[ZombieDefence]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 wrz 2015, 17:31

Kiedy kolejna wersja? :P
Nowszej od dzisiejszej nie ma. ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 wrz 2015, 20:42

Oke. Zagrałem. Stwierdzam co raz bardziej szczegółowe otoczenie. :ok:
Gdy poprzednie wersje nie wywaliły ani razu, to obecnej zdarzyło się wykrzaczyć.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 wrz 2015, 20:47

seebeek17 pisze:Gdy poprzednie wersje nie wywaliły ani razu, to obecnej zdarzyło się wykrzaczyć.
Czyli jest :ok: :D
W kolejnej wersji można będzie zadzwonić po wsparcie z powietrza :) Hehe zepsułem niespodziankę.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 wrz 2015, 20:51

Rycho3D pisze:Hehe zepsułem niespodziankę.
"Gdzie mi ku*wa z tymi spojlerami??" xD

Wgl. to jak się wybuchu*e te świconce beczułki? Czy tylko same mogą buchać?

W sumie zastanawiam się zrobić podobną koncepcyjnie mapkę do tej Twojej,
tyle że postaram się bardziej urozmaicić przeciwników w poszczególnych falach i będziemy przechodzić przez kolejne pomieszczenia. Z Twojej mapki to chyba zapożyczę tylko pomysł. :P
Chyba nie masz nic przeciwko? Raczej martwić się o przebicie nie musisz, bo rzadko robię mapki, więc raczej cudów w Level Design'ie nie będzie. ;)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 wrz 2015, 20:56

seebeek17 pisze:Wgl. to jak się wybuchu*e te świconce beczułki? Czy tylko same mogą buchać?
Stań na nich, albo przeskocz nad nimi.
seebeek17 pisze:W sumie zastanawiam się zrobić podobną koncepcyjnie mapkę do tej Twojej,
tyle że postaram się bardziej urozmaicić przeciwników w poszczególnych falach i będziemy przechodzić przez kolejne pomieszczenia. Z Twojej mapki to chyba zapożyczę tylko pomysł. :P
Chyba nie masz nic przeciwko? Raczej martwić się o przebicie nie musisz, bo rzadko robię mapki, więc raczej cudów w Level Design'ie nie będzie. ;)
Było by super, w swoją grałem tyle razy, że mi bokiem niedługo wyjdzie xD


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 wrz 2015, 21:02

Stań na nich, albo przeskocz nad nimi.
To było takie proste? ._.
Rycho3D pisze:Było by super
: )


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2015, 16:14

Uaktualniłem plik (nie testowałem czy wszystko działa)
Nalot zamawiamy w butkach tel. ;)
Załączniki
nalot.jpg
nalot.jpg (86.6 KiB) Przejrzano 2512 razy
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2015, 16:52 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 wrz 2015, 15:47

Ograłem to już z 10 razy. Czekam na final. :)


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

26 wrz 2015, 16:24

Fajne to.
Brakuję tylko licznika zabić, lub ilość zombiaków do zabicia.
Taki patent jest m.in. wykorzystany w killing floor.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 wrz 2015, 17:50

Tiszer pisze:Brakuję tylko licznika zabić, lub ilość zombiaków do zabicia.
Taki patent jest m.in. wykorzystany w killing floor.
Można wstawić Killcounter (chyba tak to się nazywa),ale widać ilu jest do zabicia, a poza tym zasłaniało by napisy.
seebeek17 pisze:Ograłem to już z 10 razy. Czekam na final. :)
Cholera, ja poległem w starciu ze SWAT :P


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 wrz 2015, 11:56

Ale jakiś mały dynks informujący ile się patafianów zabiło byłby przydatny
Można by było bić rekordy tak jak w przypadku 'headballa' z AWP
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2015, 11:57 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

27 wrz 2015, 14:39

I timer włączyć w opcjach i mamy dwa możliwe rekordy do pobicia. ;)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 wrz 2015, 14:49

Silver Dragon pisze:Ale jakiś mały dynks informujący ile się patafianów zabiło byłby przydatny
Liczba zombie jest ustalona dla każdej fali, więc wynik na koniec będzie identyczny.
I timer włączyć w opcjach i mamy dwa możliwe rekordy do pobicia. ;)
Czas fal jest z góry ustalony więc każdy przejdzie w tym samym czasie.
Musiałbym zrobić włącznik fal, który gracz odpalał by sam, a to by uprościło grę.


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2015, 21:08

Przydał by się autozapis po każdej fali, ale nie wiem jak tego dokonać. ;>


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 paź 2015, 21:22

Rycho3D pisze:Przydał by się autozapis po każdej fali, ale nie wiem jak tego dokonać.
W Paradise Lost był chyba jakiś Trigger zapisujący na Quick Save, ale chyba na zwykłym STP nie podziała.
Możesz go przepisać pod STP, albo jak chcesz, mogę ja to zrobić, tylko coś wspominałeś, że nie chcesz dodatkowych paczek, to nie wiem.


ODPOWIEDZ