Sniper Elite V2
: 22 kwie 2012, 10:39
W skrócie: druga cześć gry snajperskiej, osadzonej w czasie wojny.
Demo dostępne jest na Steamie: i naprawdę warto je sprawdzić.
Premiera gry jest przewidziana na początek maja 2012, co niezbyt bardzo mi się podoba, ale o tym za chwilę. Przeanalizowałem całe demo i muszę powiedzieć, że grało się całkiem fajnie, choć czuć pewien, całkiem spory niedosyt. Moje wrażenia:
- gra jest zbyt prosta nawet na najtrudniejszym poziomie trudności
- bardzo ładna grafika bez zbędnych dupereli, choć niektóre tekstury mogłyby w większej rozdziałce
- dobre efekty specjalne i naturalnie wyglądające animacje
- stabilny silnik
- mizerna muzyka, która wg. mnie nie nadaje klimatu
- niezbyt dobrze wyważony poziom głośności efektów dźwiękowych
- efekt z lecącą kulą przeszywającą daną część ciała to istne mistrzostwo
- zbyt liniowa rozgrywka (w misji demonstracyjnej tylko w dwóch miejscach mamy aż jedną możliwość wybrania innej ścieżki, co i tak nie daje nam możliwości ominięcia wrogów)
- nie można przeskakiwać przez niektóre obiekty
- gra zachowuje pozory skradanki - w moim odczuciu to bardziej strzelanka, bo nie ma nawet wskaźnika widoczności naszego bohatera
- pomniejsze błędy tj. zaklinowanie się wroga
Jeśli zostanie to poprawione (w co niestety wątpię, patrz: premiera w maju), to gra na pewno będzie warta zakupu. W przeciwnym wypadku nie warto. Na razie to tylko fajna gra niewymagająca zbyt dużo myślenia, o której szybko się zapomni. Czekam na następne materiały i mam nadzieję, że gra nie zostanie wydana w takim stanie, jak obecnie, bo choć już jest grywalna, to nie jest to coś dla hardcorowych graczy.
Mój gameplay z dema:
Dyskusja na forum GRY-OnLine.pl: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11510610
Demo dostępne jest na Steamie: i naprawdę warto je sprawdzić.
Premiera gry jest przewidziana na początek maja 2012, co niezbyt bardzo mi się podoba, ale o tym za chwilę. Przeanalizowałem całe demo i muszę powiedzieć, że grało się całkiem fajnie, choć czuć pewien, całkiem spory niedosyt. Moje wrażenia:
- gra jest zbyt prosta nawet na najtrudniejszym poziomie trudności
- bardzo ładna grafika bez zbędnych dupereli, choć niektóre tekstury mogłyby w większej rozdziałce
- dobre efekty specjalne i naturalnie wyglądające animacje
- stabilny silnik
- mizerna muzyka, która wg. mnie nie nadaje klimatu
- niezbyt dobrze wyważony poziom głośności efektów dźwiękowych
- efekt z lecącą kulą przeszywającą daną część ciała to istne mistrzostwo
- zbyt liniowa rozgrywka (w misji demonstracyjnej tylko w dwóch miejscach mamy aż jedną możliwość wybrania innej ścieżki, co i tak nie daje nam możliwości ominięcia wrogów)
- nie można przeskakiwać przez niektóre obiekty
- gra zachowuje pozory skradanki - w moim odczuciu to bardziej strzelanka, bo nie ma nawet wskaźnika widoczności naszego bohatera
- pomniejsze błędy tj. zaklinowanie się wroga
Jeśli zostanie to poprawione (w co niestety wątpię, patrz: premiera w maju), to gra na pewno będzie warta zakupu. W przeciwnym wypadku nie warto. Na razie to tylko fajna gra niewymagająca zbyt dużo myślenia, o której szybko się zapomni. Czekam na następne materiały i mam nadzieję, że gra nie zostanie wydana w takim stanie, jak obecnie, bo choć już jest grywalna, to nie jest to coś dla hardcorowych graczy.
Mój gameplay z dema:
Dyskusja na forum GRY-OnLine.pl: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11510610