Strona 1 z 1

Regulamin v3.0

: 14 paź 2006, 12:51
autor: Iquid
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum

1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2. Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO.
3. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do wglądu i modyfikacji danych, które wprowadził w profilu na forum. Ma również prawo żądać usunięcia swojego konta włącznie ze wszystkimi swoimi postami.
4. Przetwarzanie danych wprowadzonych przez użytkownika podczas rejestracji oraz ich ewentualna modyfikacja odbywają się na podstawie art. 6 RODO tylko i wyłącznie w celach niezbędnych do korzystania z serwisu.
5. Wprowadzone dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Użytkownika zgody lub do momentu zakończenia działalności forum.postalsite.info
6. Dane użytkownika nie są udostępniane firmom lub osobom trzecim.
7. Obowiązkowe dane do korzystania z serwisu, i zarazem podlegające przetwarzaniu: Adres email, login i hasło.
8. Udostępnienie przez Użytkownika danych (np. link do profilu społecznościowego) umożliwiających wyśledzenie jego lub innego użytkownika jest zakazane.
9. Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie. W takiej sytuacji użytkownicy zostaną powiadomieni przez odpowiedni komunikat na stronie głównej forum.
10. ]Obecna wersja regulaminu to 3.0 - obowiązuje od 27.10.2020. Nowe bądź zmienione pozycje zaznaczone są kolorem Pomarańczowym.
11. Działy Zajezdnia, Mody Użytkowników oraz Mapy Użytkowników podlegają swoim wewnętrznym regulaminom, które obowiązują tam obok regulaminu głównego.
- Regulamin działu "Zajezdnia"
- Regulamin działu "Mody Użytkowników"
- Regulamin działu "Mapy Użytkowników"
12. Dział English Forum ma swój własny regulamin, który w całości reguluje kwestie dotyczące anglojęzycznej części naszego forum.
13. Sprawy własności intelektualnej (cytowanie, prace graficzne, mody do gry etc.) określone są przez ich autorów i/lub przez polskie prawo.
14. Rejestracja na forum jest jednocześnie akceptacją Regulaminu oraz wynikających z niego i zbieżnych z nim zwyczajów i niepisanych zasad panujących na forum. Często zgodnych z duchem serii Postal.
15. W kwestiach spornych decydujący głos mają Administratorzy, w następnej kolejności Moderatorzy.


§ 2. Wypowiedzi

1. Pisanie na temat jest wymagane w każdym dziale. Offtopic nie jest mile widziany.
2. Językiem urzędowym na forum jest język polski (nie licząc English Forum). Zalecane jest posługiwanie się nim w stopniu zrozumiałym dla innych osób, tj. bez popełniania ordynarnych błędów ortograficznych, interpunkcyjnych itp.
3. Tematy zakładaj w odpowiednich działach, jeśli masz jakieś pytanie zadaj je w dziale Pomoc. Jeśli nie wiesz w jakim dziale założyć temat napisz do moderatora.
4. Zanim założysz temat użyj opcji SZUKAJ! Możliwe, że temat, który chcesz założyć już jest na forum.
5. Odpowiedzi na często zadawane pytania dot. Postala lub forum znajdują się w FAQ.
6. W działach, w których, przy zakładaniu nowego tematu, obowiązują tagi, wymagane jest ich używanie, odpowiednio do treści. Poznasz to podczas tworzenia nowego tematu, po rozwijanej liście na lewo od pola na tytuł twojego tematu.
7. Nazwy tematów powinny być czytelne i zrozumiałe. Zabrania się nazw typu „POMOCY!!!”.
8. Odpowiedzi w temacie powinny wnosić coś do dyskusji.
9. Emotikon należy używać z rozwagą. Odpowiedzi składające się z samych emotikon zostaną usunięte bez ostrzeżenia i recydywa może poskutkować warnem.
10. Sprawy prywatne powinny być załatwiane za pośrednictwem Prywatnych Wiadomości.
11. Temat lub post niezgodny z regulaminem należy zgłosić administracji za pomocą funkcji "Zgłoś ten post".
12. Odświeżanie starych tematów jest w wielu przypadkach mile widziane, jeśli tylko nie powiela się istniejących już treści. Postal jest ogrywany cały czas i problemy z nim oraz uwagi o nim są zawsze aktualne. Nie ma starych tematów o Postalu.


