[MOD] Vadar Industries Mark III .30 cal Chaingun

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Czy zrobić nowsza wersje Doom Chaingun? (nowy: model , animacje , dzwieki , textury)

Czas głosowania minął 28 gru 2007, 02:11

Oooo tak!!
14
70%
Nie..
4
20%
Ty lepiej se daj spokój z modingiem
2
10%
 
Liczba głosów: 20
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

30 gru 2007, 16:53

prawdziwy 666 pisze:Alu powiem tak świetna broń :one:


mam pytanie masz już pomysł na kolejną broń/remaik??

czy jeszcze nie masz żadnego pomysłu??
Thx :D
No Casull Jackal jest troche bardzo biednie zrobiony może nim sie zajme w przyszłości ? :)


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

30 gru 2007, 17:59

A mi się podoba i nie widzę sensu podrasowania go. Lepiej rozpocznij nowy projekt. Na przykład Uzi.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

30 gru 2007, 18:01

Mr Minio pisze:A mi się podoba i nie widzę sensu podrasowania go. Lepiej rozpocznij nowy projekt. Na przykład Uzi.
Uzi jest w EA inventory
M10 jest w ED i Stevens mod

conajwyżej mp7 moge zrobić bo nie widziałem moda do postala z tą bronia :P


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

30 gru 2007, 18:21

zrob mp7 albo mosina!

AE inventory mi nie działa! Pozatym nie można ściągnąć!


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

31 gru 2007, 01:12

ładna bron ale zauwazylem blad. Gdy podejdziemy do lustra koles nietrzyma dokladnie broni , a pozatym tzryma j ą od dołu :)

Moja ocena:

9,9*/10

*zmniejszony o setną za tego buga ,ale pozatym animacje ,dzwieki sa OK


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

31 gru 2007, 12:05

ciuciu pisze:ładna bron ale zauwazylem blad. Gdy podejdziemy do lustra koles nietrzyma dokladnie broni , a pozatym tzryma j ą od dołu :)

Moja ocena:

9,9*/10

*zmniejszony o setną za tego buga ,ale pozatym animacje ,dzwieki sa OK
ALCRD mowil ze nie jest mozliwe ustawienie dloni w 3 osobie...
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 12:07 przez Mixer, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

31 gru 2007, 15:43

Mixer pisze:
ciuciu pisze:ładna bron ale zauwazylem blad. Gdy podejdziemy do lustra koles nietrzyma dokladnie broni , a pozatym tzryma j ą od dołu :)

Moja ocena:

9,9*/10

*zmniejszony o setną za tego buga ,ale pozatym animacje ,dzwieki sa OK
ALCRD mowil ze nie jest mozliwe ustawienie dloni w 3 osobie...
Tzn jest możliwe ale niewykonalne dla jednego czlowieka.. moge conajwyżej ustawić w iluś tam procentach zgodnie z pozycją rąk w 3ciej osobie która już jest ... sam jej ustawić nie moge ponieważ musiałbym robić tą poze do każdej postaci w paradise ... bo jakbym dodał nowa animacje z 3ciej osoby do kolesia tylko ... wyskoczył by błąd

pozatym nie mam wszystkich postaci z paradise w formie plików max
a jak przyczepiasz sie do pozy koleś to spójrz na poze piły mechanicznej w AWP
trzyma ją jak zabaweczke jak paralizator

pozatym
Zrób lepsza broń z custom animacja z 3ciej osoby to oddam ci normalnie pokłon buehehe
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 15:45 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

31 gru 2007, 15:59

Ja tam nie mam zastrzezeń... Bardzo ładna broń.

ALCRD: Kiedy mp7?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

31 gru 2007, 16:12

ALCRD pisze:Tzn jest możliwe ale niewykonalne dla jednego czlowieka.. moge conajwyżej ustawić w iluś tam procentach zgodnie z pozycją rąk w 3ciej osobie która już jest ... sam jej ustawić nie moge ponieważ musiałbym robić tą poze do każdej postaci w paradise ... bo jakbym dodał nowa animacje z 3ciej osoby do kolesia tylko ... wyskoczył by błąd

pozatym nie mam wszystkich postaci z paradise w formie plików max
a jak przyczepiasz sie do pozy koleś to spójrz na poze piły mechanicznej w AWP
trzyma ją jak zabaweczke jak paralizator

pozatym
Zrób lepsza broń z custom animacja z 3ciej osoby to oddam ci normalnie pokłon buehehe
sKoro tak :) A żadnej broni niezrobie nawet ze skryptów bo nieumiem :p

Jak juz to troche off-topne:

Łajzowatego Nowego ROKU!!!


