - przeładowanie broni, tych, które mają tą możliwość
FeelLuckyPunk - przywrócony kod z STP, pozwala zmienić amunicję aktualnej broni na dowolną ilość (np. FeelLuckyPunk 100 da sto naboi)
SwimWithFishes - znany z STP kod, który dodaje nam radar pełen dodatków


************************
EDIT 2: Od tego momentu (2008-10-26, 08:29) mod EDWeapons zmienił się na AWPMod. Doszło wiele zmian, z którymi już zapoznacie się w readme dodanym do archiwum, które wszystko wyczerpująco objaśnia.

Ostatnią wersję EDWeapons znajdziecie w naszym nowym downloadzie - linka jednak nie podaję do niego, bo każdemu zalecam używanie bogatszego AWPMod: download. Wersja z 2009/3/21 - czyli najnowsza. A śledzić zmiany możecie na stronie autora (link wyżej).

[ Komentarz dodany przez: Silver Dragon: 2015-11-09, 19:25 ]
Wszystkie wersje moda w jednym linku:
https://www.mediafire.com/awpmod

: 12 sie 2008, 20:00
autor: little_psycho
JEST JEST JEST!! Już ściągam ! BTW. Może jeszcze powiedz że proca z TubeWeapons działa poprawnie :P
EDIT: Jak mi sie sciagnie to zobacze :P (editnelem posta zeby nie nabijac)

: 12 sie 2008, 20:01
autor: Tiquill
No to sobie sprawdź! :D

: 12 sie 2008, 20:17
autor: little_psycho
Ja pier*ole to jest k*rwa zaje*iste!!!Alternatywne strzaly dzialaja , widac naboje w magazynku , sciagac szybko zanim link wygasnie!!

[ Dodano: 2008-08-12, 20:47 ]
Wow !! Ta proca z Tubeweapons dziala!!

: 12 sie 2008, 21:40
autor: kazik
Ten mod to istna perełka. Kawał solidnej roboty. Echh, żebym to ja miał jeszcze czas się nim nacieszyć...

: 12 sie 2008, 21:46
autor: Piter1372
Tiquill, świetna robota :D

wszystko działa w jak najlepszym porządku :D :D

: 12 sie 2008, 22:50
autor: SovietPolska
Tiquill wrzuć naszego downloadu,o ile już tego nie zrobiłes :)

: 12 sie 2008, 23:06
autor: Tiquill
Piter1234 pisze:Tiquill, świetna robota :D
No to, żeby było jaśniej. Ja go tylko znalazłem, ale nie zrobiłem. :biskup:


Nie mam zgody autora, aby to wrzucać do downloadu, bo nie mam do niego kontaktu. Jeśli autor to czyta (a wiem, że naszą stronę i forum Japończycy czytają) to wie gdzie mnie szukać. ;) You, Japanese man, i'm waiting for your answer. xD

: 13 sie 2008, 00:10
autor: Silver Dragon
Świetny mod! I w końcu TubeWeapons mi działają jak trzeba.

PS: Jak ktoś ma zmiksowane ED i AWP, plik characters.ukx nie może zostać nadpisany ponieważ nie uruchomi się wtedy ED.

: 13 sie 2008, 00:12
autor: prawdziwy 666
PS: Jak ktoś ma zmiksowane ED i AWP, plik characters.ukx nie może zostać nadpisany ponieważ nie uruchomi się wtedy ED.
wręcz przeciwnie dzięki nadpisaniu tego pliku fixuje się problem z grubasami

plik zawiera wszystkie animację postaci z ED (trzymanie broni i takie tam) i brakujące modele grubasów

: 13 sie 2008, 00:20
autor: mrv
AAAAAAAAAh!

Nareszcie!
Z tego, co czytałem, to istna perełka :D

Jutro cvzas przetestować :lol: :diabel:

Tiquill - TAAAAAAAAAAAAAAAAAAKIE Dziękuję :)

: 13 sie 2008, 00:21
autor: Silver Dragon
To dziwne, bo mnie wyskoczył error

EDIT: Ale kaszanka! Mój błąd. Wywaliłem nie ten plik co trzeba :P

: 13 sie 2008, 01:06
autor: mrv
No, nie mogłem się powstrzymać :D

Musiałem sprawdzić choć w części tego moda.

Wrażenie?
"ZAJEBOZA!" to naprawdę mało powiedziane :D

Sprawdziłem broń z ED.
Cały arsenał prezentuje się niezwykle :)

Normalnie zjeżdżać wafle (joke), bo będę grać! :lol:

No krzyknąłbym jak talibowie w Postalu (habib_ailili), ale noc jest :P

: 13 sie 2008, 01:32
autor: Tiquill
Tak więc, widzę mrv, że trud z krnąbrnym shortym został wynagrodzony. Gdybym wcześniej zajrzał na tą stronkę i zobaczył, że jest nowa wersja, nie męczyłbyś się tak. Ale - co ma wisieć, nie utonie. Czy jakoś tak... :):

: 13 sie 2008, 10:42
autor: Mr Minio
Juz zasysam!!! Super mod! Zawsze o tym mażyłem, lecz gdy mixowałem pliki były blędy!