v1420

Rozmowy o A Very Postal Christmas.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:27
Lokalizacja: Internet :)

10 sty 2009, 01:52

A u mnie przy instalacji jest błąd pliku na 4% SMCharAnims.ukx z folderu animations :(

Ma ktoś na to radę?


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

10 sty 2009, 08:43

Musisz pobrać mod od nowa, bo chyba przy pobieraniu uszkodził Ci się instalator.


Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:27
Lokalizacja: Internet :)

11 sty 2009, 00:32

OK. Już działa :)

Najlepsze AVPC, jakie wyszło. Jest kilka niedociągnięć, lecz ogólnie, to świetna gra.
Przydałyby się misje, nie takie z notepada, tylko jak w P2. Policja nie może aresztować Kolesia. I jak tu się dostać do więzienia?

Pomijając wady, dobre jst dublowanie broni i kody z AW7/AWP. Szkoda tylko, że nie wszystkie...


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 sty 2009, 03:34

Silver Dragon pisze:
Choć niestety gra się tnie. Trudno grać, gdy gra tak wolno chodzi. I co jest dziwne, Oagh w swoim sb pisał, że na jego maszynie, słabszej niż moja, gra chodzi płynnie. Kiedy nie tylko mnie się tnie...
U mnie również się nie tnie
Powtórzę się: Jeżeli ktoś zainstalował grę i po raz pierwszy ustawia wydajność (Performance), niech nie rusza opcji pola widzenia (fog visibility, czy jakoś tak), bo gra będzie się cięła. Jeśli ktoś je zmienił, pomoże tylko reinstalacja moda.
Opcje wydajności u mnie na default, nie ruszam nigdy, gdy biorę się za ocenę - wtedy odnoszę się do domyślnej sytuacji.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

12 sty 2009, 21:55

Nie wiem skąd u was takie optymistyczne komentarze. Jak dla mnie AVPC... no dobra, opiszę ze szczegółami, jak to Tiquś zrobił ^^

Crashe miałem 3 na jakieś półtora godziny grania. Cóż, mi z kolei AWP się w ogóle nie craszuje. Domyślam się ze to kwestia systemu, sprzętu czy czegoś tam.

Performance też kiepski, dałem detale na niskie i mi się cięło. Cóż... Może wina sprzętu (GF 6600, 1GB RAM i 1,6 gHz).

Sama gra też jest zabugowana, niedorobiona i momentami wkurzająca (Nie żby było TYLKO źle - ale o dobrych rzeczach potem, bo błędy są wyraźniejsze).

Zacznijmy od tego, czym się wielu podnieca - akimbo (bronie w obu rękach). Już pomijając drobny błąd z Coltem (czyżby ktoś nie zauważył że on go trzyma dwoma rękoma? Normalnie prawie jak czteroręki z Ben10), największym problemem jest to, że po przejściu na nową mapę Mamy wszystkie bronie pojedyncze - trzeba znowu szukać pary. Poza tym (błąd jeśli chodzi o realizm, ale niektórym może się podobać) podczas przełądowywania, magazynek wymieniany jest tylko w jednej broni.

Inna sprawa to błąd z MP5 - raz na jakiś czas po prostu się zawiesza. Nie działa wtedy nic, nie da się jej zmienić, nie da się oczywiście strzelać, ani przeładować. Jedyne lekarstwo to wyrzucić broń i ją jeszcze raz podnieść(dla własnej wygody ustawiłem wyrzucenie broni pod "G" - tak jak w CSie. Domyślam się że ustawili tak, bo wielu graczy myśli "Boże, co za [G]ówno" xD). Podobny problem miałem z minigunem.

Same bronie też nie powalają - szybkostrzelność miniguna jest IMHO zdecydowanie za niska, ale mogę się mylić - nie jestem specjalistą od uzbrojenia. Ale na pewno moc ingrama oraz MP5 jest za wysoka - jak się nie mylę strzelają one z 9mm, czyli powinny robić tylko draśnięcia zamiast walić na ziemię. Inna sprawa że w rzeczywistości draśnięcie nawet z 9mm może się skończyć śmiertelnie...

