[POMOC] Jak zrobić potwora?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

09 mar 2008, 19:14

Jeśli temat jest w złym dziale to proszę o jego przeniesienie. Siema ponownie! Otóz znalazłem przez przypadek na youtube takiego potworka
[youtube][/youtube]
macie link do tego filmu. I chciałbym zrobić właśnie takie coś, że strzela laserem, szybko biega, zamienia się w kule i wszystich niszczy na swojej drodze. Czy jest chociaż cień nadzieji by go jakoś stworzyć? Help me, guys!

========Lo†har========
pozwoliłem sobie poprawić link 8-)


Przeniosłem do PostEd, tu bardziej pasuje.
kazik
Ostatnio zmieniony 09 mar 2008, 20:12 przez BloodyMan, łącznie zmieniany 4 razy.


Awatar użytkownika
Linka
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: 08 cze 2007, 21:53
Lokalizacja: Lublin

09 mar 2008, 19:22

Myślę, że gdyby to było takie proste nasi "forumowi geniusze" zrobili by to ^^
Ostatnio zmieniony 09 mar 2008, 19:39 przez Linka, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

09 mar 2008, 19:34

Da się zrobić ale to już wyższa szkoła jazdy !


Obrazek
Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

09 mar 2008, 19:41

Chciałbym zrobićtakie coś ponieważ planuje zrobić mod o nazwie "SWARMS INVASION", narazie biorę się za mapy w postEd, ale przecież potrzebni są przeciwnicy :)


Awatar użytkownika
Linka
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: 08 cze 2007, 21:53
Lokalizacja: Lublin

09 mar 2008, 19:44

BloodyMan pisze:Chciałbym zrobićtakie coś ponieważ planuje zrobić mod o nazwie "SWARMS INVASION", narazie biorę się za mapy w postEd, ale przecież potrzebni są przeciwnicy :)


metoda prób i błędów ^^
w końcu Ci się uda :]
powodzenia ! :diabel:


Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

09 mar 2008, 19:52

Aha, jeszcze jedno. A w jakim programie stworze te "robaczki"?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

09 mar 2008, 20:08

Nie jestem znawcą, ale z tego co wiem:
> Do modeli: 3ds Max, Blender
> Do tekstur: Paint Shop Pro, GIMP


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
matix1996
Miłośnik broni
Posty: 165
Rejestracja: 10 cze 2007, 14:03
Lokalizacja: Co Skąd???

09 mar 2008, 21:01

Silver Dragon pisze:Nie jestem znawcą, ale z tego co wiem:
> Do modeli: 3ds Max, Blender
> Do tekstur: Paint Shop Pro, GIMP
Owszem przydatne lecz zapomniales o jednym Silver Dragon ze lepszy do tekstur jest photoshop ale on juz nie jest darmowy tak jak 3d max.

A tak do tematu:
oczywiscie darady takie cos zrobic lecz to bedzie nielda klopot dac wszystkie postacie tekstury animacje glosy.
Sadze, ze nawet Sam Kamek Steven Wolve Prawdziwy 666 i ALCRD razem wzieci by sie z tym bardzo meczyli.
Zycze powodzenia w robieniu nowych modow do postala trzymam kciuki
Ostatnio zmieniony 09 mar 2008, 21:08 przez matix1996, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

09 mar 2008, 21:26

BloodyMan pisze:Aha, jeszcze jedno. A w jakim programie stworze te "robaczki"?
Jeśli chcesz jechać na darmowym oprogramowaniu to:
Do modeli 3D:
- Maya PLE
- Blender 3D
- 3D Canvas

Do tekstur:
- GIMP
- Pixia
- Texture Maker

Do audio:
- Audiacity - do nagrywania obróbki dźwięków
- MAGIX Music Maker Basic Edition - do muzyczki

INNE:
- LiquidIcon XP (do ikonki dla Twojego mod'a :D)
- StarUML - do projektowania algorytmów np.: AI dla Twoich potworków w postaci schematów blokowych (znacznie ułatwia później skryptowanie)

I tyle chyba styknie 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

09 mar 2008, 23:35

matix1996 pisze:Sadze, ze nawet Sam Kamek Steven Wolve Prawdziwy 666 i ALCRD razem wzieci by sie z tym bardzo meczyli.
No ,ale w AVPC masz kilka potworków i jedna (chyba) osoba się za to wzieła :P


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

09 mar 2008, 23:56

Zapomniałem - do Blender'a przyda się trochę exporter'ów, cobyś mógł swój model do UnrealED przerzucić :D
https://www.katsbits.com/files/blender/g ... sept07.zip
https://files.filefront.com/Blender+expo ... einfo.html
https://www.p-fat.net/Opti_PSK_Dump.zip
8-)

https://www.google.pl/url?sa=t&ct=res&cd ... 3p0aNWbzNg - tutorial'ek mały o eksportowaniu do Unreal Engine 8-)
Ostatnio zmieniony 09 mar 2008, 23:59 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Kewka
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 09 mar 2008, 15:49

10 mar 2008, 10:21

Ej no, a moze jakos pomozemy Bloodyman'owi i wspolnie "zlepimy" tego potworka :] ??


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

10 mar 2008, 14:18

Kewka pisze:Ej no, a moze jakos pomozemy Bloodyman'owi i wspolnie "zlepimy" tego potworka :] ??
Jakżeś taki mądry to sam mu pomóż. :P Tworzenie nowych przeciwników to nie jest taka prosta rzecz.


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1323
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

10 mar 2008, 14:29

O matko chcesz zrobić Bionicle do postala ? :P xD inwazja lego w paradise
hehe da sie zrobić jak najbardziej tzn nie bedzie sie zachowywać kapke w kapke jak na filmiku ale podobnie wolve to mistrz robienia takich postaci :)


Awatar użytkownika
wasacz93
Seryjny zabójca
Posty: 314
Rejestracja: 13 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

10 mar 2008, 15:07

No cóż, z zaaplikowaniem do gry na drugim silniku Unreala TAKICH animacji nie poradziłby sobie pojedynczy zapaleniec, już raczej team developerski :/. To jest tylko moje przypuszczenie, ale chyba bardzo rzeczywiste. Tym niemniej zrobienie czegoś takiego do P2, nawet bardzo uproszczonego JEST możliwe. A więc życzę powodzenia :).

P.S.
To nie Bionicle, ani tym bardziej "potworek", tylko Bohrok Lehvak :P.
Obrazek


Obrazek
ODPOWIEDZ