Sorry jeśli pogłubiłem się w cytowaniu.
Tiquill pisze:Dzienis pisze:
Nie taki wąski. To non-steamowcy są raczej wąscy teraz.
To nie Steam zabija społeczność, ludzie to robią.
Bo nie potrzebują Archiventów ani broni z ED, tylko DLC i mody.
Tiquill pisze:
Im bardziej różnorodna biosfera, tym więcej szans na przeżycie w dobrej kondycji różnorakich powikłań.
Cuż za poemat..podnosisz mi poprzeczkę, ale dostosuję sie i napiszę co myślę.
Steam to Kasa $$$€€
P2C jest przypadkowy ponieważ liczy się rozgłos !
Zrobili Redux po Hatred bo rozgłos..specjalnie uczyli się nowego silnika akurat tego darmowego...zrobiono crowfounding na drugą część filmu bo rozgłos..sopcast..kasa potrzebna była
Jednak Paradise Lost nie jest przypadkowy nie mógł wyjść od razu ponieważ nie było by z czego źartować bez ester egu więc potrzebny był czas (minecraft, mad max, postal3..)
A tak serio nadal uważam że LP w Apocalipse Weekend było zrobione z elementów wer. Alpha starego układu miasta, mogły być te budynki
Kasa potrzebna naprawdę nie wiem po co Niezależna gra świeża firma za trademarkowała sobie Krockego jest przy tej nazwie TM nie przy żadnym innym przedmiocie, maskotka aż tak nie schodzi hmm..a licencja w JuKej to srogie miliony co rok !!
Myśle teź że to RWS pierwsza zakończy współprace ze platformą Steam, to oni mogą naciskać i generować dodatkowe i tak już wysokie koszta utrzymania firmy.
Tylko gracz musi zabrać głos.
Tiquill pisze:
Kto da gwarancję, że Steam przetrwa za rok? Tak się uzależniać od jednej rzeczy. Owczy pęd. Eh, szkoda gadać.
JA DAJE
Steam jest od Valve developera twórcy gier Haft Life i mają swoje % zysku od każdej sprzedanej na ich platformie giery.
Wolą teraz zarabiać nic nie robiąc kasa sama spływa jak Zuckerbergowi i Billgatesowi ehh wiesz już sprzedali prawa do Ekranizacji kolejne ee.. strzelam 2 miliony opłata za licencje.. to zawsze jest kilka procent z budżetu filmu (czym droższy efektowniejszy ładniejszy film tym więcej dostaje GRA chodz Wiedzmin CD Red wcale nie musi się ozłocić juź jest na Top miejscu na świecie) wracając do nierobów nie będzie Half-Life 3 mimo że kasy wbrud możliwości nowy silnik, oni nie zrobią ponieważ boją się utopić
A RWS jest uzależnione bo chce zarabiać ze znanego miejsca, tylko tak widzi ruch aktywności.
Tiquill pisze:Steam to dobra rzecz, tylko ludzie chujowi. Wszystkim tam włącza się amnezja, że kiedyś można było bez niego. I tak sobie żyją w oderwaniu od rzeczywistości, podzielonej rzeczywistości. AWP i P2C są tak świetnie zrobione że same "aktualizują" stary content do swojego środowiska. Dzięki temu NADAL można robić wszystko uniwersalne, na każdą wersję. Nigdy nie przestanie mnie dziwić niefrasobliwość twórców, których, jak zaraza, dopada swoista indolencja umysłowa: Wcześniej nic nie było, teraz mamy tylko Steam. A potem zonk, cuś mało mam tych odbiorców. To są jeszcze jacyś oporni?? O Bosz... skąd oni? Kto mi dla nich to przekonwertuje?
SweetFix na Steamie ? Nie pamiętam.
Zawsze można usamodzielnić DLC by działał sam.. analiza czy potrzebujemy kopi inv z ED czy dany plik jest potrzebny ! Nadmiar wodotrysku Complete wyrzucić !
Można na tym posiedzieć 1,5 tyg i oprzeć Paradise Lost o free MP (tak jam to zrobił Revival z HN) i wtedy okaże się że 90% ma w Hu te P2C bo było to potrzebne jedynie do uruchomienia Drugiego DLC lub Remake"u Postala III !!
A Tabela wyników wystarczała zamiast tych dokonań achievements.
moddb czy steam.
Tiquill pisze:
Nowe pokolenie, co zna tylko Steam, to drobnica, która robi małe mody, zaczyna karierę. Nie o nich pisałem. A o ludziach, którzy zmieniają grę od wielu lat i wyrośli na StP i AWP. To oni psują równowagę...
Wyjdzie te Postal 20th. Annivesary i wg tego schematu co znamy powinna być każda wersja w osobnych folderach..może być Key do Aktywacji, ale nie będziemy zmuszeni tych giga pobierać, wrogów ilość się zmiejszy.
I wtedy przeskoczę, bo to nowy standart, to jak porównywać win 7 a win 10.
Lepszy ale nie dopracowany.
Musi być to trudno.