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

31 gru 2007, 16:26

ciuciu pisze:
ALCRD pisze:Tzn jest możliwe ale niewykonalne dla jednego czlowieka.. moge conajwyżej ustawić w iluś tam procentach zgodnie z pozycją rąk w 3ciej osobie która już jest ... sam jej ustawić nie moge ponieważ musiałbym robić tą poze do każdej postaci w paradise ... bo jakbym dodał nowa animacje z 3ciej osoby do kolesia tylko ... wyskoczył by błąd

pozatym nie mam wszystkich postaci z paradise w formie plików max
a jak przyczepiasz sie do pozy koleś to spójrz na poze piły mechanicznej w AWP
trzyma ją jak zabaweczke jak paralizator

pozatym
Zrób lepsza broń z custom animacja z 3ciej osoby to oddam ci normalnie pokłon buehehe
sKoro tak :) A żadnej broni niezrobie nawet ze skryptów bo nieumiem :p

Jak juz to troche off-topne:

Łajzowatego Nowego ROKU!!!
Masz jakas manie to nie jest offtop bo gadam na temat moda
btw co ja bym dał za kod który by dodał rozgrzanie lufy obrotowej :P
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 16:27 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

31 gru 2007, 16:35

ALCRD pisze:
ciuciu pisze:
ALCRD pisze:Tzn jest możliwe ale niewykonalne dla jednego czlowieka.. moge conajwyżej ustawić w iluś tam procentach zgodnie z pozycją rąk w 3ciej osobie która już jest ... sam jej ustawić nie moge ponieważ musiałbym robić tą poze do każdej postaci w paradise ... bo jakbym dodał nowa animacje z 3ciej osoby do kolesia tylko ... wyskoczył by błąd

pozatym nie mam wszystkich postaci z paradise w formie plików max
a jak przyczepiasz sie do pozy koleś to spójrz na poze piły mechanicznej w AWP
trzyma ją jak zabaweczke jak paralizator

pozatym
Zrób lepsza broń z custom animacja z 3ciej osoby to oddam ci normalnie pokłon buehehe
sKoro tak :) A żadnej broni niezrobie nawet ze skryptów bo nieumiem :p

Jak juz to troche off-topne:

Łajzowatego Nowego ROKU!!!
Masz jakas manie to nie jest offtop bo gadam na temat moda
btw co ja bym dał za kod który by dodał rozgrzanie lufy obrotowej :P
To byłoby super!!! Ale obawiam się ze takiego nie ma!


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

31 gru 2007, 17:10

Jak czegoś nie ma, to trzeba to stworzyć 8-)

Nie znam się na zmutowanym języku od Unreal Engine, ale jest podobny do miksu C++ z LUA :-P Więc teoretycznie można zrobić 3 zmienne:
1. int Czas_rozgrzania = 5; // 5 sekund
2. bool MiniGunStrzela = FALSE;
3. int Czas = 0;
W funkcji od strzelania dodać warunki:

while (BUTTON_PRESSED) // kiedy trzymamy wciśnięty przycisk
{
cout<<clock()/CLOCKS_PER_SEC; // nabijanie czasu w sekundach
AnimacjaObrotuLufy();
while((clock()/CLOCKS_PER_SEC)!=Czas_rozgrzania)
{
Czas++; // inkrementacja zmiennej Czas
}
}

while(Czas >= Czar_rozgrzania && BUTTON_PRESSED)
{
KOD OD STRZELANIA CHAINGUNA // chyba wiadomo o co chodzi :-P

if(BUTTON_RELEASED) // jeśli puścimy przycisk
{
Czas = 0; // wyzerowanie zmiennej czas
}

break; // przerwanie pętli
}

Nie wiem, czy to w czymś pomoże, ale możliwe, że znawcy UnrScript coś da (podobny kod w Quake 2 sprawdzał się idealnie) 8-)
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 17:11 przez Lothar, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

31 gru 2007, 17:14

Hmmm nawet sam Steven nie potrafi zakodować czegoś takiego a jego wiedza jest rozległa na ten temat ...
Ale czyja wiem czy to takie proste bo trzeba zsynchronizować z predkoscia animacji "wormup" jest nie wiem czekam cały czas aż któś to zrobi bym potem mógł mu tyłek truć by mnie tego nauczył :P

Jakby sie tak dało skrzyżować Tazera z Machingunem to animacja rozgrzania by już była kaszką z mleczkiem.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 17:15 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 19:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

31 gru 2007, 17:24

Ej Alu wiesz co mam wrażenie że ten kod co podał Lothar może działać,

może wypróbujesz to??
najwyżej Steven padnie jak się okaże że to dzała :P


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

31 gru 2007, 17:32

prawdziwy 666 pisze:Ej Alu wiesz co mam wrażenie że ten kod co podał Lothar może działać,

może wypróbujesz to??
najwyżej Steven padnie jak się okaże że to dzała :P
Nie zadziała bo animacja obrotu ma stałą prędkość ... i żeby ulegała rozgrzaniu potrzebne jest Bones by lufa poruszała sie bezczynnie tzn realistycznie jak na lufe obrotową przystało ..a nie biped object ... a dobrze wiemy że postal2 nie obsługuje systemu bones (co wielu wkurza z lekka :P z tego co wiem bo cholernie by to ułatwiło sprawe) i niech cie nie mylą vertexy nazwane "Bones01 itd itp" w polu animacji bo to nie o takie bones mi chodzi...

ale jak już Lotharowi napisałem na gg modulacja predkosci animacji i momentu wystrzału była by interesujaca ale to już nie na możliwości tej gry tak sądze..bo inaczej każdy już by to zrobił
rozmawiałem z wolvem na ten temat też chciał podobnie zrobić ...


Jedyne rozwizanie to zakodować gotową animacje rozgrzania i zakończenia strzału jak np w Tazerze albo w Pile mechanicznej ...
zmieszać tazera z machinegun
tzn
coś jakby zaskryptować funkcje "ShockerBulletammoInv"
to by cały problem rozwiazało
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 17:34 przez ALCRD, łącznie zmieniany 2 razy.


ODPOWIEDZ