§ 3. Zakazy

1. Nie można posiadać dwóch lub więcej kont na forum. W przypadku wykrycia takiego procederu wszystkie te konta zostaną zbanowane.
2. Nie można prosić, rozpowszechniać ani rozmawiać o nielegalnym oprogramowaniu.
3. Nie można rozpowszechniać materiałów niezgodnych z polskim prawem.
5. Kolorowa czcionka w postach zarezerwowana jest tylko i wyłącznie dla administracji i moderatorów. Chyba, że regulamin danego działu stanowi inaczej.
6. Nie można pisać całych wyrazów WIELKIMI literami ani w TeN SpOsóB.
7. Absolutnie zabrania się celowego obrażania innych użytkowników, zarówno poprzez tematy na forum, jak i PM.
8. Wulgaryzmy są dozwolone, ale bez przesady.
9. Nie można spamować zarówno w postach jak i za pomocą prywatnych wiadomości.
10. Nie można podawać jakichkolwiek linków referencyjnych i zarobkowych.
11. Zabronione jest nabijanie postów poprzez krótkie wypowiedzi składające się z kilku wyrazów.
12. Nie można pisać nowego postu pod swoim postem. Jeśli masz coś nowego do dodania użyj funkcji edytuj.
13. Nie można edytować własnych postów wyedytowanych przez moderatorów i administratorów, zwłaszcza usuwając/edytując treść przez nich napisaną.
14. Każdy użytkownik ma prawo wnieść zastrzeżenia co do pracy moderatorów i administratorów, jeśli uważa że są wystarczająco zasadne.


§ 4. Warny i Bany

1. Za nieprzestrzeganie powyższych zasad użytkownik może zostać ukarany warnem lub nawet banem.
2. Jeśli użytkownik uzyska trzy warny nie będzie mógł on pisać na forum.
3. Jeśli użytkownik uzyska cztery warny nie będzie mógł zalogować się na forum.
4. Moderator może dać warna o maksymalnej wartości 4 (czyli zbanować).
5. Wyjątkowo złe zachowanie będziemy karać banem.
6. Jeśli użytkownik poprawi swoje zachowanie i zrozumie swoje błędy, to wówczas możliwe jest zdjęcie warna lub bana.
7. Odpusty zbiorowe nie będą miały miejsca. Każdy użytkownik chcący wrócić na forum musi podjąć samodzielne kroki w tym kierunku.
8. Każdy przypadek wyrażenia chęci powrotu na forum będzie rozpatrywany indywidualnie.
9. Powrót może się wiązać z ograniczeniem dostępu do określonych działów i funkcjonalności na forum.

§ 5. Rangi

1. Rangi personalne.

*Admin - Władza absolutna
*Moderator - Pilnuje porządku na forum
*V.I.P. - Osoba zasłużona dla strony i forum
*Redaktor - Redaktor PostalSite.Info, niezbywalna ranga uznaniowa za redagowanie artykułów i tłumaczenia. Ranga historyczna.
*Modder - Twórca modów do serii Postal zarejestrowany na naszym forum.
*ServerAdmin - Administrator naszego serwera multiplayer oraz Moderator w dziale Postal 2 Multiplayer
*Grabarz - Moderator Cmentarza, Ranga historyczna.

2. Rangi nie personalne.

*Koleś (min. postów 3000)
*Pracownik RWS (min. postów 2000)
*Wytrenowany morderca (min. postów 1000)
*Stuprocentowy psychol (min. postów 750)
*Zabójca na sterydach (min. postów 500)
*Seryjny zabójca (min. postów 250)
*Miłośnik broni (min. postów 100)
*Początkujący morderca (min. postów 50)
*Niedorobiony bandzior (min. postów 25)
*Wnerwiony urzędas (min. postów 10)
*Wstydliwy morderca (min. postów 0)

3. Rangi dodatkowe.

**rangi uznaniowe* (prywatne rangi dla zasłużonych użytkowników)

4. Jak uzyskać rangę V.I.P.?
Ranga V.I.P. nadawana jest przez administratora za konstruktywny udział w forum i wkład w jego merytoryczną zawartość.

Administracja PostalSite.info