Ultra Graphics House
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Devi90, janusz level designu
I'm fucking insane in the brain.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Zrobiłbym gdyby mi się chciało, ale mi się nie chceDevi90 pisze:[A tak na serio sam byś takiego nie zrobił
I'm fucking insane in the brain.
Pangioza
Nie no, Devi według mnie zrobiłeś fajną robotę. Może jak ktoś będzie robił film z Postala 2 to mu się to przyda (np. mi ). BTW Mógłbym użyc tej mapy Oczywiście dam ją w opisie
Edit: Szatan dajesz ł: A tak wogóle czemu Devi ma w Skąd:Galaktyka Kurvix, a nawet nie zajrzał do tematu z Kapitanem Bomba
Nie no, Devi według mnie zrobiłeś fajną robotę. Może jak ktoś będzie robił film z Postala 2 to mu się to przyda (np. mi ). BTW Mógłbym użyc tej mapy Oczywiście dam ją w opisie
Edit: Szatan dajesz ł: A tak wogóle czemu Devi ma w Skąd:Galaktyka Kurvix, a nawet nie zajrzał do tematu z Kapitanem Bomba
Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, 20:56 przez Szynkacz, łącznie zmieniany 2 razy.
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
Taaaa... ale wytłumaczenie, dawaj, daje ci wyzwanie, zrób takie coś i jeżeli zrobisz, na takim samymPan Szatan pisze:Zrobiłbym gdyby mi się chciało, ale mi się nie chce
poziomie, albo nawet lepszym, to dostaniesz medal z kartofla od NRGeeka, a jak nie to będziesz
zap* na galerze
Do filmu? Nie ma problemu, do póki, nie jest czyjaś praca używana do swoich celów,SzynkaczPL pisze:Nie no, Devi według mnie zrobiłeś fajną robotę. Może jak ktoś będzie robił film z Postala 2 to mu się to przyda (np. mi ). BTW Mógłbym użyc tej mapy Oczywiście dam ją w opisie
i wmawianie, że to ktoś ją zrobił, a nie główny twórca, to nie mam z tym problemu
To miałem jeszcze wpisane, zanim się na forum zarejestrowałeśSzynkaczPL pisze: A tak wogóle czemu Devi ma w Skąd:Galaktyka Kurvix, a nawet nie zajrzał do tematu z Kapitanem Bomba
Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, 20:58 przez Devi90, łącznie zmieniany 2 razy.
왜 이걸 읽나요?
Właśnie nie za bardzo, bo ścina grę i jest równie wysoka jak koleś.Devi90 pisze:a pralka jest akurat dobra
PS: Przestańcie już z tą 'Pangiozą'
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
Z wysokością to różnica 5 cm, będzie raczej mało zauważalna, ale jeżeli chodzi o ścinanie, to fakt, przesadziłemDev4ever pisze:Właśnie nie za bardzo, bo ścina grę i jest równie wysoka jak koleś.
Być może zamienię ją na jakąś inną, ale nie obiecuję, choć tak jak już mówiłem, to miała być mapa
tylko do testów, bez większej próby lepszego zoptymalizowania, tym bardziej, że nie ma tu akcji ani strzelania
No i z racji, że to tylko mapa do testów, to w innych moich modach np. w takim Pripyacie optymalizacja będzie już
dobra, bo tam się postaram by się nie ścinała (no dobra w paru miejscach może klatki spadną, ale nie
będzie to drugi Cop Day's gdzie ze 100 klatek spadnie do 5, a po chwili gra się scrashuję, czytaj.
będzie dało się grać )
A co jeszcze do pralki to w Oryginalnym P2 też przecież były takie wielkie
PangiozaPS: Przestańcie już z tą 'Pangiozą'
PS. Tyle postów w jeden dzień, to chyba rekord
왜 이걸 읽나요?
Ja zawsze przed robieniem brushy, których nie jestem pewien czy mi wyjdą, robie save'a mapy, bo potem szybciej jest wczytać mapę, niż naprawiać buble.Devi90 pisze:gramy, patrzymy, aha źle to i to, wychodzimy, poprawiamy, tylko najpierw trza przebudować całą mapę
potem kliknąć graj, czekać aż się załaduję i dopiero wtedy po 5 minutach, można zobaczyć przez
10 sekund, czy jakiegoś obiektu źle nie ustawiliśmy czy coś), a jak już się zrobi
Co do mapy, to - ładniejszej grafiki w Postalu raczej próżno szukać. Super robota Devi
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
Ja też tak czasami tak robię, ale to już z takimi naprawdę jak nie jestem pewny, ale teraz jak jużseebeek17 pisze: Ja zawsze przed robieniem brushy, których nie jestem pewien czy mi wyjdą, robie save'a mapy, bo potem szybciej jest wczytać mapę, niż naprawiać buble.
wiem, że brushe można przesuwać, usuwać itp, bez psucia mapy innymi brushami, to robota jest o wiele łatwiejsza
Dzięki dziękiseebeek17 pisze:Co do mapy, to - ładniejszej grafiki w Postalu raczej próżno szukać. Super robota Devi
왜 이걸 읽나요?
