[mappack] UfoPorno

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2016, 12:50

W pierwszym poście dodatek do moda


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

07 sie 2016, 13:48

Rycho3D pisze:W pierwszym poście dodatek do moda
Wcześniej była taka paczka co dodawała nowe skiny gdzie ona jest? UfoPornoX ją zawiera?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2016, 14:15

Zawiera i dodaje jeszcze 1 skin


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

08 sie 2016, 22:48

Przeszedłem... myślałem, że to będzie dłusze :/


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 sie 2016, 22:49

Pan Szatan pisze:Przeszedłem... myślałem, że to będzie dłusze :/
No ja też, ale nie było czasu.


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 sie 2016, 19:01

Dodatkowy poziom na innej planecie
Załączniki
UPux2.zip
(11.49 MiB) Pobrany 126 razy
Shot00012.jpg
Shot00012.jpg (120.85 KiB) Przejrzano 2402 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 sie 2016, 20:12

Wygląda przepięknie. Pobrałem. :run:


Gdybym tylko mógł dziś zagrać... Uzgodnię z dobrymi duchami to i owo. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 sie 2016, 22:56

O K#!

Co za widok. Trzeba to obadać :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 sie 2016, 02:45

ED po latach zaliczony, teraz pora na UfoPorno :D


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

29 sie 2016, 05:28

Rycho3D pisze:Dodatkowy poziom na innej planecie
Nowy poziom?! O k#$@a będzie w co grać na coop'ie :D


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

29 sie 2016, 08:47

Pan Szatan pisze:
Rycho3D pisze:Dodatkowy poziom na innej planecie
Nowy poziom?! O k#$@a będzie w co grać na coop'ie :D
Dawaj jedziemy razem! xD


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

29 sie 2016, 09:03

$haq pisze:Dawaj jedziemy razem! xD
Dobra, napiszę na Steam. ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 sie 2016, 16:47

Nie moge zainstalować moda, potrzebne jakieś hasło do wypakowania plików Pomocy :!: :/

EDIT: Nie ważne, już znalazłem :P
Ostatnio zmieniony 29 sie 2016, 16:57 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2016, 04:30

Przeczytałem dopiero ten temat w całości. Szkoda, że nie uczestniczyłem w tym na bieżąco. To twój najlepszy epizod moderski, Rycho3D. W sumie tak powinno być, nowe lepsze od poprzedników. Zwlekałem z oceną, bo nie miałem czasu na grę a granie w to potraktowałem dość egoistycznie: dopiero gdy okoliczności pozwolą cieszyć się modem do woli. No i jak? Nie będzie może chronologicznie, bo za dużo tego. Ale - przynajmniej autor moda się połapie.


Fajne jest te otwieranie wrót do góry z użyciem paneli, które są zagrodzone pudłami. Początek gry, bardzo dobre i zachęcające wrażenie sprawia. Te pierwsze zabawy i pierwsze chwile na mappacku decydują o opinni o modzie. Bardzo dobrej opinii.

Nie lubię trzymać się linii narracji i zawsze skręcam najpierw w bok. I tak pierwsze co w modzie napotkałem, to basen treningowy. Ciągnie wilka do lasu. xD Myślałem, że to już TEN basen, ale nie, czekał inny...

Niebo na otwartych przestrzeniach zbyt jednolite. Tak wyglądają mapy do gier, kiedy brak tekstury i gra dodaje same jakiś kolor z palety, jeden kolor na całą mapę. Rozumiem względy optymalizujące, ale nie wygląda to dobrze.

Te kryształy. Poza tym że są, oraz że są strzeżone na jednej mapce z UPX, to nic nie robią. Sądziłem, że mnie oparzą, porażą prądem, uzyskam jakąś siłę, przywołają kogoś lub zabrzmi mi w uszach jakiś dźwięk przeraźliwy, bo poruszyłem strunę samej planety, strunę wibracji, którą jest sieć tych kryształów. Cokolwiek. A nie dzieje się nic. Tylko świecą. Mniej niż mało.

Druty palą, dobrze. Przejść pod nimi na kucaka, gdy najniższy jest pod ziemią - też dobrze. Przelazłem za nie i nie wiem po co, bo nic tam nie było ciekawego. A szkoda.

Chyba na tej mapie właśnie utknąłem. Przerzuciło mnie w zupełnie inne miejsce, do jakiejś budowli dotąd mi nieznanej. Więc mało pathnodes'ów.

Wciąż te druty. Ta stacja do której miałem dojść. Pierwsza trudność. Skakałem na tą rurę itd. Wewnątrz dochodzę, włączam co trzeba. Coś szumi. Ale co, do ciasnej?? No bo nie te wrota fajne, szkoda że stamtąd nic nie wyjeżdża, ciężki sprzęt. IFeelFree i na słuch zmierzam do źródła dźwięku. Aaa, to tu... I do tej pory nie wiedziałem, że teleport może być "przylepiony" do movera, przydatne spostrzeżenie.

