Nowszej od dzisiejszej nie ma.Kiedy kolejna wersja?
[ZombieDefence]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Czyli jestseebeek17 pisze:Gdy poprzednie wersje nie wywaliły ani razu, to obecnej zdarzyło się wykrzaczyć.
W kolejnej wersji można będzie zadzwonić po wsparcie z powietrza Hehe zepsułem niespodziankę.
8=======D
"Gdzie mi ku*wa z tymi spojlerami??"Rycho3D pisze:Hehe zepsułem niespodziankę.
Wgl. to jak się wybuchu*e te świconce beczułki? Czy tylko same mogą buchać?
W sumie zastanawiam się zrobić podobną koncepcyjnie mapkę do tej Twojej,
tyle że postaram się bardziej urozmaicić przeciwników w poszczególnych falach i będziemy przechodzić przez kolejne pomieszczenia. Z Twojej mapki to chyba zapożyczę tylko pomysł.
Chyba nie masz nic przeciwko? Raczej martwić się o przebicie nie musisz, bo rzadko robię mapki, więc raczej cudów w Level Design'ie nie będzie.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Stań na nich, albo przeskocz nad nimi.seebeek17 pisze:Wgl. to jak się wybuchu*e te świconce beczułki? Czy tylko same mogą buchać?
Było by super, w swoją grałem tyle razy, że mi bokiem niedługo wyjdzieseebeek17 pisze:W sumie zastanawiam się zrobić podobną koncepcyjnie mapkę do tej Twojej,
tyle że postaram się bardziej urozmaicić przeciwników w poszczególnych falach i będziemy przechodzić przez kolejne pomieszczenia. Z Twojej mapki to chyba zapożyczę tylko pomysł.
Chyba nie masz nic przeciwko? Raczej martwić się o przebicie nie musisz, bo rzadko robię mapki, więc raczej cudów w Level Design'ie nie będzie.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Uaktualniłem plik (nie testowałem czy wszystko działa)
Nalot zamawiamy w butkach tel.
Nalot zamawiamy w butkach tel.
- Załączniki
-
- nalot.jpg (86.6 KiB) Przejrzano 2595 razy
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2015, 16:52 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Można wstawić Killcounter (chyba tak to się nazywa),ale widać ilu jest do zabicia, a poza tym zasłaniało by napisy.Tiszer pisze:Brakuję tylko licznika zabić, lub ilość zombiaków do zabicia.
Taki patent jest m.in. wykorzystany w killing floor.
Cholera, ja poległem w starciu ze SWATseebeek17 pisze:Ograłem to już z 10 razy. Czekam na final.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Ale jakiś mały dynks informujący ile się patafianów zabiło byłby przydatny
Można by było bić rekordy tak jak w przypadku 'headballa' z AWP
Można by było bić rekordy tak jak w przypadku 'headballa' z AWP
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2015, 11:57 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Liczba zombie jest ustalona dla każdej fali, więc wynik na koniec będzie identyczny.Silver Dragon pisze:Ale jakiś mały dynks informujący ile się patafianów zabiło byłby przydatny
Czas fal jest z góry ustalony więc każdy przejdzie w tym samym czasie.I timer włączyć w opcjach i mamy dwa możliwe rekordy do pobicia.
Musiałbym zrobić włącznik fal, który gracz odpalał by sam, a to by uprościło grę.
8=======D
W Paradise Lost był chyba jakiś Trigger zapisujący na Quick Save, ale chyba na zwykłym STP nie podziała.Rycho3D pisze:Przydał by się autozapis po każdej fali, ale nie wiem jak tego dokonać.
Możesz go przepisać pod STP, albo jak chcesz, mogę ja to zrobić, tylko coś wspominałeś, że nie chcesz dodatkowych paczek, to nie wiem.