Tworzenie nowego moda STP+AW

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

04 kwie 2011, 19:12

Witam w tym temacie odwołuję się do wszystkich odwiedzających ten temat użytkowników mających pojęcie o modowaniu P2 o aktywny udział. Zamierzam stworzyć własny mod ale najpierw muszę zasięgnąć porad. Po pierwsze chciał bym połączyć STP i AW, tak aby w tej wersji dało się odcinać kończyny ludziom. Jak to zrobić ? Jakieś pomysły ? Proszę o pomoc.
Tylko nie odsyłajcie mnie do używania AWP bo nie chce, nie podobają mi się dodane w tej wersji P2 bronie, nie chce ich.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

04 kwie 2011, 19:24

Jak mogą Ci się nie podobać bronie z AWP? :szok:

Przecież to największy, poza tym, że łączy AW i STP, plus tej modyfikacji. Zawsze możesz sobie usunąć wszystkie pick-upy broni z AWP z mapy i tylko tymi z STP i AW się bawić mając AWP. ;)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

04 kwie 2011, 19:45

Chodzi mi o to że jest zbyt duży wybór broni do walki w zwarciu, typu tasak, katana. Nie ma jakiegoś innego sposobu na ich całkowite ich usunięcie z wszystkich map? Nie podobają mi się też wymysły typu granatnik strzelający kotami i katana którą rzucasz i dalej trzymasz ją w ręce.Obrazek

[ Dodano: 2011-04-04, 19:47 ]
Sory za
Arax205 pisze:na ich całkowite ich usunięcie

Dwa razy ich Obrazek


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

04 kwie 2011, 20:12

Sam w sobie granatnik nie strzela kotami(jeżeli masz na myśli SMEGa). Jest wyrzutnia kotów, ale to w KW i można nasadzić kota na lufę, ale to jest już w STP. Kataną rzucasz i wtedy ją tracisz i musisz podnieść. Dopiero po zastosowaniu kodu jest inaczej. ;)

A inny sposób jaki widzę, to zmiana pliku .ini w którym zastąpiłbyś każdy pickup broni z AWP jakimś z STP. Jednak moim zdaniem to głupota, bo AWP jest genialnym modem. :P


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

04 kwie 2011, 20:17

Ok a co zrobić aby postać będąca na jakiejś mapie miała inną broń niż ta z AWp jak ją zmienić w PostEd ?


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

04 kwie 2011, 20:19



"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 kwie 2011, 20:36

Arax205 pisze:Nie podobają mi się też wymysły typu granatnik strzelający kotami i katana którą rzucasz i dalej trzymasz ją w ręce.
I jeszcze jak włączysz sikanie, będziesz lał napalmem ;P

Takie anomalie inwentarza występują, gdy przy rozpoczęciu nowej gry zaznaczysz Enhanced Mode (W AWP z PX opcja Dodatki). Jeżeli nie zaszedłeś zbyt daleko zacznij jeszcze raz i odznacz tą opcję. Nie będzie problemu ;)

EDIT:
Arax205 pisze:Ok a co zrobić aby postać będąca na jakiejś mapie miała inną broń niż ta z AWp jak ją zmienić w PostEd ?
Po co grzebać w PostED. Jak masz AWPMod'a, skorzystaj z replacerów:
https://forum.postalsite.info/a ... .html#42736
Sekcja AW7Game.AW7Mutator
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 20:50 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 4 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

03 maja 2011, 13:37

Problem: Aktualnie używam AWP + AWP Mod, co muszę zrobić aby w liście Pickup pojawiły się bronie z ED ?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

03 maja 2011, 14:18

Arax205 pisze:w liście Pickup
A co to za lista? Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

03 maja 2011, 14:21

Pewnie ma na myśli Actor Classes w edytorze..Otwórz wszystkie paczki .u..same się nie załadują.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 maja 2011, 14:25

Nie wiesz jak zmienić broń i chcesz zrobić moda?
:lol:


8=======D
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

03 maja 2011, 18:18

Rycho3D pisze:Nie wiesz jak zmienić broń i chcesz zrobić moda?

Trzeba się uczyć, każdy zaczynał od zera. Gdy bym wszystko wiedział od początku nie zakładał bym nowego tematu. A oto kolejny problem jak w PostEd na StaticMesh zrobić efekt krwi jak w ED, oczywiście jeśli jest coś takiego.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 19:06 przez Arax205, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 maja 2011, 19:25

Arax205 pisze: A oto kolejny problem jak w PostEd na StaticMesh zrobić efekt krwi jak w ED, oczywiście jeśli jest coś takiego.
Wstaw projector "splat"


8=======D
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

03 maja 2011, 19:41

Nie działa


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 maja 2011, 19:49

Musisz poustawiać teksturę itd.
Ewentualnie zobacz na jakiejś mapie jak są ustawione ,albo skopiuj do swojej.


8=======D
ODPOWIEDZ