Innym problemem są "nieśmiertelni" - co najmniej dwie osoby spotkałem, których po prostu NIE DA SIĘ zabić. Jedynym plusem jest fakt, iż oni do gracza w ogóle nie strzelają - można by ich olać, gdyby nie fakt, że trzymają ingramy... :-(

A skoro przy przeciwnikach - nie wiem czy to błąd gry, czy u mnie coś się spieprzyło, ale wiele ludzi umiera po prostu upadając w taki sposób, jak martwe postacie na wczytywanych mapach (na brzuch, ręce na boki wkoło głowy).

Kolejnym wielkim błędem, było usunięcie mapy. Ja rozumiem, że nie działała jak trzeba - ale przynajmniej dawała jakieś pojęcie na temat "GDZIE JA JESTEM", "SKĄD POCHODZĘ" oraz "DOKĄD ZMIERZAM". Wprawdzie nie odpowiadała na pytanie "czy Bóg istnieje" albo "czy aborcja powinna być legalna", ale i tak dawała przynajmniej podstawowe pojęcie o okolicy w której jesteśmy oraz jako-takim rozmieszczeniu plansz. Osobiście wystarczyłby mi dwukolorowy rysunek zrobiony w paincie złożony z prostokątów z nazwami map połączonych kreskami, symbolizującymi przejścia.

No i interfejs, który naprawdę nie działa jak trzeba. Po jakimś czasie broni jest tak dużo, że tych z pierwszej kategorii w ogóle nie widać. Mi osobiście o wiele wygodniej operować takim menu jak przedstawione w AVPC, ale jak broni nie widać... No i ikonki zdecydowanie za małe.

Ponarzekałem, to teraz pochwalę ^^

Oczywiście wprowadzenie broni z innych modów było... było... echhh nie stać mnie na nic oryginalnego, było strzałem w dziesiątkę xD Opcja akimbo, gdyby nie była zabugowana też.

Muszę przyznać, że przypadła mi do gustu konieczność przeładowywania. Wreszcie walka nie jest tępym waleniem aż przeciwnik padnie i czasem trzeba się wycofywać. Szkoda że 12 gauge nie da się ładować po jednym naboju, ale to niewielka wada.

Poza tym wręcz serce mi urosło jak zobaczyłem łuski na śniegu - uwielbiam to po prostu.

Generalnie za samą wersję 1420 dałbym 3/10. 1 za zaimportowanie broni, 1 za przeładowywanie i 1 za akimbo. Reszta spartolona według mnie. Sprawia wrażenie, jakby zamiast dopracować wersję 1300, a następnie ją rozbudować, wzięli ją po prostu, wrzucili w niej co się da, nie przejmowali czy to się czasem nie kłóci ze sobą i wysłali graczom do testowania. Jestem szczerze zawiedziony, bo z jednej strony mod ma przeogromny potencjał, a z drugiej jest zabugowany, niedopracowany i po prostu spartolony.

Ps. Wspominałem o problemie z jednokomórkowcami? Czyżbym był jedynym, któremu przeszkadza niemal ciągły dzwonek telefonu komórkowego? Ciekawa sprawa swoją drogą (wiem, tak było w AWP) że do zabitych już nikt nie dzwoni. Czyżby telefon automatycznie wysyłał wiadomość "WŁAŚCICIEL NIE ŻYJE"? ^^

Ps. 2 siema! Wróciłem! xD Ale tylko przez AVPC - nawet nie chce mi się czytać tych 500 nowych postów


