Traffic v3.1

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 17:27

Raz: Dobrze prowadzony nowy temat. ;)

Dwa: Proces instalacji, wypakowywanie po kolei takich plików to przyjemność, dojmujące uczucie obcowania z czymś elitarnym. Nie tak częste chwile w Postalu 2.

Uwagi: Mapa i drzewa. Na drodze do spiralnego zakrętasa niech nic nie stoi, bo przeszkadza się rozpędzić i zrobić beczkę. Zasłaniają samochody i stojący ludkowie. Fajnie się wspina po górach, praktycznie każdy samochód to "góral" i można wjechać na sam szczyt. Może jakaś premia za to, co? :P I liczę na tory kolejowe nasypu, must be, bo dziwnie się jedzie. Coś w tym tunelu na końcu nasypu, jakiś tajny salon czy co... Tekst "Jaka szkoda że tu nie ma straży pożarnej" - chm, to standardowy komentarz czy jakiś trigger? Samochody z rzędu z autobusem powoli jadą! :D Coś je spycha. Może za blisko siebie stoją? Drzewa do poprawki, bo mizernie wyglądają. Może to wina obniżonych detali, nie wiem, ale kikuty z kępką liści nie bardzo są.

No i Daihatsu nieco mnie zaskoczyło. Jest inne od tego z gry. Brak trójkątnej szyby w przednich drzwiach, szyba tam węższa, brak pasów po bokach. No i sama sylwetka jest inna. Rozumiem dylemat, wierność realiom czy grze. Ale... :drapanie:

A samych samochodów jest 16, policzyłem! :D 16 modeli znaczy, bo nie liczę klas. Dodałeś inne wersje kolorystyczne. Dlaczego? Taki SWAT-owski chevrolet różni się parametrami od zwykłego? Czy to tylko wersja kolorystyczna? A jeśli kolorystyczna, to nie lepiej ustawiać skiny w samych właściwościach?

No i po grzyba dajesz na mapach te pudełka karmy zamiast modeli?? Problemy z renderingiem, czy co? :):
Załączniki
Daihp2vsDaihr3d.png
Daihp2vsDaihr3d.png (362.14 KiB) Przejrzano 3430 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

22 sty 2014, 17:41

Tiq nic dziwnego że Daihatsu rożni się od wozu z gry, bo w gżę jest DaiFuckYou (tekst z angielskiego P2)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 18:29

Tiquill pisze: Na drodze do spiralnego zakrętasa niech nic nie stoi, bo przeszkadza się rozpędzić i zrobić beczkę.
Już niema ;)
Tiquill pisze:Może jakaś premia za to, co?
Teraz ludzie się drą jak się skacze na skoczniach.
Tiquill pisze: I liczę na tory kolejowe nasypu, must be, bo dziwnie się jedzie.
Tory i pociąg usunąłem bo wymagało Eliminatora.
Samochody z rzędu z autobusem powoli jadą! :D Coś je spycha.
Bo mają z górki
Tiquill pisze: Dodałeś inne wersje kolorystyczne. Dlaczego? Taki SWAT-owski chevrolet różni się parametrami od zwykłego? Czy to tylko wersja kolorystyczna?
Różni się kilkoma parametrani.
Tiquill pisze:A jeśli kolorystyczna, to nie lepiej ustawiać skiny w samych właściwościach?
To wtedy spalony ma ten skin.
Tiquill pisze:No i po grzyba dajesz na mapach te pudełka karmy zamiast modeli?? Problemy z renderingiem, czy co? :):
To jest ich kolizja, auto się spawnuje. Tak musi być by wszystko ładnie śmigało ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 20:28

Jeśli komuś się nie podoba kamera zza samochodu, to ten plik ją zmieni na widok ze środka z możliwością rozglądania się. ;)
Edit:
I jeszcze druga wersja mapy, z okrzykami przy skokach.
Załączniki
cus-R3D_Park2.zip
(8.28 MiB) Pobrany 147 razy
TrafficCam2.zip
(29.59 KiB) Pobrany 135 razy
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, 20:44 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 21:25

Rycho3D pisze:Tory i pociąg usunąłem bo wymagało Eliminatora.
Do torów nie potrzeba Eliminatora! :): A o pociągu nic nie mówiłem - choć gdybyś dał coś, co spycha z torów, drezynę czy słabszy model parowozu...
Rycho3D pisze:Teraz ludzie się drą jak się skacze na skoczniach.
Cacuszko! :D Nie wiem, czy się da w PostEd dać zanikanie dźwięku. Jeśli nie, to edytuj te krzyki, żeby naturalnie wygasały, a nie nagle się urywają.
Rycho3D pisze:To wtedy spalony ma ten skin.
A nie myślałeś o wielu skinach, a nawet o rotacji tychże?
Rycho3D pisze:To jest ich kolizja, auto się spawnuje. Tak musi być by wszystko ładnie śmigało ;)
Brzmi to jak mydlenie oczu. Ja tam nie widzę problemu aby w PostEd widać było mesha, a podczas gry spawnowało się całe auto. Ale niech będzie jak mówisz, twoja idea. I tak lepiej niż kiedyś. Kiedyś wcale ich nie było widać w PostEd. Więc teraz już i tak plus. :P
Rycho3D pisze:komuś się nie podoba kamera zza samochodu, to ten plik ją zmieni na widok ze środka z możliwością rozglądania się. ;)
Fajnie, fajnie, ale wolałbym jakieś boole. Mieliby ludzie możliwość ustalenia sobie kilku parametrów aut i samego moda. A nie, że aż podmiana pliku. A sam widok? Fajnie popatrzeć z bliska na Kolesia, fajniej byłoby to mieć z miejsca pasażera a nie gdzieś spomiędzy foteli. Jeździ się zaś kiepsko, bo kamera nie trzyma skręcania wozu, trzeba myszką powtarzać skręty klawiszami. Synchronizacja tego wypada - mizernie. :lol: Idealnie byłoby, gdyby po TCam był widok ze środka z rozglądaniem się i kamerą pilnującą kierunek jazdy, gdy nie ruszasz myszką. Można tak (helikopter z Marica, helikopterek z DarkFire).

