Strona 1 z 10

Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu AWP?

: 16 kwie 2008, 11:14
autor: Pan_Zdzich
Mnie naprzykład denerwuje gdy odcinam maczetą jakiemuś przechodniowi noge a on od razu umiera zamiast upaść na ziemię i sie czołgać tak jak naprzykład gdy użyjemy paralizatora i sprzedamy panu pare kopniaków. Albo gdy odetniemu komuś rękę to też odrazu umiera zamiast np. złapać się za nią i bryzgać krwią.

: 16 kwie 2008, 12:31
autor: Dr. Dundersztyc
Ja na przykład chciałbym, żeby zniszczenia były bardziej realistyczne, czyli jak np. granat wybuchnie koło ściany, to żeby ta popękała, a jak rakieta uderzy to żeby zrobiła się dziura. Możliwość uszkodzenia wszystkiego co nas otacza. To jest to! No i oczywiście, żeby można było zakopać zwłoki łopatą, bo skryjówek już zaczyna brakować...

: 16 kwie 2008, 14:16
autor: Mr Minio
Ja bym dodał o wiele więcej bronii, rozwalanie otoczenia, rozcinanie komuś skóry, ewentualnie pojazdy np. przejeżdzanie ludzi!

: 16 kwie 2008, 14:48
autor: Robseßed
Planujemy nowego moda, czy udoskonalamy AWP? Proponowane przez Was zmiany bardziej kwalifikują się do tego pierwszego...

: 16 kwie 2008, 16:26
autor: Pan_Zdzich
Ja jestem za dodaniem modyfikacji do moda AWP. Z tym dodaniem broni to nie głupia rzecz chociaż jest ich dość dużo moim zdaniem. Ja dodał bym jeszcze taki bajer żeby ręce i nogi urywały sie w różnych miejscach a nie tylko w jednym co wygląda dość cienko. Jeżeli chcecie stworzyć modyfikacje do tego wspaniałego moim zdaniem moda mógłbym wam pomóc w stworzeniu fabuły bądź znalezieniu rzeczy ,które można by zmienić bądź dodać. Bo raczej w programowaniu lub tworzeniu nowych rzeczy bym wam nie pomógł bo nie jestem zbyt biegły w te klocki. Chociaż jakbyście znaleźli dla mnie prosty program do tworzenia obiektów(taki dla opornych) mógłbym coś stworzyć. :mgun:

: 17 kwie 2008, 16:17
autor: MaXteR
A ja bym chciał, żeby było realistyczniej, a nie że, np. walimy smerfkowi z shotguna w łeb i nic... Albo wbijamy mu katane w łeb albo gardło, a on sobie z tym chodzi po mieście dalej :P I jeszcze więcej elementów skradania, np. skradanie się, a co za tym idzie ciche eliminowanie przeciwników... Np wbicie im katany w gardło i dead, a nie, tak jak już mówiłem, że sobie paradują z kataną w krtani i git xD

: 17 kwie 2008, 16:21
autor: Robseßed
MaXteR pisze:I jeszcze więcej elementów skradania, np. skradanie się, a co za tym idzie ciche eliminowanie przeciwników... Np wbicie im katany w gardło i dead, a nie, tak jak już mówiłem, że sobie paradują z kataną w krtani i git
To jest zmienianie założeń całej gry, nie tylko moda. :p

Może zmienimy nazwę tematu i przeniesiemy go do P2?

: 17 kwie 2008, 16:51
autor: Tiquill
Zbyt szybka śmierć od maczety? O, tak, zgadzam się. Więcej broni? A mało jej już?
zielAK pisze:Ja na przykład chciałbym, żeby zniszczenia były bardziej realistyczne, czyli jak np. granat wybuchnie koło ściany, to żeby ta popękała, a jak rakieta uderzy to żeby zrobiła się dziura. Możliwość uszkodzenia wszystkiego co nas otacza. To jest to!
Większa interaktywność? O, tak! Ale... to już większe wymagania sprzętowe. Co prawda, dla nowych kompów nie jest to przeszkoda... A pękające ściany są już w AW. Czołg przebija mur. Jeden to, ale jest. Wystarczy pójść dalej. ;)

Dla mnie najistotniejszą jest większa stabilność moda. Co poza tym? Cóż, więcej kontrowersji, nocne wędrówki i przede wszystkim dodatkowe lokacje. Nie tyle efekty i bronie, co nowe łażenie...
Pan_Zdzich pisze:Ja jestem za dodaniem modyfikacji do moda AWP.
Taki mod to jeszcze więcej zasobów kompa. Wolę patcha lub nową wersję AWP, która poprawia błędy etc. A jeśli już coś nowego, to samodzielnie, poza AWP, na STP z możliwościami AWP - ale to już odbiega od tematu. ;)
Pan_Zdzich pisze:mógłbym wam pomóc w stworzeniu fabuły bądź znalezieniu rzeczy
Warto pamiętać o tej ofercie. ;)

: 17 kwie 2008, 18:20
autor: MaXteR
Zbyt szybka śmierć od maczety? O, tak, zgadzam się
Zbyt szybka? chyba za wolna ;) Może mi sie zdaje ale chyba źle zformułowałeś posta... bez obrazy ;) Mi chodzilo o to, żeby nie była za szybka tylko bardziej realistyczna, tzn. rzucasz katane, wbija sie w łeb i dead, a nie łazi sobie po miescie z kataną w gardle xD

: 17 kwie 2008, 20:31
autor: Tiquill
MaXteR pisze:I jeszcze więcej elementów skradania, np. skradanie się, a co za tym idzie ciche eliminowanie przeciwników...
O tak! Skradania jak najwięcej. Lubię tą robotę. 8-) No i garota i torebka foliowa na głowę. Ze to coś przypomina? To nic! Gorzej z wykonaniem...
Kmieciu pisze:Może zmienimy nazwę tematu i przeniesiemy go do P2?
Niekoniecznie. Tytuł wskazuje jasno, o czym chciał autor. A sugestie tu pokazane mogą przejawić się... też gdzie indziej. :)
MaXteR pisze:
Zbyt szybka śmierć od maczety? O, tak, zgadzam się
Zbyt szybka? chyba za wolna ;) Może mi sie zdaje ale chyba źle zformułowałeś posta... bez obrazy ;) Mi chodzilo o to, żeby nie była za szybka tylko bardziej realistyczna, tzn. rzucasz katane, wbija sie w łeb i dead, a nie łazi sobie po miescie z kataną w gardle xD
Spox. :) Za "zbyt szybką" traktuję tu zbyt łatwe chlastanie na śmierć - i to w AW jak i w AWP. Rzadko kiedy udaje się pozbawić ręki - by ofiara uciekała. Zbyt rzadko nogi - by się czołgała. A ja wolałbym skakanie na jednym kikucie nogi, zawsze ucieczkę z odciętą ręką... By nie ubić króliczka tak łatwo, lecz by gonić nadal go. :diabel:

: 17 kwie 2008, 20:53
autor: Silver Dragon
Tiquill pisze:Rzadko kiedy udaje się pozbawić ręki - by ofiara uciekała. Zbyt rzadko nogi - by się czołgała.
A mi znowuż bardzo często się to zdarza
Tiquill pisze:skakanie na jednym kikucie nogi
Tego mi brakuje. Jak gość straci nogę, to od razu leży. Dziwne

: 17 kwie 2008, 20:58
autor: Robseßed
Silver Dragon pisze:
Tiquill pisze:Rzadko kiedy udaje się pozbawić ręki - by ofiara uciekała. Zbyt rzadko nogi - by się czołgała.
A mi znowuż bardzo często się to zdarza
Mi tak samo. :) Rzadko kiedy udaje mi się zabić ofiarę odcięciem ręki.

: 17 kwie 2008, 20:58
autor: Pan_Zdzich
Zapomniałem powiedzieć że chodzi mi również powiedzieć o równie istotnej rzeczy którą poruszył już wcześniej jeden z was. Chodzi mi o zachowanie wymagań gry sam mod AWP dość spowalnia mi grę prawdopodobnie przez flaki ludzi które widać dopiero gdy sie owego pacjenta przetnie na pół. Wydaje mi sie że autor moda napisał w skrypcie gry żeby flaki były cały czas załadowane w brzuchach ludzi co spowalnia gre ja bym to zmienił na taki bajer żeby flaki ładowały sie dopiero po przecięciu przyszłego denata.

: 17 kwie 2008, 20:59
autor: ciuciu
Ja chciałbym ,żeby dodana była możliwość poruszania się nie tylko w biegu , ale też kilkuśladowcami :P

Niewiem co mogło by być. Ale możliwość taka jest napewno...

: 17 kwie 2008, 21:01
autor: Pan_Zdzich
Najważniejsze pytanie i problem zarazem.

Kod: Zaznacz cały

Kto by to dla nas zrobił!!!