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
Nie znam, ja się inspirowałem akurat, demami z UE 4Rycho3D pisze:Wygląda jak mieszkanie Czeliosa w filmie Adrenaline.
Wiem bo kiedyś robiłem moda na podstawie tego filmu i skopiowałem je ze szczegółami
왜 이걸 읽나요?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pierwsza rzecz do Postala, dla której naprawdę przydałyby się gogle VR. No ale - są uwagi.
Devi90, jak dajesz wysokiej jakości grafikę, to nie musisz zaraz dawać wysokiej jakości modeli.
No i piszę swoje uwagi wg tego co czytam i widzę w temacie. Jeszcze nie grałem.
Uściślij może co. "Wszystko od podstaw znalezione w necie i dodane do gry"? Czy: "Wszystko od podstaw, każdą teksturę sam zrobiłem"?Devi90 pisze:Yep, wszystko od podstaw, cała mapa, wszystkie modele i textury nowe
A wystarczyło postawić na mapie bystandera, albo kilku, obok obiektów, by mieć skalę do porównania. I nie pisać tyle...Devi90 pisze:Akurat nie zwracałem zbytnio uwagi na takie rzeczy jak wielkość obiektów itp. by można było się
przeglądać w lustrze czy coś, na drzwi też nawet nie zwróciłem uwagi, aczkolwiek też chciałem tego
trochę uniknąć, natomiast nie tak łatwo "wymierzyć" dobrą wielkość w Psotedzie (tym bardziej, że nie ma
tak jak np. w CryEnginie testowania mapy w czasie rzeczywistym, w sensie klikamy start, gramy, patrzymy, aha źle to i to, wychodzimy, poprawiamy, tylko najpierw trza przebudować całą mapę
potem kliknąć graj, czekać aż się załaduję i dopiero wtedy po 5 minutach, można zobaczyć przez
10 sekund, czy jakiegoś obiektu źle nie ustawiliśmy czy coś), a jak już się zrobi
jakiegoś brusha, czy np. takie lustro za nisko bądź za wysoko, czy cokolwiek, to już niestety nie ma możliwości, przesunięcia go, jedynie można się pobawić z usuwaniem, wstawianiem od nowa itp, ale chyba każdy wie jak to
później wygląda (czytaj: jak nieudana operacja plastyczna czyjejś twarzy).
Zależy gdzie spojrzałeś. Czyli: Zależy ile wierzchołków miał dany obiekt. Ale to na pewno wiesz.Dev4ever pisze:raz mam 400+ fps, a raz mam poniżej 10
Devi90, jak dajesz wysokiej jakości grafikę, to nie musisz zaraz dawać wysokiej jakości modeli.
No i piszę swoje uwagi wg tego co czytam i widzę w temacie. Jeszcze nie grałem.
A po grzyba? Jak przesuwasz modele? Nie trzeba. Jak przebudowujesz brushe? Starczy geometria, ewentualnie ścieżki. Jak zmieniasz światło? Nie trzeba. Zresztą światło robi się na końcu a ta mapa chyba nie dla światła ma się błyszczeć, ale dla tekstur. Terrain? Chyba go nie masz. Nie trać czasu na niepotrzebne pełne rebuildy.Devi90 pisze:tylko najpierw trza przebudować całą mapę
Pełen rebuild mapę zwykle naprawia, jak nie wiem co.Devi90 pisze:Dziwne, zawszę jak tak robiłem to się potem mapa psuła jak nie wiem co
Rozwinę: Do odnajdywania danego brusha na mapie służy widok Perspective (pierwszy sześcianik w pasku widoków).Dev4ever pisze:Można przesunąć każdego brusha, wystarczy że wejdziesz do okna "Top" szukasz siatkę brusha lustra, zaznaczasz go, potem przechodzisz do okna "Dynamic Light" i możesz go dowolnie przesuwać
Też rozwinę. ł: Otwierajcie drugiego PostEd z bieżącą mapą i w nim róbcie testy. Jak się nawet PostEd wykrzaczy, to ten testowy. A wy elegancko na pasku Windowsa klikacie na bezpieczną i stabilną podstawkę, która czeka na wasze genialnie zoptymalizowane działania. To daje taki komfort pracy, że...seebeek17 pisze:Ja zawsze przed robieniem brushy, których nie jestem pewien czy mi wyjdą, robie save'a mapy, bo potem szybciej jest wczytać mapę, niż naprawiać buble.
