TubeWeapons

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP oraz AW (oprócz AWP i AWPMod) tworzone poza naszym forum.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

03 maja 2007, 14:42

Hmm, mały problem. W temacie Sztopor są nowe "bronie" do Postala 2. Skopiowałem sobie pliki TubeFX, ale nie wiem, czy mam te dodatkowe bronie, wpisałem kod, przeszukałem całą pierwszą planszę i nic nie znalazłem. Gdzie znaleźć te bronie??
Ostatnio zmieniony 21 cze 2007, 20:42 przez Kariko, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

03 maja 2007, 15:01

chodzi o te bronie z rosyjskiego postala jesli tak to musisz go miec?? a jesli nie to nie wiem co to za mod


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 maja 2007, 15:06

Chodzi Ci o moda TubeWeapons. Nie ma plików TubeFX, tylko jeden plik - paczka, której brak uniemożliwia mi działanie moda TubeWeapons (o którym więcej tu).
Po wpisaniu takiego kodu, nie musisz szukać na mapie, takie bronie masz już w swoim arsenale. Jeśli tylko dany mod działa...
Ostatnio zmieniony 21 cze 2007, 20:51 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
bobo
Seryjny zabójca
Posty: 255
Rejestracja: 08 lut 2007, 00:16
Lokalizacja: Toronto

03 maja 2007, 19:13

Ja prawie obiłem ryja skarpetą gliniarzowi, ale gra się scrashowała po użyciu jej, od tej pory nie grałem w Postala bo nie działa. Dodam, że bronie dałem przez POSTed


Obrazek
Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

04 maja 2007, 07:27

TubeWeapons, właśnie, pomyliły mi się nazwy. Niestety nie działa :/, spróbuję przez PostED

eee, chyba nie umiem :P Bobo mógłbyś opisać, co zrobiłeś? Ale tak dla laika :)
Ostatnio zmieniony 04 maja 2007, 07:36 przez Kariko, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
bobo
Seryjny zabójca
Posty: 255
Rejestracja: 08 lut 2007, 00:16
Lokalizacja: Toronto

04 maja 2007, 21:30

Zatem:
:arrow: Wypakowujesz archiwum do folderu Postala
:arrow: Pyta się Ciebie cośtam o pliki w folderze, wybierasz "tak na wszystkie"
:arrow: Włączasz Posted, następnie mapę np. Suburbs-3, następnie w okienku obok otwierasz Actor Classes (jedna z zakładek) bierzesz ikonkę otwarcia pliku, wskazujesz "tube weapons.u" następnie rozwijasz listę poniżej, wybierasz pickup, dalej weapons a następnie zaznaczasz np. frying pan, a w okienku obok bierzesz prawym przyciskiem myszy i wybierasz "add frying pan pickup here" następnie resztę broni, zapisujesz mapę...
:arrow: Bierzesz Nową grę i tam gdzie położyłeś bronie powinny one leżeć
:arrow: Podnosisz i zaczynasz masakrę
:arrow: Od pory jak rypnąłem gliniarzowi nie grałem w Postala bo się rozsypał :-(


Obrazek
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

05 maja 2007, 09:51

Zrobiłem podobnie, tylko z inną mapą. Kiedy chciałem wejść na mapę, w której były bronie zniknął interfejs i kicha.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 maja 2007, 11:32

To samo i ja, z każdą mapą tak zedytowaną - uwał gry. :-/ A Postal2.log wskazuje na brak paczki TubeFX - gdyby ona była, pewno byłoby OK. Kto wie, może jest to składnik ruskiego Sztopora, dlatego autor TubeWeapons go nie dał (zapomniał dać?)...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
bobo
Seryjny zabójca
Posty: 255
Rejestracja: 08 lut 2007, 00:16
Lokalizacja: Toronto

05 maja 2007, 14:02

A jak u Ciebie ten uwał wygląda? Jak grzmotniesz kolesia to też masz Crash'a?


Obrazek
Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

05 maja 2007, 15:02

Mi też zniknął interface, dźwięki były tylko w pobliżu miejsca "przeładowywania" poziomów, a broni nie było :/, także nawet nie mam czym grzmotnąć nikogo :/


Awatar użytkownika
bobo
Seryjny zabójca
Posty: 255
Rejestracja: 08 lut 2007, 00:16
Lokalizacja: Toronto

05 maja 2007, 15:18

Masz na myśli że bronie, ludzie, zwierzątka i cała reszta wsi znika? Może masz coś skaszanione z grą?


Obrazek
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

05 maja 2007, 15:24

Znikają tylko ikony HUDu i nie działa Esc. Trzeba pójść do innej mapy za pomocą goto ...


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 maja 2007, 17:35

bobo pisze:A jak u Ciebie ten uwał wygląda? Jak grzmotniesz kolesia to też masz Crash'a?
Jak powyżej. Znika interfejs i zamiast wczytania do mapy z Tube pozostaję na dotychczasowej (bez Tube) ale z możliwością wyjścia poza mapę, czyli te znikające tekstury. I nie ma mowy aby udało mi się wejść na taką mapę a tym bardziej podnieść coś z Tube i zdzielić kogoś...

[ Dodano: 2007-05-08, 18:37 ]
bobo pisze:Może masz coś skaszanione z grą?
Wątpię by to była wina naszych Postali. To raczej Twój jest jakiś wyjątkowo "szczęśliwy". :-D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2007, 21:04

Dobra, posiedziałem trochę nad tym zakichanym modem. Autor zrobił go niestarannie i wydaje mi się, że nawet z TubeFX nie chodziłby poprawnie. :/ Naprawiłem go w znacznej części. Przede wszystkim pozbyłem się konieczności tego TubeFX, teraz gra już nie zgłasza jego potrzeby i mapy działają. Naprawiłem też brak tekstur w widoku trzeciej osoby i część brakujących dźwięków. Patelnia i skarpeta działają. Niestety, nie działa proca. Nie miałem cierpliwości dalej się z tym pierdzielić. TubeFX chyba jest dla procy niezbędny, jest też jakaś klasa obca naszemu Postalowi. Inne "smaczki"? Nie można mieć pod klawiszem [1] obu broni, trzeba inną wyrzucić, aby móc cieszyć tą jedną. Taka pierdołka... :bolek:

A pobierzecie tego fixa stąd. U mnie działa, jak opisałem, mam nadzieję, że nie odwołuje się do jakiegoś pliku u mnie, którego Wy nie macie. Sprawdźcie. ;)


EDIT 9sie07: Adres powyższy dawno nieaktualny. Fixa dodałem jako załącznik.
Załączniki
TubeWeaponsFIX.zip
Te pliki naprawiają częściowo moda TubeWeapons (autor: midlet_guy) dla gry Postal 2
(1.08 MiB) Pobrany 997 razy
Ostatnio zmieniony 09 sie 2007, 03:10 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

21 cze 2007, 21:52

Ściągnąłem i sprawdziłem. Działa jak ta lala :d Miód! Można jakiegośnazistę skarpetką rzucić, albo patelnią przez łeb zdzielić. Tiquill gratuluję dobrze wykonanej roboty.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2007, 21:52 przez kazik, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