Ultra Graphics House

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

24 lip 2017, 19:07

Silver Dragon pisze:Z tego co widzę po ss'ach, jest naprawdę fajnie :brawo2:
Dzięki : D
Silver Dragon pisze:Podłoga jest jednak trochę zbyt wyglancowana, jak na moje oko. To jednak kwestia gustu ;)
Może jeszcze to poprawię, ale na razie niech tak zostanie :D


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 lip 2017, 19:18

Devi90 pisze:
Dev4ever pisze:ale najpierw to skończcie Going Psotal :>
Na 99% skończymy xD
Nom :):


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

24 lip 2017, 20:02

Pan Szatan pisze:
Devi90 pisze:
Dev4ever pisze:ale najpierw to skończcie Going Psotal :>
Na 99% skończymy xD
Nom :):
Czekam na mapy :)


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

24 lip 2017, 21:27

A może tam akurat była Perfekcyjna Pani Domu, skąd wiecie? ;)


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

25 lip 2017, 01:18

Wersja Non-Steam Gotowa, do pobrania tu: https://www.dropbox.com/s/rb3g34nrciwy7 ... e.rar?dl=0

Jak i w pierwszym poście ;)


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

25 lip 2017, 02:49

Łazienka jak i kuchnia jest nieproporcjonalnie za duża, nie da się przyjrzeć w lustrze :P Białe światło aż razi po oczach, koleś ledwo dosięga do klamki od drzwi, no i optymalizacja, raz mam 400+ fps, a raz mam poniżej 10 :czytaj: Ogólnie prezentuje się ciekawie, ale popracuj nad rozmiarem obiektów i żeby nie było tak dużych skoków wydajności ;)


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

25 lip 2017, 04:46

Akurat nie zwracałem zbytnio uwagi na takie rzeczy jak wielkość obiektów itp. by można było się
przeglądać w lustrze czy coś, na drzwi też nawet nie zwróciłem uwagi, aczkolwiek też chciałem tego
trochę uniknąć, natomiast nie tak łatwo "wymierzyć" dobrą wielkość w Psotedzie (tym bardziej, że nie ma
tak jak np. w CryEnginie testowania mapy w czasie rzeczywistym, w sensie klikamy start, gramy, patrzymy, aha źle to i to, wychodzimy, poprawiamy, tylko najpierw trza przebudować całą mapę
potem kliknąć graj, czekać aż się załaduję i dopiero wtedy po 5 minutach, można zobaczyć przez
10 sekund, czy jakiegoś obiektu źle nie ustawiliśmy czy coś), a jak już się zrobi
jakiegoś brusha, czy np. takie lustro za nisko bądź za wysoko, czy cokolwiek, to już niestety nie ma możliwości, przesunięcia go, jedynie można się pobawić z usuwaniem, wstawianiem od nowa itp, ale chyba każdy wie jak to
później wygląda (czytaj: jak nieudana operacja plastyczna czyjejś twarzy).

Co do optymalizacji, to nie ma co się dziwić, cudem jest w ogóle to, że ta mapa odpaliła xD
(Choć gdybym usunął pralkę było by o niebo lepiej, bo to głównie przez nią, ale chciałem ją zostawić, bo
fajna, ale ciiiiii.... xD)
Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, 17:05 przez Devi90, łącznie zmieniany 2 razy.


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

25 lip 2017, 16:53

:ok:
Zajeboza! Pralka rzeczywiście obniża klatki mocno. Świetna robota! W sumie trza będzie kiedy co takiego robić, ale z całym P2 xD Ciekawe ile by to zajęło :?:
Aż sprawdziłem i ustawiłem wszędzie granaty, potem K i czekamy czy mi errora wywali :)
Ale nie wywaliło :P
Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, 16:53 przez Szynkacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

25 lip 2017, 17:17

SzynkaczPL pisze:W sumie trza będzie kiedy co takiego robić, ale z całym P2 xD Ciekawe ile by to zajęło :?:
Pewnie dużo, samo poustawianie/pozamienianie modeli i tekstur to chwilka, gorzej ze zrobieniem
takich, samo przerobienie jednego modelu to pół godziny roboty, a co dopiero zrobić wszystkie od podstaw :/
SzynkaczPL pisze:Aż sprawdziłem i ustawiłem wszędzie granaty, potem K i czekamy czy mi errora wywali :)
Ale nie wywaliło :P
Ja zrobiłem całkowitą rozwałkę z z trzydziestoma ludźmi na mapie i nawet klatki nie spadły,
to chyba cud xD


