Tak i oto jest pytanie co trzeba włożyć do mapy jaki skrót trzeba dodać do nazwy itd.
pytam się bo robię mapę do multi
Tworzenie mapy do multiplayer
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pomógłby tutki Scotta, jeśli masz do nich dostęp, tam on mapę do multi robił. Ale i bez tego się da. Jaka różnica?
Nazwa, czyli przedrostki dla map: mpDGT (dla death match, team dm i grab) i mpDT (dm, tdm) oraz mpS (dla snatcha).
Zawartość: Dla trybu DM i TDM nic nie dajesz, poza większą, niż w singlu, ilością playerstartów. Dla trybu snatch dodajesz łóżka, gdzie zwracana jest postalowa panienka - tu też musisz zrobić mapę o lustrznym odbiciu zawartości, aby obie drużyny miały sprawiedliwie podobny teren walk. Zaś dla trybu Grab dodajesz punkty, gdzie leżą worki, które trzeba zbierać.
I to praktycznie wszystkie różnice, jakie mi teraz do głowy przychodzą.
Nazwa, czyli przedrostki dla map: mpDGT (dla death match, team dm i grab) i mpDT (dm, tdm) oraz mpS (dla snatcha).
Zawartość: Dla trybu DM i TDM nic nie dajesz, poza większą, niż w singlu, ilością playerstartów. Dla trybu snatch dodajesz łóżka, gdzie zwracana jest postalowa panienka - tu też musisz zrobić mapę o lustrznym odbiciu zawartości, aby obie drużyny miały sprawiedliwie podobny teren walk. Zaś dla trybu Grab dodajesz punkty, gdzie leżą worki, które trzeba zbierać.
I to praktycznie wszystkie różnice, jakie mi teraz do głowy przychodzą.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
robię mapę do deathmatch. Zrobiłem tak jak powiedziałeś dodałem przedrostek ale jak włączam mapę z multi to nie włącza jej. Co się stało ?
Edit 21:19
A czy mógłby ktoś uploadować te tutki scotta ?
Edit 21:19
A czy mógłby ktoś uploadować te tutki scotta ?
Ostatnio zmieniony 02 cze 2009, 21:20 przez Tiszer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie wiem, co tam masz złego w tej mapie. Ale rady powyższe wystarczą, by taką mapę do DM i TDM zrobić. Wystarczy prosty sześcian, parę playerstartów, pathnodes i przedrostek w nazwie, np: mpDT-MojaMapa.fuk. Rebuild, save. Gra w trybie multi zobaczy mapę i ją prawidłowo uruchomi. Boty się zespawnują, będą biegać, rozgrywka multi już jest.
A skoro tobie nie działa, coś musiałeś innego źle zrobić. Sprawdź loga.
A co do tutków, cóż, to trochę potrwa, ale postaram się je gdzieś wrzucić. Jeśli tylko nie trzeba na to zgody autora.
A skoro tobie nie działa, coś musiałeś innego źle zrobić. Sprawdź loga.
A co do tutków, cóż, to trochę potrwa, ale postaram się je gdzieś wrzucić. Jeśli tylko nie trzeba na to zgody autora.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2009, 23:43 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Hmm wczytaj swoją mapkę i kliknij przycisk Build All w okienku wyskoczą ci wszystkie błędy związane z mapą. (najlepiej wszystkie usuń oprócz Player Start).
Możliwe też jest że dodałeś coś do mapy a nie masz tego w postalu!
np Dodałeś Broń do mapy a potem usunąłeś jej pliki!
Błąd ten wyskakuje gdyż masz coś na mapie, co postal nie morze w czytać!
Możliwe też jest że dodałeś coś do mapy a nie masz tego w postalu!
np Dodałeś Broń do mapy a potem usunąłeś jej pliki!
Błąd ten wyskakuje gdyż masz coś na mapie, co postal nie morze w czytać!
Naprawdę sorry za odkopywanie tematu, ale po prostu jak to przeczytałem, to facepalm zrobiłem.ArtekXDPL pisze:Hmm wczytaj swoją mapkę i kliknij przycisk Build All w okienku wyskoczą ci wszystkie błędy związane z mapą. (najlepiej wszystkie usuń oprócz Player Start).!
Kiedy jest, że brush have null material. Tego nie usuniesz. Po drugie, trzeba mieć trochę skilla w angielskim, bo te błędy trzeba czytać, i rozumieć. Wtedy będziesz wiedział, co oznacza błąd na przykład:
Brush have null material.
Jeśli nie usuniemy błędu z PlayerStartem (w twoim przypadku, jak chcemy wszystko kasować), to mapa nam się wczyta, ale rozwali nas na początku.
Stworzysz fajne miejsce, potem pełno błędów, kasujesz wszystko po kolei. A gdybyś przeczytał, byś wiedział, że np. dwa obiekty znajdują się w tym samym miejscu. A taki błąd nie przeszkadza ,by mapa nie chodziła.
Swoją drogą, czy aż tak trudno, otworzyć mapę multi, i popatrzeć, jakie są tam klasy wpakowane na mapę?
Jak się bardzo chce, to wystarczy dodatkowo dodać meshowi teksturę, ale co ja tam wiemMaKiPL pisze:Kiedy jest, że brush have null material. Tego nie usuniesz.
Zacząłeś się uczyć angielskiego, że tak tym wszędzie kozaczysz?MaKiPL pisze:Po drugie, trzeba mieć trochę skilla w angielskim, bo te błędy trzeba czytać, i rozumieć.
Bullshit. Wystarczy zmniejszyć wartość KillZ. Błąd będzie dalej, ale wszystko ładnie ruszy.MaKiPL pisze:Jeśli nie usuniemy błędu z PlayerStartem (w twoim przypadku, jak chcemy wszystko kasować), to mapa nam się wczyta, ale rozwali nas na początku.
Tu się muszę zgodzićMaKiPL pisze:A gdybyś przeczytał, byś wiedział, że np. dwa obiekty znajdują się w tym samym miejscu. A taki błąd nie przeszkadza, by mapa nie chodziła.
Tutaj teżMaKiPL pisze:Swoją drogą, czy aż tak trudno, otworzyć mapę multi, i popatrzeć, jakie są tam klasy wpakowane na mapę?
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Your post have null reply. But your current problem inject for previous post. Yes?MaKiPL pisze:Brush have null material.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Może nie wnosi nic do tematu, ale poprawia wypowiedź jednego z użytkowników.Tiquill pisze:Your post have null reply. But your current problem inject for previous post. Yes?MaKiPL pisze:Brush have null material.
I nie rozumiem, co chciałeś zaznaczyć, pisząc:
Kod: Zaznacz cały
But your current problem inject for previous post. Yes?
ByTheWay - Why did you use English?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wyskoczyłeś z tym, jakbyś właśnie miał taki problem. Takie wrażenie odniosłem, stąd moja reakcja. A english wydał mi się odpowiednio komiczny tu, jak i komiczną twoją reakcję odebrałem. Teraz już wiem, że niesłusznie. Peace.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...