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

12 sty 2009, 22:52

odpowiedzi na parę wad
Zacznijmy od tego, czym się wielu podnieca - akimbo (bronie w obu rękach). Już pomijając drobny błąd z Coltem (czyżby ktoś nie zauważył że on go trzyma dwoma rękoma? Normalnie prawie jak czteroręki z Ben10), największym problemem jest to, że po przejściu na nową mapę Mamy wszystkie bronie pojedyncze - trzeba znowu szukać pary. Poza tym (błąd jeśli chodzi o realizm, ale niektórym może się podobać) podczas przełądowywania, magazynek wymieniany jest tylko w jednej broni.
nazywa się to dual weapons (tak to nazwał autor) jest jeszcze nie dopracowane i wymaga jeszcze poprawek
same dublowanie działa w prosty sposób że animacja jest kopiowana w lustrzanym odbiciu do czego kolt nie był przystosowany niestety,
to wracanie do pojedynczych broni rzeczywiście jest mocna wadą ale z drugiej strony mam nadzieje że zostanie to naprawione,
co do przeładowywania to już kwestia estetyczna
Inna sprawa to błąd z MP5 - raz na jakiś czas po prostu się zawiesza. Nie działa wtedy nic, nie da się jej zmienić, nie da się oczywiście strzelać, ani przeładować. Jedyne lekarstwo to wyrzucić broń i ją jeszcze raz podnieść(dla własnej wygody ustawiłem wyrzucenie broni pod "G" - tak jak w CSie. Domyślam się że ustawili tak, bo wielu graczy myśli "Boże, co za [G]ówno" ). Podobny problem miałem z minigunem.
z zacięciem się miniguna miałem już styczność całe szczęście z MP5 mi się to jeszcze nie przytrafiło
MastaDJMax pisze:No i interfejs, który naprawdę nie działa jak trzeba. Po jakimś czasie broni jest tak dużo, że tych z pierwszej kategorii w ogóle nie widać. Mi osobiście o wiele wygodniej operować takim menu jak przedstawione w AVPC, ale jak broni nie widać... No i ikonki zdecydowanie za małe.
tak nowy interfejs rzeczywiście nie działa najlepiej i nie przypadł wielu osobą do gustu

jest tylko jeden mały problem w wymienionych przez ciebie błędach

to nie są błędy AVPC

w tej wersji został dodany dodatkowy mod o nazwie StevensMod
i wszystkie nowe gronie funkcja dual nowy HUD to jego części
niestety ten mod nie działa za dobrze ale to ciągle jest nieskończona beta i ciągle jest rozwijana ale jednak nie działa najlepiej


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

13 sty 2009, 11:04

prawdziwy 666, ja osobiście wolałbym poczekać trochę dłużej i pograć w wersję finalną. Gra tam wygląda jak chodzenie po lodzie - ciągle się zastanawiałem, czy jak zacznę strzelać to mi się gra zatnie...

A że w tej grze się nazywa dual weapons to dobrze. W UT nazywało się akimbo i od tamtej pory zawsze to stosuję.

Aha, jeszcze jeden drobny problem. Mam silne wrażenie, że jedna z map jest zdublowana. Ta, na której jest ciężarówka z beczkami jest jeszcze w innym miejscu, ale nie ma ciężarówki, za to jest impreza.

Wspomniałem o problemie to dodam jeszcze coś dobrego, a mianowicie zmiany trybu strzelania w różnych broniach, jak np M16 czy MP5. Nie wiem czy się to komuś przyda, ale zawsze fajny bajer, nawet jeśli dodany tylko dlatego, że można.

[BTW nie grałem ani w ED, ani Steven's mod, wszystkie dodatki oceniam jako elementy AVPC. Jeśli coś nie działało w oryginale to mogli to naprawić podczas przenoszenia. Błąd to błąd.]


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

13 sty 2009, 14:04

StevensMod tak jak AVPC jest jeszcze w wersji beta i jedyna dostępna wersja jest dodana do AVPC (na razie wyszły dwie wersje SM dodane do APVC v1120 i v1420)

do do błędów to napisze o nich na SB autora AVPC żeby wiedzieli co poprawić

moim zdaniem pomijając niedorobiony SM sam AVPC jest dobrym modem, jeszcze beta ale i tak wygląda lepiej od zwykłego P2 (Oagh jest naprawdę świetnym maperem)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Punisher
Seryjny zabójca
Posty: 426
Rejestracja: 24 lut 2007, 18:39
Lokalizacja: Stalowa Wola

