"Fala 11 - czas nieznany"
Nie za trudno, grało się przyjemnie, ale też nie za łatwo.
Potrzebowałem 4 podejścia żeby zrobić tą 10 falę i rozpier*olić BOSS'a.
Przydało by się więcej znajdźków typu pączek itp. Takie dodawanie po 5HP jak się ma np. też 5 na pewno budowałoby napięcie.
Powyżej 10 fali, po zabiciu szefa zombie, mógłbyś wykombinować jakichś "nowych" (np. ze zmienioną teksturką) i/lub nowych przeciwników, oraz jakichś przyjacielskich bojowników. Jak zobaczyłem pomagającego mi Garry'ego, od razu pomyślałem - "Jest nadzieja!".
![:D :D](https://forum.postalsite.info/images/smilies/002.gif)
Hmm... Może wojsko przyjeżdża czołgiem w 14 fali?
I ogólnie mógłbyś jeszcze bardziej rozbudować tą mapę, np. powiększyć i dobudować "środek", i pododawać jakieś Klucze Zombie (albo chociaż najprostsze dźwignie aktywowane trigger'em obok), dzięki którym możemy otworzyć zamkniętą zbrojownię.
![:diabe](https://forum.postalsite.info/images/smilies/020.gif)
ł: (lecz nie było by to obowiązkowe do przejścia mapy).
I jak by tak jeszcze dać jakieś interaktywne wspomagacze na mapie? ^.^
Np. pociągniesz za wajchę a na placu wybuchną jakieś miny czy coś, albo jak nasika się na skrzynkę z elektryką na ścianie jakiegoś budynku, to dajmy na to, że linie wysokiego napięcia nad placem jebną piorunem na środek.
Będzie można tego używać co np. 4 minuty.
Na początku myślałem, że mapka robiona z dupy a bardziej z nudów, ale pozytywnie się zaskoczyłem, że jest aż tak grywalna. Jeśli będzie taka jaką sobie ją wyobrażam w przyszłych wersjach (otwieranie co raz to bardziej zaopatrzonych zbrojowni, różni przeciwnicy, fajne BOSS'y co np. 10 fal), to to będzie moja ulubiona mapka do rozpier*olu.
![:P :P](https://forum.postalsite.info/images/smilies/003.gif)