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

25 lip 2017, 18:30

Devi90 pisze:niestety nie ma możliwości, przesunięcia go, jedynie można się pobawić z usuwaniem, wstawianiem od nowa itp, ale chyba każdy wie jak to
później wygląda
Można przesunąć każdego brusha, wystarczy że wejdziesz do okna "Top" szukasz siatkę brusha lustra, zaznaczasz go, potem przechodzisz do okna "Dynamic Light" i możesz go dowolnie przesuwać, przy czym na bieżąco rebuildujesz tylko Geometrię, a na końcu po ustaleniu końcowej pozycji danego brusha, rebuildujesz całą mapę. Simple ;)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

25 lip 2017, 18:51

Salonik z balkonikiem i pięterko - modelowe :ok:
Kuchnia - fajnie, Stół z krzesłami pomniejszyć i będzie gites ;)
W łazience poczułem się jak pięciolatek który ledwo do klapy sedesu dosięga, a wanna mnie po prostu rozłożyła na łopatki :haha:
Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, 18:57 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

25 lip 2017, 19:53

Dev4ever pisze:Można przesunąć każdego brusha, wystarczy że wejdziesz do okna "Top" szukasz siatkę brusha lustra, zaznaczasz go, potem przechodzisz do okna "Dynamic Light" i możesz go dowolnie przesuwać, przy czym na bieżąco rebuildujesz tylko Geometrię, a na końcu po ustaleniu końcowej pozycji danego brusha, rebuildujesz całą mapę. Simple ;)
Dziwne, zawszę jak tak robiłem to się potem mapa psuła jak nie wiem co, może coś źle wtedy robiłem
:drapanie: No nic potem popatrzę, jeżeli to prawda, to idę się wieszać, że wcześnie tego nie wiedziałem xD
Silver Dragon pisze:Salonik z balkonikiem i pięterko - modelowe :ok:
Dzięki :D
Silver Dragon pisze:Kuchnia - fajnie, Stół z krzesłami pomniejszyć i będzie gites ;)
W łazience poczułem się jak pięciolatek który ledwo do klapy sedesu dosięga
Może jutro jak będę miał czas, to to poprawię i wydam jakiegoś patcha :)
Silver Dragon pisze:a wanna mnie po prostu rozłożyła na łopatki :haha:
A to czemu? xD


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

25 lip 2017, 20:30

Devi90 pisze:A to czemu? xD
Jak wąska kuweta dla kota, w porównaniu do wielkości reszty wyposażenia xD


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

25 lip 2017, 20:38

Tu się z SD trzeba zgodzić, Koleś ledwo wyższy od klamki, kibel ogromny, prysznic średni a wanna jak kuweta. A o pralce nie wspomnę. Ogółem problem polega na tym że większość rzeczy tam jest wyższa od Kolesia. No chyba że gramy sześcioletnim Kolesiem xD


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

25 lip 2017, 20:41

Silver Dragon pisze:Jak wąska kuweta dla kota, w porównaniu do wielkości reszty wyposażenia xD
No to już pretensje nie do mnie, tylko do twórcy modelu, choć mógłbym ją powiększyć, ale za mało
miejsca tam na to jest poza tym nie chce mi się xD
SzynkaczPL pisze:Tu się z SD trzeba zgodzić, Koleś ledwo wyższy od klamki, kibel ogromny, prysznic średni a wanna jak kuweta. A o pralce nie wspomnę. Ogółem problem polega na tym że większość rzeczy tam jest wyższa od Kolesia. No chyba że gramy sześcioletnim Kolesiem xD
Znaczy w sumie macie racje, ale niektóre trochę takie naciągane :P Jeżeli chodzi o drzwi to one już takie
były, a zmniejszenie ich spowoduje "lekką" deformację, prysznic, to akurat jedynie te "przyciski"
są trochę za wysoko, wanna no to już wspominałem wyżej,
a pralka jest akurat dobra, akurat tylko z łazienką jest taki problem, reszta jest picuś glancuś, choć
postaram się te wszystkie elementy naprawić w następnym patchu :)
PS: Tylko też tak jak mówiłem niezbyt mi chodziło o naturalną wielkość, robiłem tą mapę na szybko i miał być to tylko taki test :P
Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, 20:49 przez Devi90, łącznie zmieniany 3 razy.


왜 이걸 읽나요?
ODPOWIEDZ