Do ciebie, panie majster, do ciebie. Skalowanie pozwala zmniejszać i rozciągać na wszystkie boki każdy obiekt. Ja rozumiem, że dla testów, że z ciekawości. Ale czy jakość tych tekstur gdzieś tam za twą głową nie wołała: "Nie rób nam siary, rób mapę by wszystko było takie piękne jak my!", co?Devi90 pisze:No to już pretensje nie do mnie, tylko do twórcy modelu, choć mógłbym ją powiększyć, ale za mało
miejsca tam na to jest poza tym nie chce mi się
Generalnie z uwag ludzi i twoich reakcji wnoszę, że nadal masz podejście do roboty typu "A zrobię! A nie będę staranny!".Devi90 pisze:robiłem tą mapę na szybko i miał być to tylko taki test
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
W sensie mapa cała od podstaw, textury w większości moje (znaczy z gugle grafika, bo nie mamTiquill pisze:
Uściślij może co. "Wszystko od podstaw znalezione w necie i dodane do gry"? Czy: "Wszystko od podstaw, każdą teksturę sam zrobiłem"?
warunków i sprzętu, by fotografować mieszkanie ), modele to większość z neta, sam bym takich nie zrobił,
zresztą nie chciało by mi się, ale za to dosyć mocno je przerobiłem, mn.i. żeby dało się je wgl
do PsotEDa zaimportować
No tak zawszę robię, ale tutaj jakoś zapomniałem o tymTiquill pisze:
A wystarczyło postawić na mapie bystandera, albo kilku, obok obiektów, by mieć skalę do porównania. I nie pisać tyle...
No wiem, ale nie chciało mi się robić od nowa własnego modelu robić (kiedyś robiłemTiquill pisze:Devi90, jak dajesz wysokiej jakości grafikę, to nie musisz zaraz dawać wysokiej jakości modeli.
własną pralkę do mojego Psotala 2 na CryEnginie 3, i model nie wyszedł tak źle, nawet
dobrze wyglądał, ale było to kosztem pół dnia pracy), a nie mogłem znaleźć jakiegoś sensownego
modelu z małą liczbą poligonów, ale też takiego, który nie wyglądał, by jak dwa kwadraty
ze słabo nałożoną teksturą (choć i tak wszystkie modele były w takim formacie, że
sam musiałem je od nowa mappować, ale to nawet lepiej ) Miałem to ogólnie wszystko naprawiać,
no ale ale jak widać jestem takim leniem, że do tej pory nie zrobiłem, mn.i. przez brak chęci i czasu, ale
też przez mój internet, który wysyła tego moda pół dnia, a nie chce mi się zbytnio robić już aktualizacji
do starego moda, o którym już nikt nie pamięta, i czekać pół dnia, aż wyślę się mapa, w której jedynie
zmieniłem tak bardzo malutko leciuteńko wielkość kibla i wanny, lekkio obniżyłem lustro i zmieniłem
model pralki, choć miałem też pomysł, żeby lekko polepszyć jeszcze nieco grafikę dodając
shadery też do obiektów i robiąc kilka innych takich pomniejszych drobnostek,
nwm, jak chcecie to mnie do tego przekonajcie i zmotywujcie, to może rusze dupsko
Ekmmm ta, znowu się rozpisałem
No ta jak jest to np. tylko jakiś klocek postawiony, czy coś to tylko geometria, itp. ale to nie zmienia faktu, że to zawszę trwa i zabiera cenne minutyTiquill pisze:A po grzyba? Jak przesuwasz modele? Nie trzeba. Jak przebudowujesz brushe? Starczy geometria, ewentualnie ścieżki. Jak zmieniasz światło? Nie trzeba. Zresztą światło robi się na końcu a ta mapa chyba nie dla światła ma się błyszczeć, ale dla tekstur. Terrain? Chyba go nie masz. Nie trać czasu na niepotrzebne pełne rebuildy.
