Tworzenie Log'u i replace Controllera

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 paź 2014, 20:27

Wie ktoś może jak się dokładnie używa tego polecenia 'log co ... robi logi?
Bo przykładowo chcę sprawdzić, jaki controller ma uderzony bystander i czy poprzedni Contr. został podmieniony. ;d
I właśnie nie wiem jak to napisać, by mi taki log wychodził do pliku.

A druga sprawa to mam broń i w skrypcie AmmoInv mam taki fragment:

Kod: Zaznacz cały

function ProcessTraceHit(Weapon W, Actor Other, Vector HitLocation, Vector HitNormal, Vector X, Vector Y, Vector Z)
{
	local PersonPawn prp;
	local RWSController rwsc;

	if(Other == None || Other == self || Other == Owner)
		return;

	Instigator.PlaySound(BatonHit, SLOT_None, 1.0,, TransientSoundRadius, GetRandPitch());		
	//if(Pawn(Other) == None && PeoplePart(Other) == None)

	Spawn(class'Fx.SparkHitMachineGun',,, HitLocation, Rotator(HitNormal));
				                         	
	if(!P2Weapon(W).bAltFiring)
	{
		if(PersonPawn(Other) != None && Pawn(Other).Health > 0)
		{
			prp = PersonPawn(Other);
				
                        // Niszczy obecny controller
			if(prp.Controller != None)  
				prp.Controller.Destroy();
			
			//prp.Unpossess();

                        // przejęty przez rwsc
			prp.PossessedBy(rwsc);
                        // Spawnuje nowy controller
			prp.Controller = spawn(prp.ControllerClass);

                        // Przejęty controller
			if(prp.Controller != None )
				prp.Controller.Possess(prp);
			
                        // Przyjazny z graczem
			prp.bPlayerIsFriend=True;
		}
		else
		{
			Other.TakeDamage(DamageAmount, Pawn(Owner), HitLocation, MomentumHitMag*X, DamageTypeInflicted);
		}
	}
}
I chcę po uderzeniu jakiegoś gostka, usunąć mu controller i dać nowy RWSController. ;/
No i ja się prawie wgl. nie znam na manipulowaniu controllerami, a potrzebuję się tego nauczyć,
bo mi się przyda do następnego większego projektu.
No to jak ktoś wie jak by to poprawić, to proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2014, 21:14 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 paź 2014, 22:07

controller nie może się spawnować. Może się równać MyController


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 paź 2014, 23:21

Z MyController'em też próbowałem co nie co i nic.
Nwm. może jutro jeszcze coś pokombinuję.


ODPOWIEDZ