[ZombieDefence]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 wrz 2015, 17:15

Mapa wymaga AW lub AWP
Misja polega na przetrwaniu, gdy atakują nas fale zombi. Fal jest 20.
Miała być granica i fale imigrantów :D ale to też jest zabawne.
Broń się pojawia w 3 miejscach, bez trudu ją znajdziecie. ;)
Na mapie są żółte wybuchające beczki, aby je aktywować trzeba na nie wskoczyć.
Mapa w kolejnych falach otwiera nam nowe miejsca, są też inne smaczki.
Dołączam screen
Załączniki
Image1.jpg
Image1.jpg (65.71 KiB) Przejrzano 3706 razy
ZD.zip
26-09-2015
(3.52 MiB) Pobrany 221 razy
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2015, 14:20 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 6 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

21 wrz 2015, 19:28

Zagrałem. Przeżyłem wszystkie falę i powiem, że nawet faknie się grało, tylko przydałoby się trochę urozmaicić pod kątem dodania większej ilości broni, więcej przeciwników np: psy zombie, koty wirki i co 10tą falę walka z bossem z aw (oczywiście nie tyle hp ile ma pierwotnie, tylko tak z połowę lub 1/3 ale mapa bardzo ciekawa. Czekam na następną wersję :)
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2015, 19:34 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 wrz 2015, 21:34

Posłuchałem się i dałem wściekłe psy w 9 fali. Rozszarpały mnie w kilka sekund :D


8=======D
Awatar użytkownika
TheSider
Seryjny zabójca
Posty: 473
Rejestracja: 31 sty 2014, 19:44
Lokalizacja: z Podwórka
Kontakt:

21 wrz 2015, 22:00

Fajnie byłoby taki tryb zrobić na multi i razem się bronić ;) Przydałoby się więcej fal, trudniejsi przeciwni.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 wrz 2015, 00:53

Tryb survival w postalu 2 i to na multi to było by coś zajebistego :mgun: Nie mogę się doczekać aż skończysz mapę, bo bardzo lubię survivale :)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 wrz 2015, 10:21

Zaktualizowałem paczkę. Teraz jest 11 fal. Są też ukryte 3 barykady które można aktywować :)


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 wrz 2015, 16:55

przetrwałem do początku 11 fali ale zombi było już tak dużo, że po prostu mnie otoczyły i zjadły :D Bardzo przyjemnie mi się grało czekam na następną wersję mapki :) Proponowałbym np: w 5 fali dodać dwóch żołnierzy z młotami, którzy mogliby nam trochę pomóc w walce z zombi i np: zmutowane krowy w 15 fali. To byłaby rzeź :diabeł:


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 wrz 2015, 23:57

"Fala 11 - czas nieznany"

Nie za trudno, grało się przyjemnie, ale też nie za łatwo.
Potrzebowałem 4 podejścia żeby zrobić tą 10 falę i rozpier*olić BOSS'a.

Przydało by się więcej znajdźków typu pączek itp. Takie dodawanie po 5HP jak się ma np. też 5 na pewno budowałoby napięcie. :P :mgun:

Powyżej 10 fali, po zabiciu szefa zombie, mógłbyś wykombinować jakichś "nowych" (np. ze zmienioną teksturką) i/lub nowych przeciwników, oraz jakichś przyjacielskich bojowników. Jak zobaczyłem pomagającego mi Garry'ego, od razu pomyślałem - "Jest nadzieja!". :D
Hmm... Może wojsko przyjeżdża czołgiem w 14 fali? ;)

I ogólnie mógłbyś jeszcze bardziej rozbudować tą mapę, np. powiększyć i dobudować "środek", i pododawać jakieś Klucze Zombie (albo chociaż najprostsze dźwignie aktywowane trigger'em obok), dzięki którym możemy otworzyć zamkniętą zbrojownię. :diabeł: (lecz nie było by to obowiązkowe do przejścia mapy).

I jak by tak jeszcze dać jakieś interaktywne wspomagacze na mapie? ^.^
Np. pociągniesz za wajchę a na placu wybuchną jakieś miny czy coś, albo jak nasika się na skrzynkę z elektryką na ścianie jakiegoś budynku, to dajmy na to, że linie wysokiego napięcia nad placem jebną piorunem na środek.
Będzie można tego używać co np. 4 minuty. :)

Na początku myślałem, że mapka robiona z dupy a bardziej z nudów, ale pozytywnie się zaskoczyłem, że jest aż tak grywalna. Jeśli będzie taka jaką sobie ją wyobrażam w przyszłych wersjach (otwieranie co raz to bardziej zaopatrzonych zbrojowni, różni przeciwnicy, fajne BOSS'y co np. 10 fal), to to będzie moja ulubiona mapka do rozpier*olu. :P


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 wrz 2015, 09:58

seebeek17 pisze:I jak by tak jeszcze dać jakieś interaktywne wspomagacze na mapie? ^.^
Chciałem dać więcej, ale nie miałem pomysłu. Dam coś wybuchającego ;)
seebeek17 pisze: Jeśli będzie taka jaką sobie ją wyobrażam w przyszłych wersjach (otwieranie co raz to bardziej zaopatrzonych zbrojowni,
Co z tych zbrojowni, skoro mało która broń zabija zombie ?
Zastanowię się jeszcze co wykombinować.


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

23 wrz 2015, 10:24

To może jakieś nowe bronie do magazynu, coś jak topór?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 wrz 2015, 12:08

rigstudio pisze:To może jakieś nowe bronie do magazynu, coś jak topór?
To by zwiększyło wymagania do odpalenia mapy o jakieś mody, a tego nie lubię.

Dodałem na mapie żółte beczki, nie wchodźcie na nie ;)
Fal jest teraz 13. Ja poległem w ostatniej, przerąbane. :D Nie zdążyłem użyć zwolnionego tępa.


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

23 wrz 2015, 15:58

Rycho3D pisze:To by zwiększyło wymagania do odpalenia mapy o jakieś mody, a tego nie lubię.
Wystarczyloby dodanie młota i kosy jako dodatkowe, sekretne bronie białe


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 wrz 2015, 16:25

Młotek pojawi się w 13 fali, a rakietnica w 14. Wojsko też będzie ;)


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

24 wrz 2015, 15:48

No i super o to chodziło ;-)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 wrz 2015, 17:02

Kiedy kolejna wersja? :P


ODPOWIEDZ