W zasadzie, oprócz zmiany języka, możemy napisać dowolny tekst.

1.Napisy na mapach
Tym sposobem możemy zmienić tekst obiektom na mapach.

Możemy to zrobić w prosty sposób, tworząc w katalogu System plik z końcówką '.int'.
Pokażę to na przykładzie Trigger'a.
Zapisujemy to w taki sposób:
Kod: Zaznacz cały
[NazwaObiektu]
Zmienna=Treść
Zmienna - Tutaj podajemy nazwę zmiennej np. "HintText" jak na obrazku poniżej.
Treść - Tu wpisujemy co chcemy, żeby wyświetliło na ekranie.

Plik zapisujemy jako np.: 'NazwaMapy.int'
Przykład:

Cechą tego rozwiązania jest obsługa polskich znaków diakrytycznych - ą, ć, ę, ń, ł, itp.
Tekst możemy także zapisywać w cudzysłowiu " ".
A oto efekt:

2.Napisy w skryptach
Ten sposób przydaje się np. przy zmianie języka w menu gry albo w skrypcie broni.
Tutaj robimy prawie to samo co przy spolszczaniu map, lecz zapisujemy trochę inaczej:
Kod: Zaznacz cały
[NazwaSkryptu]
Zmienna=Treść
Plik zapisujemy jako np.: 'NazwaPaczki.int'

Może komuś się przyda, choćby do zabawy.