13 sty 2009, 14:54

Innym problemem są "nieśmiertelni" - co najmniej dwie osoby spotkałem, których po prostu NIE DA SIĘ zabić. Jedynym plusem jest fakt, iż oni do gracza w ogóle nie strzelają - można by ich olać, gdyby nie fakt, że trzymają ingramy... :-(
Te dziewczyny (z płcią przeciwną się nie spotkałem) po prostu pomagają graczowi xD to było specjalne i zamierzone :lol:


"Musimy być niewolnikami praw abyśmy byli wolni" - Cyceron
Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

13 sty 2009, 15:54

prawdziwy 666, Napisałem to, żeby przedstawić moją opinię. Jeśli jest choć jeden gracz który najpierw przeczytał komentarze, a potem ściągnął grę - pomogłem mu dowiedzieć się, czego powinien się spodziewać, i zdecydować czy zaakceptuje te wady czy nie. I to mi wystarczy.

Punisher, lol dzięki, nie wiedziałem xD One są na każdej mapie? I da się jakoś z nimi razem chodzić? Czy one tylko stoją/chodzą i strzelają? Może pączkami?

I jeszcze jeden błąd. Przekoszenie lufy w pistoletach odbywa się na wskutek ciśnienia gazów z naboju. Jakim cudem odbywa się ono w sytuacji, gdy po naciśnięciu spustu słychać jedynie CLICK? Bronie z pustymi magazynkami powinny mieć lufę odciągniętą do tyłu. Szkoda że autorowi nie chciało się poprawiać. Nie jest to jakiś wielki błąd, ale mnie osobiście jako fana broni trochę razi w oczy.


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Awatar użytkownika
Punisher
Seryjny zabójca
Posty: 426
Rejestracja: 24 lut 2007, 18:39
Lokalizacja: Stalowa Wola

13 sty 2009, 17:59

Punisher, lol dzięki, nie wiedziałem xD One są na każdej mapie? I da się jakoś z nimi razem chodzić? Czy one tylko stoją/chodzą i strzelają? Może pączkami?
One chodzą tylko tak sobie. Zwykle przychodzą jak się robi gorąco (myślę że to jak glina tylko że pomaga graczowi i nie atakuje nas cokolwiek zrobimy). Nie sprawdzałem czy będzie za nami chodzić hmm... ciekawe xD

PS. Poza tym jak na razie widziałem je na każdej mapie...
Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, 18:05 przez Punisher, łącznie zmieniany 1 raz.


"Musimy być niewolnikami praw abyśmy byli wolni" - Cyceron
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

16 sty 2009, 17:02

zacząłem grać w najnowszą wersję i widzę w niej na razie same superlatywy:
- gdy obrywa się od wroga ciało charakterystycznie się kołysze
- dużo broni
- nie wchodzi się do zimnej wody :P

ogólnie autor dość dużo postawił na to by gra realniej odwzorowała świat co jest bardzo dużym plusem...jest nim także wstawienie do pliku gry zadań które trzeba wykonać...no i miasto jest dość rozbudowane...jedyną rzeczą która trochę przeszkadza jest ręcznie przeładowanie broni podczas większych strzelanek...ogólnie jednak mam bardzo pozytywne wrażenie i oczekuję na wersję finalną :D


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 sty 2009, 17:56

Ramesses pisze:jedyną rzeczą która trochę przeszkadza jest ręcznie przeładowanie broni podczas większych strzelanek
Też tego nie lubię, w modach do P2. Postal nie musi być aż tak realny, nie potrzeba mi, wolę zabawę.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

16 sty 2009, 19:44

Zawsze podobał mi się auto-reload z możliwością ręcznego. Ręczny też nie przeszkadza tak bardzo jak ma się broń z magazynkiem 30-40 i więcej. Trzeba wiedzieć co wybrać na większe grupy i tyle


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

17 sty 2009, 21:22

A ja mam problem , wogóle nie ma rozczłonkowania. Tnę z maczety i nic. Tak samo w innych broniach :(


ODPOWIEDZ