Dwa agregaty. Ich zawiasy wpływają na wiatrak i dopiero wtedy można dalej. Bieganiny w chu-u-steczkę. Trochę upierdliwe, ale się połapałem.

Zupełnie nie skapowałem się, co robić z Maxem, po jego znalezieniu. Całkiem nieintuicyjne to. No bo tak. Otwieram drzwi do niego. "Totalna inwigilacja, nie wytrzymam!" - jakie to słodkie, pierwszy kontakt z dialogami z filmu Seksmisja! :) Ale nie daję się im zwieść, czujny patrzę, że po drugiej stronie nie ma panelu otwierającego drzwi. Stanąłem więc w tych drzwiach i stoję, blokuję je, by się nie zamknęły. Czekam na Maxa, aż się ruszy, ale ten gamoń nic a nic. Zabiłem te laski na górze. Nic. Nic nie aktywuje drzwi do (jak się potem okazało) windy. I tylko Max jest w stanie to zrobić. Rozumiem metodykę tworzenia tego, ale ta niemoc jest frustrująca. Myślałem, że jakiś błąd mapy i aż w PostEd ją otworzyłem. O co mu, kurna, chodzi? A, to jest winda! A pod szklaną podłogą jakieś kable. I pełno triggerów. A tuś mi ty, tuś mi. :D Nawiązanie do filmu przecież! Wracam do gry. Ale nadal nie mogę ruszyć akcji. Strzeliłem do tego pudełka, zmian nie widzę. Strzelam znowu. I znowu. Nic. Ale zaraz, gdzie jest Max? Uciekł mi z pokoju, łajza, jestem sam. A ja po prostu stałem tyłem do wejścia i nie widziałem, jak się otwierają drzwi, gdy strzelałem w te pudełko... :):

Za mało tego w "Okryciach wierzchnich na basen? Co wy, siostry!". Niby tak było w filmie. Ale nie odstawiaj lipy z tym basenem, za mało ich tam w okienku. I przydałoby się I trochę szkoda, że bez Lamii ta ucieczka. Ale Max się postarał za nią i jest dobrze.

Z gołą babą w windzie! Te i późniejsze dialogi wzięte z filmu oraz te rzadko używane przez grę, gdy Lamia stoi przy konsolecie. Mistrzostwo! :brawo2:

A tego dziadka z brodą, gdy już Max zawołał mnie, do tajnego laboratorium pośród ruin to nie skojarzyłem zupełnie z doktorem, który ich zahibernował w filmie.

Słaby ten efekt podróży przez kosmos, słaby.

Ale, jej, wyjaśnij mi coś. Jak Max, który znikł przed epizodem z WMD pojawił się znowu pośród ruin. Te nagłe pojawienie jest jakoś mało wiarygodne podczas gry. Co się z nim działo przez ten czas?

Samo zaś przemieszanie światów. Mam rozumieć, że akcja zaczyna się na obcej planecie i dopiero pośród ruin, gdzie widzę gwiazdy nad głową, to jest Ziemia? Dlaczego zaczyna się na obcej planecie. Zmieszałeś to całkiem udatnie. Ale co dopiero czeka potem w UPX, hehehe...

Dwa ufole z WMD na powitanie nowego poziomu. Wręczenie pawnom w łapy WMD zawsze kończy się porażką pawnów. I tak było tym razem. Raz Max mi ginął, raz znikał. Wybrałem moment, gdy nie zginął. Jak by się gra potoczyła, gdyby zginął? Zaś same wczytanie. Z 10 razy powtarzałem, bo zanim mogłem się ruszyć, już mnie uśmiercały. Drugi poważny minus.


Kolejka obok tego magazynu, gdzie odrzwia są podparte skrzynią. Po co tam przebijać się do drugiej części, kiedy nie czeka tam nic poza podniesieniem drugich odrzwi? A sama kolejka biegnie za szybko. Mijamy za szybko napastników. Aż kusi prowadzić ostrzał z wolniej sunącej kolejki do atakujących z okolic przeciwników. Fajny epizod zgubiłeś.

Brama. Oczywiście wlazłem na nią po lampach, nie dostrzegłem panelu otwierającego. :D

Nie wspomnę o ekranach z palcem i podobnych smaczkach... :)

Za rozległa ta mapa zielona. I brak jakichś niebezpieczeństw. Nawet rodzi mi się w głowie jakiś pomysł.

Utknąłem pod talerzem anteny satelitarnej, gdy trzeba było przedostać się za ogrodzenie, po przejściu tej rozległej przestrzeni.

Przydałoby się polatać na tych dwóch pojazdach kolistych...

Gdy tak staliśmy wszyscy z tym profesorkiem, to nie wiedziałem zupełnie, jak dalej akcję ruszyć. Trudno wywołać triggera. Podchodzę w róg ściany, kopię w ten słup, robię różne dziwne rzeczy w pomieszczeniu i stojącym i gapiącym się na mnie bystkom...