Ja tam zawszę wolę robić na "na żywo" , jakoś lepiej mi się wtedy budujeTiquill pisze:Zresztą światło robi się na końcu
No właśnie nie do końca, a przynajmniej na tym zbugowanym PostEDzie na Steamie (aleTiquill pisze: Pełen rebuild mapę zwykle naprawia, jak nie wiem co.
i tak go wolę używać ze względu na lepszy "komfort" pracy), często nawet trzeba się bawić
opcjami Buildingu, przy pełnym Rebuildzie, tym bardziej jak się używa Anti Portalów, Zone Portalów itp.
Tiquill pisze: Rozwinę: Do odnajdywania danego brusha na mapie służy widok Perspective (pierwszy sześcianik w pasku widoków).
No akurat można powiedzieć, że tak w połowie o tym wiedziałem, ale przyda się, dziękiTiquill pisze:
Też rozwinę. ł: Otwierajcie drugiego PostEd z bieżącą mapą i w nim róbcie testy. Jak się nawet PostEd wykrzaczy, to ten testowy. A wy elegancko na pasku Windowsa klikacie na bezpieczną i stabilną podstawkę, która czeka na wasze genialnie zoptymalizowane działania. To daje taki komfort pracy, że...
No ale miejsca tam akurat nie ma zbytnio Powiększenie o 3 cm będzie mało widoczne,Tiquill pisze:Do ciebie, panie majster, do ciebie. Skalowanie pozwala zmniejszać i rozciągać na wszystkie boki każdy obiekt. Ja rozumiem, że dla testów, że z ciekawości. Ale czy jakość tych tekstur gdzieś tam za twą głową nie wołała: "Nie rób nam siary, rób mapę by wszystko było takie piękne jak my!", co?
niby mogłem trochę przesunąć tą gablotę z ręcznikami, ale w czasie jak skończyłem
tą mapę to nie wiedziałem jeszcze o tej świetnej możliwości przesuwanie i usuwania
Brushy bez psucia przy tym pół mapy, no ale tak jak mówię, jak będzie mi się chciało
i będzie sens, to zrobię jakiś updejt
No właśnie nie do końca Po prostu tej mapy nie miałem w planach nawet, zrobiłem jąTiquill pisze:Generalnie z uwag ludzi i twoich reakcji wnoszę, że nadal masz podejście do roboty typu "A zrobię! A nie będę staranny!".
tak z ciekawości, tak na spontanie, nie miałem czasu na robienie niej, nie chciałem jej
robić pół roku, a przy tym przerwać pracy nad Pripyatem i innymi projektami na ten czas,
już takiego Pripyata, będę robił dużej, bardziej go dopieszczę i dopracuję, więc spokojnie
I już kończąc, DziękujęTiquill pisze:Pierwsza rzecz do Postala, dla której naprawdę przydałyby się gogle VR.
왜 이걸 읽나요?
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
LOL?No ta jak jest to np. tylko jakiś klocek postawiony, czy coś to tylko geometria, itp. ale to nie zmienia faktu, że to zawszę trwa i zabiera cenne minuty
To trwa 1 max 2 sekundy....
I'm fucking insane in the brain.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Cenne to są, ale minuty dla ciebie, by choć raz to zrobić. Zacznij tak robić, to skończyć gadać, że to trwa cenne minuty. Geometria trwa moment, Pathe dłużej, światło dłużej. Ale wszystko robione pojedyńczo trwa znacznie krócej niż pełen build. Pełen build robi się w dwu przypadkach: 1. Na końcu pracy/na koniec dnia pracy. 2. Jeśli chcesz sprawdzić czy nie ma błędów, które "powędrują" niezauważone w głąb następnych godzin pracy i nie będą potem już do cofnięcia.Devi90 pisze:No ta jak jest to np. tylko jakiś klocek postawiony, czy coś to tylko geometria, itp. ale to nie zmienia faktu, że to zawszę trwa i zabiera cenne minuty
A wiesz, że Brushe można skalować? I to wszystkie naraz? I tyle innych rzeczy można. Całe morze możliwości przed tobą.Devi90 pisze:No ale miejsca tam akurat nie ma zbytnio Powiększenie o 3 cm będzie mało widoczne,
niby mogłem trochę przesunąć tą gablotę z ręcznikami, ale w czasie jak skończyłem
tą mapę to nie wiedziałem jeszcze o tej świetnej możliwości przesuwanie i usuwania
Brushy
Kurczę, przydałby się tutorial do zaawansowanego mappingu. Tyle by wielu ułatwił. Lata już się do niego przykładam... Kto inny zrobi?
A to spoko. Fajnie, że w ogóle wydałeś taką ciekawostkę.Devi90 pisze:No właśnie nie do końca Po prostu tej mapy nie miałem w planach nawet, zrobiłem ją
tak z ciekawości, tak na spontanie
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...