Mapa wymaga AW lub AWP
Misja polega na przetrwaniu, gdy atakują nas fale zombi. Fal jest 20.
Miała być granica i fale imigrantów ale to też jest zabawne.
Broń się pojawia w 3 miejscach, bez trudu ją znajdziecie.
Na mapie są żółte wybuchające beczki, aby je aktywować trzeba na nie wskoczyć.
Mapa w kolejnych falach otwiera nam nowe miejsca, są też inne smaczki.
Dołączam screen
[ZombieDefence]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Zagrałem. Przeżyłem wszystkie falę i powiem, że nawet faknie się grało, tylko przydałoby się trochę urozmaicić pod kątem dodania większej ilości broni, więcej przeciwników np: psy zombie, koty wirki i co 10tą falę walka z bossem z aw (oczywiście nie tyle hp ile ma pierwotnie, tylko tak z połowę lub 1/3 ale mapa bardzo ciekawa. Czekam na następną wersję
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2015, 19:34 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Tryb survival w postalu 2 i to na multi to było by coś zajebistego Nie mogę się doczekać aż skończysz mapę, bo bardzo lubię survivale
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
przetrwałem do początku 11 fali ale zombi było już tak dużo, że po prostu mnie otoczyły i zjadły Bardzo przyjemnie mi się grało czekam na następną wersję mapki Proponowałbym np: w 5 fali dodać dwóch żołnierzy z młotami, którzy mogliby nam trochę pomóc w walce z zombi i np: zmutowane krowy w 15 fali. To byłaby rzeź ł:
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
"Fala 11 - czas nieznany"
Nie za trudno, grało się przyjemnie, ale też nie za łatwo.
Potrzebowałem 4 podejścia żeby zrobić tą 10 falę i rozpier*olić BOSS'a.
Przydało by się więcej znajdźków typu pączek itp. Takie dodawanie po 5HP jak się ma np. też 5 na pewno budowałoby napięcie.
Powyżej 10 fali, po zabiciu szefa zombie, mógłbyś wykombinować jakichś "nowych" (np. ze zmienioną teksturką) i/lub nowych przeciwników, oraz jakichś przyjacielskich bojowników. Jak zobaczyłem pomagającego mi Garry'ego, od razu pomyślałem - "Jest nadzieja!".
Hmm... Może wojsko przyjeżdża czołgiem w 14 fali?
I ogólnie mógłbyś jeszcze bardziej rozbudować tą mapę, np. powiększyć i dobudować "środek", i pododawać jakieś Klucze Zombie (albo chociaż najprostsze dźwignie aktywowane trigger'em obok), dzięki którym możemy otworzyć zamkniętą zbrojownię. ł: (lecz nie było by to obowiązkowe do przejścia mapy).
I jak by tak jeszcze dać jakieś interaktywne wspomagacze na mapie? ^.^
Np. pociągniesz za wajchę a na placu wybuchną jakieś miny czy coś, albo jak nasika się na skrzynkę z elektryką na ścianie jakiegoś budynku, to dajmy na to, że linie wysokiego napięcia nad placem jebną piorunem na środek.
Będzie można tego używać co np. 4 minuty.
Na początku myślałem, że mapka robiona z dupy a bardziej z nudów, ale pozytywnie się zaskoczyłem, że jest aż tak grywalna. Jeśli będzie taka jaką sobie ją wyobrażam w przyszłych wersjach (otwieranie co raz to bardziej zaopatrzonych zbrojowni, różni przeciwnicy, fajne BOSS'y co np. 10 fal), to to będzie moja ulubiona mapka do rozpier*olu.
Nie za trudno, grało się przyjemnie, ale też nie za łatwo.
Potrzebowałem 4 podejścia żeby zrobić tą 10 falę i rozpier*olić BOSS'a.
Przydało by się więcej znajdźków typu pączek itp. Takie dodawanie po 5HP jak się ma np. też 5 na pewno budowałoby napięcie.
Powyżej 10 fali, po zabiciu szefa zombie, mógłbyś wykombinować jakichś "nowych" (np. ze zmienioną teksturką) i/lub nowych przeciwników, oraz jakichś przyjacielskich bojowników. Jak zobaczyłem pomagającego mi Garry'ego, od razu pomyślałem - "Jest nadzieja!".
Hmm... Może wojsko przyjeżdża czołgiem w 14 fali?
I ogólnie mógłbyś jeszcze bardziej rozbudować tą mapę, np. powiększyć i dobudować "środek", i pododawać jakieś Klucze Zombie (albo chociaż najprostsze dźwignie aktywowane trigger'em obok), dzięki którym możemy otworzyć zamkniętą zbrojownię. ł: (lecz nie było by to obowiązkowe do przejścia mapy).
I jak by tak jeszcze dać jakieś interaktywne wspomagacze na mapie? ^.^
Np. pociągniesz za wajchę a na placu wybuchną jakieś miny czy coś, albo jak nasika się na skrzynkę z elektryką na ścianie jakiegoś budynku, to dajmy na to, że linie wysokiego napięcia nad placem jebną piorunem na środek.
Będzie można tego używać co np. 4 minuty.
Na początku myślałem, że mapka robiona z dupy a bardziej z nudów, ale pozytywnie się zaskoczyłem, że jest aż tak grywalna. Jeśli będzie taka jaką sobie ją wyobrażam w przyszłych wersjach (otwieranie co raz to bardziej zaopatrzonych zbrojowni, różni przeciwnicy, fajne BOSS'y co np. 10 fal), to to będzie moja ulubiona mapka do rozpier*olu.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chciałem dać więcej, ale nie miałem pomysłu. Dam coś wybuchającegoseebeek17 pisze:I jak by tak jeszcze dać jakieś interaktywne wspomagacze na mapie? ^.^
Co z tych zbrojowni, skoro mało która broń zabija zombie ?seebeek17 pisze: Jeśli będzie taka jaką sobie ją wyobrażam w przyszłych wersjach (otwieranie co raz to bardziej zaopatrzonych zbrojowni,
Zastanowię się jeszcze co wykombinować.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To by zwiększyło wymagania do odpalenia mapy o jakieś mody, a tego nie lubię.rigstudio pisze:To może jakieś nowe bronie do magazynu, coś jak topór?
Dodałem na mapie żółte beczki, nie wchodźcie na nie
Fal jest teraz 13. Ja poległem w ostatniej, przerąbane. Nie zdążyłem użyć zwolnionego tępa.
8=======D
Wystarczyloby dodanie młota i kosy jako dodatkowe, sekretne bronie białeRycho3D pisze:To by zwiększyło wymagania do odpalenia mapy o jakieś mody, a tego nie lubię.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688