Gram ze słuchawkami, więc wszelkie mankamenty dźwiękowe słychać. Nie dałoby się dodać innego dźwięku silnika gdy wóz przyspiesza?

Wysiadanie z monstera, gdy ten jedzie marnie się kończy. Dałoby się coś ten-tego? :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 21:40

Tiquill pisze:A nie myślałeś o wielu skinach, a nawet o rotacji tychże?
Kto by to rysował ? Nie mam do tego nerwów.
Tiquill pisze:Gram ze słuchawkami, więc wszelkie mankamenty dźwiękowe słychać. Nie dałoby się dodać innego dźwięku silnika gdy wóz przyspiesza?
Niby można.
Tiquill pisze:Wysiadanie z monstera, gdy ten jedzie marnie się kończy. Dałoby się coś ten-tego? :D

Można odsunąć trigger od auta, ale tak jest bardziej realistycznie :D


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 sty 2014, 20:02

Tiquill pisze:Cacuszko! :D Nie wiem, czy się da w PostEd dać zanikanie dźwięku. Jeśli nie, to edytuj te krzyki, żeby naturalnie wygasały, a nie nagle się urywają.
Teraz będziesz zadowolony ;)

https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 581313.rar


8=======D
Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

25 sty 2014, 14:42

Pograłem i powiem szczerze, że czegoś aż tak fajnego się nie spodziewałem. A jednak! Wszystkie samochody są dopracowane, w najmniejszych szczegółach jeśli chodzi o modele. To niby szczegóły a zmieniają grę bardzo mocno.
Dobra z ogółu przechodzę do konkretów. Co mi się najbardziej spodobało? Sposób jazdy, płynność tego wszystkiego, w zasadzie nie wiem jak to dokładniej opisać, ale model jazdy jest świetny. Najbardziej mi przypadł do gustu nasz polski maluszek i Zombiecar. Naprawdę miło mi się nimi jeździło, a w przypadku Fiacika, jeszcze odwzorowanie jest dobre. A tym buggy chyba się z 40 minut bawiłem :D Reszta samochodów też mi przypadła do gustu, bo przetestowałem wszystkie. Co do małych zastrzeżeń związanymi z samochodami... Czy Polonez nie jeździ za szybko? Takie mam wrażenie. I kolejną rzeczą jest Monster Truck. Wydaje się być za szeroki, ale to jakoś bardzo nie przeszkadza, to tylko moje takie małe spostrzeżenie.
Radio... Fajna sprawa! Nie zapomniałeś o nim, a i można stacje zmieniać! Dobrze, że to zastosowałeś, bo by było jakoś tak smutno. Możesz także dorzucić opcje całkowitego wyłączania radyjka. Bo czasami jednak fajnie pojeździc w ciszy, no może z warczącym silnikiem w tle.
Co do samej mapki - nie mam zastrzeżeń. Jest stworzona po to by bawić się samochodami i tę rolę spełnia w stu procentach. Ludzie się nie ruszają - i to jest duży plus, a i jeszcze animacja przejeżdżania jest boska :D Pamiętam, że w Eliminatorze wyglądało to gorzej.
Także podsumowując - świetny pomysł a zarazem świetne wykonanie. Bo nie zawsze to idzie ze sobą w parze, a w przypadku tego moda - tak.

PS. Jak wstawić te cacuszka do Paradise? :D


:rozpacz:
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

25 sty 2014, 15:08

Mozal znowu w swoim żywiole :D .


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 sty 2014, 15:22

Mozal pisze:PS. Jak wstawić te cacuszka do Paradise? :D
Można wrzucić ze skryptów z drzewa Actor>Kactor>R3DCars, lub skopiować z mapy w ED i wkleić na swojej ;)
Gdzieś w temacie z ZKM(chyba Samochody) jest tutorial jak wstawić auta na mapę.


8=======D
Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

25 sty 2014, 21:42

Ok, poszukam :)


:rozpacz:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 lut 2014, 14:48

A to ostatnie brakujące auto w Paradise
Nie mogę się zebrać by je dokończyć ;)
Załączniki
astro.jpg
astro.jpg (57.62 KiB) Przejrzano 3223 razy


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 lut 2014, 17:13

Ładny model i tekstury. :)

PS.Brakujący pojazd to według mnie Sanchez (ten z GTA SA). :D


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

19 lut 2014, 21:05

Dawno tu nie pisałem wszystkie traffiki stojąc na twojej mapie miały texture "chrome" i brak kół - w PostED.
Zabezpieczenie ?

Chciałbym przejechać sie BMXem ale Postal to nie GTASA.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 lut 2014, 21:20

Chciałbym przejechać sie BMXem
Planowałem zrobić, ale noo...... :D
Może kiedyś tam zrobię...
Chyba, że już powstanie.. :p


ODPOWIEDZ