Jak zatrzymam się na drabinie, to już nikt poza Maxem na nią nie wejdzie, obie laski stały nieruchomo.

Mało wiarygodne jest, że Max rozwala powierzchnię raz-dwa, kiedy ja w nią kopię i strzelam i - nic.

Bocian, jako sam pomysł i niespodzianka, jest wspaniałą zażywą. Oklaski i podskoki. :headbang: Ale koniecznie do poprawki. Okolice niedopracowane, zrobione na rezerwach. Wygląda, jakbyś wstawił tam mapkę z początków swojej mapperskiej drogi. Buuu, paskudnie! :P

Czyżbym był drugi, nie licząc autora, który ukończył moda??

Reasumując. Map w sumie niewiele i pliki małe objętościowo a świat jednolity i pozornie łatwy do ogarnięcia. (To zaleta oczywiście, mod zwartą ma budowę). A w praktyce zajmuje duuużo czasu i jest miejscami udupiająco trudny. Ale mimo wszystko, to nic że trudna, trudy nie zaniżają oceny. Mappack się po prostu ceni i łatwo się nie poddaje, ot co. :ok: Nowe animacje i postaci. Tyleż tego jest, i wszystko sam. Kłaniam się. A przy takie pytanie: Czemu ma służyć ten ruszający się na głowie grzebień u ufoli? Wady? Nieintuicyjna misja z uwolnieniem Maxa. Niewykorzystany potencjał kryształów. Co się stało z Maxem po akcji z WMDziakami? Właściwy basen jest tylko oszczędnym epizodem. Bocian jest chudy.

No i jest moja kochana Lamia. Jaki to był swego czasu symbol w latach premiery filmu... :aniołek: Za mało jej podczas gry.

9,3/10



I parę pytań jeszcze. W PostEd patrzę mapę z UFO. Widzę triggery, ale jakoś UFO mnie nie porwało. A sama misja i bieganie z rozwaleniem wszystkiego - plusik! :ok:
SZΛTΛN pisze:Fajny ten Bonus... zawsze marzyłem aby latać na golasa z kataną :lol:
Gdzie ten bonus? Widziałem tylko w gablocie ubranka ufola i srebrne. Jak go ruszyć?
Rycho3D pisze:Portal się nie włączył bo zabiłeś Lamię, a ona go otwiera ;)
Z której mapy na którą?



No i parę słów o UPX.

Mapa i sala z "nowym człowiekiem" na stole. Szkoda, że bez powrotu stamtąd.

Mapa bagienna. Kto by pomyślał, że z tego świata bagien trafię do świata Gwiezdnych wrót... Choć pewne zdjęcie to sugeruje, dobry trik. :)

Mapa bagienna piękna jest. Ale traci na tym bieganiu od wiatraka do wiatraka, by móc moc wzmóc. Za dużo grzybów w barszczu. Znaczy, za dużo dotąd było przełączań, by aż taka bieganina była cokolwiek atrakcyjna. Dobra, niech będzie, bo taka idea mapy. Ale cuś mało na ten mapie poza tym. I przez to mapa traci. A czy niebo nie przesuwa się za szybko?

Punktów wczytań do mapy bagiennej z poprzedniej nie dostrzegłem. Poszedłem przez goto. Z następną też było tak samo chyba. Jak ty te wszystkie światy połączysz w jeden system, co?

Mapę z Wrotami czasu oceniłem w innym temacie.

Drugi raz, podczas gry, wszedłem w PostEd przy okazji powrotu z pierwszej mapy UPX na tą główną. Właściwie tego się nie spodziewałem i - efekt "ja tu byłem, co jest".



To były dobrze spędzone godziny. I pomimo takiego zróżnicowania i odejścia od realiów Postala 2 stale nie traciłem kontaktu z samym światem Postala. Jakby to było normalne, że po tej rozległej zielonej planecie łazi sobie Koleś w swoim płaszczyku...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

06 paź 2016, 12:12

Pan Szatan pisze:Fajny ten Bonus... zawsze marzyłem aby latać na golasa z kataną :lol:
Gdzie ten bonus? Widziałem tylko w gablocie ubranka ufola i srebrne. Jak go ruszyć?
W starszej wersji był bonus coś ala DLC. Dawał na starcie kilka ciuchów.
W tej wersji są dodane do zwykłej gry tylko bardziej ukryte. Ciuchy gołej laski są na basenie na 1 mapie ;)
Rycho3D pisze:Portal się nie włączył bo zabiłeś Lamię, a ona go otwiera ;)
Z której mapy na którą?
Z ruin miasta do zakończenia.
Rychowi chodziło o mój filmikna którym ją zabiłem :( ( )
Ostatnio zmieniony 06 paź 2016, 12:13 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