Tiquill pisze:Dodaj, w jaki sposób wkleić do mapy.

Jasna sprawa!
Otwieramy plik z zipa za pomocą edytora textu, zaznaczamy cały text znajdujący się w pliku SecretAgents.txt, a następnie kopiujemy go do schowka.
Otwieramy postalowego edytora, w nim mapę, w której chcielibyśmy umieścić TajnychAgentów i obieramy sobie miejsce, w którym chcemy ich wstawić.
Wklejać najlepiej jest w widoku 3D. Klikamy w oknie z widokiem 3D prawym i z menu kontekstowego, które nam się otworzyło wybieramy Paste>Here. Może się zdarzyć, że obiekty ze schowka się wkleją ale nie będą widoczne. Pomaga na to przesunięcie ich, np przytrzymując Ctrl oraz prawy i lewy przycisk myszy, podczas gdy kursor znajduje się w oknie widoku 3D wykonujemy ruch w górę, dopóki nie zobaczymy wklejonych postaci. Nie należy przejmować się, że w edytorze wiszą w powietrzu. I tak opadną z chwilą załadowania mapy do gry.
Kod zawiera dwie postacie - kobietę i mężczyznę. Nie dało się zrobić tak, żeby płeć była losowana, ponieważ przypisywana jest wtedy klasa dialogów zwykłego zjadacza chleba a nie policjanta, dlatego rozdzielenie ich na dwie od razu zdefiniowane płcie było w/g mnie najprostszym rozwiązaniem.
[ Dodano: 2008-08-06, 01:04 ]
ciuciu pisze:Można by też zmienić w skryptach aby zawsze wszystkie Tajniaki byłi tajniakami a nie ci dodani przez postED . Nawet to nie będzie trudne
Racja, chodzi właściwie jedynie o domyślne właściwości. Ale ta (nazwijmy to) modyfikacja jest na razie w fazie projektowania, a więc najpierw może niech wszyscy nią zainteresowani ją przetestują, wypowiedzą swoje uwagi na jej temat. Wtedy drogą kompromisu wybierzemy najlepsze właściwości, które będzie można zapisać w skryptach.