[ED] problem
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- XerowmaXi
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 kwie 2008, 21:09
- Lokalizacja: z piekła
- Kontakt:
Mam problem.Mianowcie gdy wlaczam gre wszystko jest ok.potem pokazują mi sie deski hp bron wszystko jest.muza tez leci.gdy wciskam y koles gada.lecz nie moge się poruszać!!a po chwili wlącza mi się okienko z errorem:
Assertion failed: Font [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Engine\Src\UnCanvas.cpp] [Line: 441]
History: UCanvas::WrappedPrint <- (You're out of healing items.) <- UCanvas::WrappedStrLenf <- UCanvas::execStrLen <- UObject::ProcessEvent <- (EDHud Startup.EDHud0, Function Postal2Game.P2HUD.PostRender) <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Co zrobic??plis help!
Assertion failed: Font [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Engine\Src\UnCanvas.cpp] [Line: 441]
History: UCanvas::WrappedPrint <- (You're out of healing items.) <- UCanvas::WrappedStrLenf <- UCanvas::execStrLen <- UObject::ProcessEvent <- (EDHud Startup.EDHud0, Function Postal2Game.P2HUD.PostRender) <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Co zrobic??plis help!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Kod: Zaznacz cały
prog\Warfare
ED poprawnie instalujemy w odrębnym folderze w StP, czyli ...Postal2STP\EternalDamnation...
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2008, 22:17 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Na GG podałeś mi dokładną ścieżkę swojej instalacji:XerowmaXi pisze:Zainstalowalem to w folderze postal2StP.
C:\Program Files\Postal2STP
To zła lokalizacja i ED nadpisuje swoimi plikami pliki samego StP. Daj tak:
C:\Program Files\Postal2STP\EternalDamnation\
i będziesz miał poprawnie zainstalowany ED. I prawdopodobnie działający.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2008, 22:19 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
To wyglada na uszkodzenie na tle Unreal Engine co sie zdaża w tego typu grach i reainstallka nie pomaga .. miałem podobnie z Deus Exem , i z postalem AWP i AWXerowmaXi pisze:Ok zainstalowalem to od nowa w tej ścieżce co dales i to samo!!!
choć moge sie mylić
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
spróbuj prze instalować STP może to pomoże
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
swoje bledy w unreal engine naprawiłem przypadkiem esxportujac znowu skrypty z posteda i zatwierdzając je programem UCCmake chyba to pomoglo z reszta nie wiem do koncaXerowmaXi pisze:Wiesz co to dalo??nic.prosze jesli znacie lub wiecie cos na ten temat prosze odpisac.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Czyli całościowy recompress skryptów ED w UCC? I to Ci chodzi/chodziło? Wątpię, czy akurat to pomogło, być może inna magiczna sprawa. Ale dziwi mnie, że działało... "UCC make" nie pakuje do paczek niczego innego oprócz skryptów. A paczki .U w ED mają zdaje się inne ustrojstwa oprócz skryptów... No, chyba że czegoś nie wiem, a powinienem... Czekam na odpo.ALCRD pisze:swoje bledy w unreal engine naprawiłem przypadkiem esxportujac znowu skrypty z posteda i zatwierdzając je programem UCCmake chyba to pomoglo z reszta nie wiem do konca
Jak coś się znajdzie, to napiszemy. Tymczasem możesz nam odpowiedzieć na to:XerowmaXi pisze:prosze jesli znacie lub wiecie cos na ten temat prosze odpisac.
Ma57 pisze:Question : A STP pirat czy Legal
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Mylisz sie wszystko jest takie samo jak w postalu ... jedynie skrypty sie różnia nieznacznie , bawienie sie w zmienianie skryptow jest takie samo jak w AWP czy P2 nawet kopie tego samego UCcmake uzywalem co w AWP (no ze troszke sie różnia wiadomo bo w gre inaczej sie gra) ale są bazowane na tych z postala 2 i AWP i to nadal jest unreal engineTiquill pisze:ED mają zdaje się inne ustrojstwa oprócz skryptów
a szczerze tak do konca nie wiem jak sie naprawia takie bledy tak jak w innym temacie moge sie tylko domyslac jak taki blad w Deus Ex , i AWP naprawilem ... lub naprawil sie sam O.o
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
To wszystko wyjaśnia
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew