-
Globalne Ogłoszenia
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 239796 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Przypięte tematy
-
-
Darmówki - modele, tekstury, dźwięki...
Odpowiedzi: 10
autor:
Lothar » 28 mar 2009, 01:03
Pierwszy post
===UPDATE: 29.03.2009===
Pomyślałem, że lepiej będzie zrobić na to oddzielny temat, coby przyszłym i obecnym moderom lepiej się szukało. Tak więc...
Ostatni post
Polecam, darmowe dźwięki wysokiej jakości
- 10 Odpowiedzi
- 10598 Odsłony
-
Ostatni post autor: Piroziom
05 wrz 2014, 23:12
-
-
Narzędzia
Odpowiedzi: 3
autor:
Tiquill » 22 lut 2008, 01:05
Pierwszy post
Zapewne nie wszyscy znają alternatywne narzędzia dla edycji Postala 2, a większość z nich nawet nie zdaje sobie sprawy z ich istnienia. Dlatego też,...
Ostatni post
Do listy edytorskich narzędzi dodałem do dowloadu program UModel - klik .
To co kiedyś było tylko naszym marzeniem, jest możliwe: wypakowania plików...
- 3 Odpowiedzi
- 8728 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
14 mar 2009, 04:17
-
Tematy
-
-
MegaTutorial for PostED by seebeek17/MiRRoRRek
Odpowiedzi: 31
autor:
seebeek17 » 25 lip 2014, 01:59
Pierwszy post
Witam.
Postanowiłem dokończyć i udostępnić MegaTutorial for PostED, zrobionego przeze mnie.
MegaTutorial for PostED by seebeek17-MiRRoRRek, został...
Ostatni post
Mógłby jakiś adme dodać tutorial do downloadu na głównej? Bo jeszcze go tam nie ma. :D
- 31 Odpowiedzi
- 16444 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
16 cze 2018, 22:23
-
-
[TUTORIAL] Budowanie podstawowej mapy w POSTed
Odpowiedzi: 33
autor:
Reality Master » 11 lis 2008, 16:45
Pierwszy post
Tutorial - Budowanie podstawowej mapy w edytorze POSTed
Mam przyjemność zaprezentować Wam moją najnowszą pracę. Tym razem nie jest to solucja, lecz...
Ostatni post
Backup w załączniku, na wypadek jakby kiedyś mirror wygasnął
- 33 Odpowiedzi
- 20113 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
21 gru 2017, 18:28
-
-
[TUTORIAL] Jak zrobić mapę/plan miasta
Odpowiedzi: 7
autor:
Tiquill » 30 cze 2013, 23:22
Ocena: 11.11%
Pierwszy post
Przy okazji tego tematu powstał tutorial, który w dość skomplikowanych okolicznościach odzyskałem teraz i dla tych potrzeb przedstawiam. Rzecz sprzed...
Ostatni post
Rozumiem że to jest poradnik jak zedytować podstawową mapę? ehh no cóż lepsze to niż nic może uda mi się zrobić nową mapę, w steamowym AVPC się udało...
- 7 Odpowiedzi
- 5962 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
11 sie 2017, 01:09
-
-
[TUTORIAL] UMake - wygodniejsza kompilacja
Odpowiedzi: 7
autor:
Tiquill » 09 lis 2012, 19:40
Pierwszy post
W odpowiedzi na zapotrzebowanie ;) przygotowałem ten mały poradnik obsługi opisywanego u nas tu i ówdzie programu UMake . Jest to graficzna nakładka...
Ostatni post
masz może link do tematu w którym jest opisane jak edytować skrypt w PostED? Znalazłem tu: ale wydaje mi się, że zrobiłem gdzieś znacznie większy...
- 7 Odpowiedzi
- 8001 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
11 gru 2016, 23:47
-
-
[TUTORIAL] Tworzenie spolszczenia
Odpowiedzi: 8
autor:
seebeek17 » 27 kwie 2015, 16:28
Pierwszy post
Ten tutorial pokaże jak w łatwy sposób można zmienić język niemal dowolnego elementu w grze.
W zasadzie, oprócz zmiany języka, możemy napisać...
Ostatni post
Chwaliłeś się wtedy, że można spolszczyć wszystko.
No bo można. xD
Czy masz jakiś inny sposób w zanadrzu, lepszy?
A co ci w tamtym nie pasuje?...
- 8 Odpowiedzi
- 5043 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
09 lis 2016, 15:30
-
-
Narzędzia skryptowego szperacza i edytora
Odpowiedzi: 4
autor:
Tiquill » 08 kwie 2009, 22:55
Pierwszy post
Aby sprawnie poruszać się w skryptach Postala 2 potrzebne są narzędzia, które umożliwią wyszukiwanie, przeglądanie, porównywanie, poznawanie i...
Ostatni post
UT2004 i Postal 2 to prawie to samo, więc zgaduję, że pójdzie na obu.
Prawie robi różnicę. Ciekaw jestem jak odpalisz plik .mod na p2 :D
- 4 Odpowiedzi
- 8386 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
21 kwie 2015, 18:15
-
-
[MEGA Poradnik] Tworzenie modyfikacji by MaKiPL
Odpowiedzi: 12
autor:
MaKiPL » 06 sty 2010, 09:06
Pierwszy post
Tworzyć mody można na różne sposoby, najczęstszym sposobem na tworzenie modyfikacji jest zmiana tekstur lub tworzenie własnych map, w tym...
Ostatni post
To, że MaKiPL ma te obrazki, lub że ktoś inny je ma, zakrawa na cud. Ale gdyby, to najlepiej niech da je mnie. Wrzucę na nasz serwer i stamtąd w...
- 12 Odpowiedzi
- 10943 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
31 gru 2014, 10:20
-
-
[TUTORIAL] Export różnych modeli do psk i psa [Noesis]
Odpowiedzi: 21
autor:
Ryuq » 10 cze 2013, 23:45
Pierwszy post
Czy czasami nie denerwowało was że nie mogliście wyciągnąć jakiegoś modelu z innej gry bo miała jakiś dziwny format, a export przez 20 programów aż...
Ostatni post
AIController wymaga SkeletalMesh'a a nie prefabu.
Co nie zmienia faktu że da się skalować mesh.
Możesz zmienić by AIController wymagał prefab , lub...
- 21 Odpowiedzi
- 11253 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
01 lip 2013, 19:36
-
-
[TUTORIAL] Skybox (autorstwa ZigHor'a)
Odpowiedzi: 7
autor:
Zaver » 30 lip 2012, 17:15
Pierwszy post
Przedstawiam mój najnowszy i pierwszy poradnik do Unreal Engine 2.0 ( PostED ) jak zrobić dobrego skybox'a.
Skybox (autorstwa ZigHor'a) - format PDF...
Ostatni post
Jak się czegoś nie wie to się patrzy jak jest zrobione na innej mapie.
Ewentualnie się kopiuje i wkleja na swojej mapie ;)
- 7 Odpowiedzi
- 6864 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
25 cze 2013, 16:54
-
-
[TUTORIAL] Video tut "jak robić teren dla opornych"
Odpowiedzi: 16
autor:
prawdziwy 666 » 09 lis 2007, 19:56
Pierwszy post
witam postanowiłem zrobić ten tut żeby pokazać jak robić teren.
Jeśli mimo obejrzenie tutka nadal nie umiesz robić terenu to znaczy że jesteś...
Ostatni post
1.Jeśli chcesz malować po terenie musisz kliknąć warstwę którą chcesz malować .
Jeśli jest jedna to cały teren jest na nią pomalowany.
2,Jeśli chcesz...
- 16 Odpowiedzi
- 14695 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
30 sie 2011, 20:50
-
-
[POMOC] Nowa klasa bystandera
Odpowiedzi: 16
autor:
Pablo Abruzzi » 01 lut 2009, 10:40
Pierwszy post
A więc chciałem od dawna stworzyc nową klasę bystandera, ale niestety nie udało mi się to: tylko masa błędów. Proszę czy mógłby ktoś tu opisać jak...
Ostatni post
W klasie DialogTwojBystander, którą musisz dodać do bystandera, jeśli skopiowałeś jej treść z domyślnej klasy, wszystko jest na swoim miejscu....
- 16 Odpowiedzi
- 13650 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
31 maja 2011, 23:30
-
-
[TUTORIAL] Zaawansowany PostEd by MaKiPL
Odpowiedzi: 12
autor:
MaKiPL » 07 lis 2009, 17:25
Pierwszy post
Uff... Dzień pracy i jest:
Part 1
Part 2
Plik w formacie.mht
Part1:
1.Triggery
2.BOSS, tworzenie BOSSA
3.Tworzenie Cut-Scene...
Ostatni post
Aktualizacja posta pierwszego o ścieżki do postaci STP jak i AW na prośbę Arax205 .
- 12 Odpowiedzi
- 10062 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
14 kwie 2011, 12:10
-
-
Poradnik kieszonkowy - sztuczna inteligencja
Odpowiedzi: 5
autor:
Pablo Abruzzi » 03 gru 2010, 21:49
Pierwszy post
Witam
Jak wiecie, a jak nie wiecie to się dowiecie, ja zajmuję się moddingiem do wielu gier. W wielu przypadkach muszę pisać sobie kieszonkowe...
Ostatni post
Wiem, pisałeś dla siebie, to i błędy są, normalna rzecz. I może bym ich nie wytykał, ale przydadzą się te korekty innym, którzy tego kieszonkowca...
- 5 Odpowiedzi
- 7028 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
09 gru 2010, 11:25
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników