To cheat or not to cheat?

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

22 cze 2009, 01:58

Tiquill pisze:A co ma UnrelEd.exe oraz UCC.exe z Postal2.exe, jak niby miałyby być zależne od siebie? Pierdoły piszesz, sorki, że to mówię. :D
Tiquill pisze:część odnosi się bezpośrednio do exe.
o to chodzi gdyby skrypty odnosiły się do pliku exe wtedy brak tego pliku mógłby spowodować niemożliwość uruchomienia tychże skryptów przez edytor (który jak pisałem sam jest na skryptach zbudowany) ani modyfikowania ich za pomocą UCC

plik exe spełnia ważna role jako odczytywać tego co jest w U i DLL i wyświetlanie tego w postaci tego co widzimy na monitorze

ale oprócz tego nie spełnia żadnej innej funkcji


ale wracając do tematu cheterowania to... to... eee no właśnie to co

modyfikacja pliku exe niema wpływu na elementy takie jak postacie i bronie bo one są w zewnętrznych paczkach

a modyfikacja plików U aby uruchomić cheaty spowoduje niezgodność plików wiec dolicha jak niby oni cheatuja???

________________________________________

edit

właśnie rozgryzłem jak plik exe używa reszty plików (u i dll)

on po prostu interpretuje to co ma podane w pliku postal2.ini
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 02:16 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Szalony Naukowiec
Posty: 1299
Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
Lokalizacja: Druelselstein
Kontakt:

22 cze 2009, 02:14

prawdziwy 666 pisze:wiec dolicha jak niby oni cheatuja???
Może używają zewnętrznych programów typu aimbot by wpłynąć na kod gry? Wewnętrzne naruszenie skryptów zewnętrznym programem w czasie rzeczywistym podczas, gdy są podłączeni do serwera (czyli zaraz po zalogowaniu) - nie ma weryfikacji paczek (jest ona podczas logowania na serwer), więc mogą dziać. Wpisują w konsolę Tab (albo inną) odpowiednie komendy i czitują. Tak sądzę... może się mylę...


Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

22 cze 2009, 02:24

niemożliwe jest nad pisywanie modyfikowanie usuwanie czy cokolwiek z używanym plikiem bo system operacyjny krzyczy że plik jest używany i nie może tego wykonać


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2009, 02:57

UnreralEd.exe, UCC.exe oraz Postal2.exe nie są od siebie zależne, bo wzajemnie do siebie się nie odwołują. Po właczeniu edytora przybywa uruchomiony jeden proces UnrealEd.exe, w menadżerze zadań nie zobaczy dodatkowo uruchomionego Postal2.exe, on jest nieaktywny. Te trzy pliki wykonywalne działają niezależnie od siebie. Jedyne co ich łączy, to wspólnie wykorzystywane paczki.

Owe pliki *.exe, pliki *.dll oraz *.u to wszytko zestawy funkcji, pętli itd. Exe tym się od nich różni, że ma postać pliku wykonywalnego, który korzysta z pozostałych bibliotek jemu podległych. Część z tych bibliotek to pliki DLL, czyli biblioteki systemowe, odpowiedzialne za to, aby wszystko pracowało w środowisku Windows. Pliki U zaś to biblioteki odpowiedzialne za pracę w środowisku samej gry. Najniżej U, potem DLL, najwyżej EXE.

Pisząc "skrypty odnoszą się do exe" trzeba mieć na uwadze, że wykonuje je właśnie owe EXE. I to od tego EXE, a nie odwrotnie, zależy, co program widzi i czego mu potrzeba w plikach U. Same skrypty U są "bezwładne" i bez środowiska w jakim zostały uruchomione, nic nie zrobią. Środowisko gry widzi w nich swoje, środowisko edytora swoje, a UCC - swoje. To, że w paczkach U jest odniesienie do funkcji w UnrealEd.exe, wcale nie oznacza, że UnrealEd.exe musi być obecny, kiedy uruchomił owe *.U Postal2.exe. UnrelaEd.exe nie jest aktywny i tak, bez względu na to, czy jest w folderze System, czy go nie ma. Czyli nie jest też potrzebny.

Mam wrażenie, że wciąż trzymasz się tego, że skrypt w np. Core.u odnosi się bezpośrednio do pliku Postal2.exe (jego nazwy) czy UCC.exe. Nie, on się odnosi do zawartości tego EXE. Odnosi w tym sensie, że informuje EXE o tym, gdzie to EXE ma "włożyć" ten skrypt, do czego odwołać się, używając tego skryptu. Przejrzyj takie podstawowe paczki jak Core.u czy Engine.u, ich skrypty też do czegoś się odwołują, do wyższej instancji. Do czego? Do funkcji zaszytych w pliku wykonywalnym, w EXE. Czy to EXE, czy DLL, czy U - to wszystko to samo, różni się tylko zależnością od siebie i od systemu operacyjnego. W uproszczeniu, ale tu wystarczy, by zrozumieć. :)

prawdziwy 666 pisze:modyfikacja pliku exe niema wpływu na elementy takie jak postacie i bronie bo one są w zewnętrznych paczkach

a modyfikacja plików U aby uruchomić cheaty spowoduje niezgodność plików wiec dolicha jak niby oni cheatuja???
Widać jest sposób, aby jednak bez modyfikacji standardowych paczek podpiąć dodatkową. Jak przygotuję wykorzystywane kiedyś przeze mnie polecenia i pliki, to wszystko Ci zapodam, może tobie się uda.

Pamiętasz sytuację, gdy na hoście były paczki MadMods, ale w INI nie były one skonfigurowane dla klienta, toteż gracze bez tych paczek nie mogli użyć broni z MadMods, ale obrywali z tych broni, bo atakujący miał tego moda aktywnego. Gracz bez moda widział efekty broni, ale broni samej nie widział. Gra atakującego je używała i wysyłała komunikaty (headshot, cięcie) do serwera, ten je przetwarzał i odsyłał do gracza atakowanego. Atakowany nie miał MadMods, ale komunikaty wysłane z serwera pozbawiały go życia, bądź ręki.

I na tym te cheaty działają. Atakujący je używa, bo je ma. Serwer informację odbiera i wysyła do atakowanego. A atakowany je "dostaje" w postaci nie wiadomo kiedy sprezentowanego mu headshota bądź nie wiadomo czemu zwiększonej nagle liczby apteczek u atakującego.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2009, 03:25

prawdziwy 666 pisze:a próbowałeś rozkodować tą paczkę i zobaczyć co w niej jest???
Powiem ci tyle, że każdy, kto trochę posiedział nad skryptami, potrafi bez bólu takie coś zrobić, ty również. ;)
prawdziwy 666 pisze:właśnie rozgryzłem jak plik exe używa reszty plików (u i dll)

on po prostu interpretuje to co ma podane w pliku postal2.ini
Zapewniam cię, że i bez tego INI by sobie poradził. Wszystko uruchomiłby domyślnie. INI służy do tego, aby gra pamiętała ustawienia i konfigurację komputera. Aby nie uruchamiała się za każdym razem przy domyślnych ustawieniach. Plik INI nie służy do samej interpretacji bibliotek. On tylko konfiguruje tą interpretację.
prawdziwy 666 pisze:niemożliwe jest nad pisywanie modyfikowanie usuwanie czy cokolwiek z używanym plikiem bo system operacyjny krzyczy że plik jest używany i nie może tego wykonać
Dokładnie. Ale możliwe jest zmienianie załadowanej pamięci. Tak robią trainery.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

22 cze 2009, 03:51

mam wrażenie że przy tworzeniu gier na unrealu tworzy się to w tej kolejności

najpierw DLL potem U i dopiero potem exe


rozgryzłem też jak to wszystko działa


w momencie uruchomienia plik exe odczytuje ustawienia z pliku ini a następnie zaczyna je interpretować

to natomiast co i jak ma byc ustawione
fragnemt pliku polstal2.ini
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=FPSGame.FPSConsoleExt
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
BaseMenu=Shell.ShellRootWindow
DefaultGame=GameTypes.GameSinglePlayer
DefaultServerGame=MultiGame.xDeathMatch
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
CDPath=G:
inna ciekawostka wszystkie pliki (łącznie z unrealed.exe i exe uruchamiającym grę) musza być w godne z Core.dll
Tiquill pisze:To, że w paczkach U jest odniesienie do funkcji w UnrealEd.exe, wcale nie oznacza, że UnrealEd.exe musi być obecny, kiedy uruchomił owe *.U Postal2.exe. UnrelaEd.exe nie jest aktywny i tak
w tym wypadku jest odwrotnie to edytor się do tej paczki odnowi ba modyfikując tą paczkę można zmienić nawet w niewielkim stopniu sam edytor

myślę że jak to napisał Lothar exe jest piekarnikiem

a modyfikując piernik nie sprawimy że ciastko orzechami zmieni się w ciastko z czekolada
Tiquill pisze:Pamiętasz sytuację, gdy na hoście były paczki MadMods, ale w INI nie były one skonfigurowane dla klienta, toteż gracze bez tych paczek nie mogli użyć broni z MadMods, ale obrywali z tych broni, bo atakujący miał tego moda aktywnego. Gracz bez moda widział efekty broni, ale broni samej nie widział. Gra atakującego je używała i wysyłała komunikaty (headshot, cięcie) do serwera, ten je przetwarzał i odsyłał do gracza atakowanego. Atakowany nie miał MadMods, ale komunikaty wysłane z serwera pozbawiały go życia, bądź ręki.

I na tym te cheaty działają. Atakujący je używa, bo je ma. Serwer informację odbiera i wysyła do atakowanego. A atakowany je "dostaje" w postaci nie wiadomo kiedy sprezentowanego mu headshota bądź nie wiadomo czemu zwiększonej nagle liczby apteczek u atakującego.
coś może być na rzeczy pytanie tylko co i gdzie w ini trzeba w pisać by gra używała tej paczki

Tiquill pisze:
prawdziwy 666 pisze:a próbowałeś rozkodować tą paczkę i zobaczyć co w niej jest???
Powiem ci tyle, że każdy, kto trochę posiedział nad skryptami, potrafi bez bólu takie coś zrobić, ty również. ;)
chodziło mi czy sprawdziłeś i czy coś to dało
Tiquill pisze:
prawdziwy 666 pisze:właśnie rozgryzłem jak plik exe używa reszty plików (u i dll)

on po prostu interpretuje to co ma podane w pliku postal2.ini
Zapewniam cię, że i bez tego INI by sobie poradził. Wszystko uruchomiłby domyślnie. INI służy do tego, aby gra pamiętała ustawienia i konfigurację komputera. Aby nie uruchamiała się za każdym razem przy domyślnych ustawieniach. Plik INI nie służy do samej interpretacji bibliotek. On tylko konfiguruje tą interpretację.
po usunięciu obydwu ini (zarówno Postal2.ini jak i Default.ini) Exe sie nie uruchomił :P :D hehe
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 03:58 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 2 razy.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

22 cze 2009, 22:40

prawdziwy 666 pisze:mam wrażenie że przy tworzeniu gier na unrealu tworzy się to w tej kolejności

najpierw DLL potem U i dopiero potem exe
Z programistycznego punktu widzenia jest to absurdalnie nierealne :-P Pliki DLL tworzone są w czasie kompilacji całości kodu źródłowego, wraz z plikiem .exe.

.u to ostatnie pole walki z UnrealEngine. Jak układanie z przygotowanych już klocków (w tym wypadku funkcji UnrealScript) Z resztą - kto nie wierzy niech się zapozna z source'm od Unreal'a, może to bardziej rozjaśni sprawę 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 cze 2009, 20:44

prawdziwy 666 pisze:
Tiquill pisze:To, że w paczkach U jest odniesienie do funkcji w UnrealEd.exe, wcale nie oznacza, że UnrealEd.exe musi być obecny, kiedy uruchomił owe *.U Postal2.exe. UnrelaEd.exe nie jest aktywny i tak
w tym wypadku jest odwrotnie to edytor się do tej paczki odnowi ba modyfikując tą paczkę można zmienić nawet w niewielkim stopniu sam edytor

myślę że jak to napisał Lothar exe jest piekarnikiem

a modyfikując piernik nie sprawimy że ciastko orzechami zmieni się w ciastko z czekolada
Nie wiem, albo ja źle tłumaczę, albo ty usilnie nie chcesz mnie zrozumieć. Bo właśnie cały czas tłumaczę, że exe jest piekarnikiem. Jeśli UnrealED.exe użyjemy do pieczenia, to mamy ciasto o nazwie Nowamapa.fuk i drugi piekarnik (Postal2.exe) nie jest włączony i nie piecze. I odwrotnie, gdy pierwszy wyłączymy a drugi włączymy, to piekarnik o nazwie Postal2.exe upiecze nam nowe godziny zabawy w Postala 2.
prawdziwy 666 pisze:coś może być na rzeczy pytanie tylko co i gdzie w ini trzeba w pisać by gra używała tej paczki
Twoja wiedza mnie przeraża. :bolek: Masz chyba złe dni. Piszę o tym, co trzeba zmienić, przy niemal każdym opisie takich modów w downloadzie, to żadna tajemnica. Oto przykład stamtąd:
Tylko w przypadku, kiedy stawiamy własny serwer i chcemy, by inni korzystali z tego moda, musimy edytować plik Postal2.ini:

Wyszukujemy sekcję
[Engine.GameEngine]
i dodajemy do niej wpis
ServerPackages=AM3-142a.u
prawdziwy 666 pisze:po usunięciu obydwu ini (zarówno Postal2.ini jak i Default.ini) Exe sie nie uruchomił :P :D hehe
Użyłem zwrotu przypuszczającego (by):
Tiquill pisze:by sobie poradził. Wszystko uruchomiłby domyślnie.
Gdyby twórcy gry zaimplementowali wszystko w samej grze, INI do uruchamiania nie byłby potrzebny. Wybrali jednak jak wybrali, gra to skomplikowany program i podstawowe parametry do konfiguracji pozostawiono w INI. Małe programy radzą sobie bez żadnych INI potrzebnych do pierwszego startu. INI zawsze pomaga, ale nie wymaga.

Polecam Ci przejrzenie jakiegoś programu z otwartym kodem źródłowym. Przejrzyj takie pliki, czym one się różnią od skryptów U. A może napisz jakiś mały program, skompiluj i uruchom. Składnia języka C i jego odmian wskaże ci, że świat programisty nie zamyka się tylko na skryptach Unreala. ;)
prawdziwy 666 pisze:chodziło mi czy sprawdziłeś i czy coś to dało
Czyli wracamy do sedna tematu. Tak, sprawdzałem. Dało. Wiem, jak to robią cheaterzy. Ale o tym już nie w publicznie dostępnym temacie. Schodzimy do podziemia. 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

24 cze 2009, 21:00

Tiquill pisze:
prawdziwy 666 pisze:coś może być na rzeczy pytanie tylko co i gdzie w ini trzeba w pisać by gra używała tej paczki
Twoja wiedza mnie przeraża. :bolek: Masz chyba złe dni. Piszę o tym, co trzeba zmienić, przy niemal każdym opisie takich modów w downloadzie, to żadna tajemnica. Oto przykład stamtąd:
Tylko w przypadku, kiedy stawiamy własny serwer i chcemy, by inni korzystali z tego moda, musimy edytować plik Postal2.ini:

Wyszukujemy sekcję
[Engine.GameEngine]
i dodajemy do niej wpis
ServerPackages=AM3-142a.u
to wiem i to jest oczywiste

ale być może tą paczkę trzeba umieścić w innym miejscu

np. może w taki sposób jak K&W2

Tiquill pisze:
prawdziwy 666 pisze:po usunięciu obydwu ini (zarówno Postal2.ini jak i Default.ini) Exe sie nie uruchomił :P :D hehe
Użyłem zwrotu przypuszczającego (by):
Tiquill pisze:by sobie poradził. Wszystko uruchomiłby domyślnie.
Gdyby twórcy gry zaimplementowali wszystko w samej grze, INI do uruchamiania nie byłby potrzebny. Wybrali jednak jak wybrali, gra to skomplikowany program i podstawowe parametry do konfiguracji pozostawiono w INI. Małe programy radzą sobie bez żadnych INI potrzebnych do pierwszego startu. INI zawsze pomaga, ale nie wymaga.

Polecam Ci przejrzenie jakiegoś programu z otwartym kodem źródłowym. Przejrzyj takie pliki, czym one się różnią od skryptów U. A może napisz jakiś mały program, skompiluj i uruchom. Składnia języka C i jego odmian wskaże ci, że świat programisty nie zamyka się tylko na skryptach Unreala. ;)
dzięki za wytłumaczenie i wiem o tym ale mówiliśmy o EXE z postala a nie innego programu i w tym sensie odpowiedziałem
Tiquill pisze:
prawdziwy 666 pisze:chodziło mi czy sprawdziłeś i czy coś to dało
Czyli wracamy do sedna tematu. Tak, sprawdzałem. Dało. Wiem, jak to robią cheaterzy. Ale o tym już nie w publicznie dostępnym temacie. Schodzimy do podziemia. 8-)
idziemy do piekła??? (chyba jest wystarczająco głęboko)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

24 cze 2009, 22:23

Sorry że trochę niejasno będzie, ale nie chce mi się wszystkich cytować by odpowiadać.
Tiquill- Jeśli chodzi o cheatowanie w P2 MP to nie ma zbyt dużej sceny (tak się tylko wydaje że jest dużo cziterów przez małą ilość graczów) A więc większość czitów do gier MP działa tak (i nie pier**lcie mi tu że inaczej, czitowałem to k... wiem!) odpalamy plik .exe który bypassuje (robi tak by gra nie wykryła zmienionych paczek) grę, i dokonujemy zmiany zależnie od opcji czita w różnych plikach.. Np. te wysypujące się nieskończone fajki to efekt uboczny zmiany kilku rzeczy w .exe gry, podobną rzecz można doświadczyć w AWPMod (tak, w singlu) podmieńcie sobie przez .ini bazookę na granatnik z ED, i wygrajcie w salonie gier gierkę gdzie trzeba zabić 20 transów...przy wyjściu, zaczną spawnować się nieograniczone ilości granatników. Zaś jeśli chodzi o dostępność czitów, chciałem zobaczyć jak się z tym wiedzie, i obszukałem całego neta. Są do P2 MP czity w stylu "underground" (robione przez autorów którzy właśnie się lekko poduczyli kodowania) i autorzy oczywiście chcą sobie zarobić troszeczkę na grzesznikach czitujących. Działa to tak- przesyłasz 2 dolce na konto PayPal gościa, on Ci wysyła hasło do otwarcia/ściagnięcia hacka.
P666- Proszę tylko, nie bulwersuj się/nie walcz ze mną bo widzę że jesteś agresywny xD ja tylko mówię prawdę jaką znałem w moim czasie upadku (czitowania)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 cze 2009, 22:54

prawdziwy 666 pisze:ale być może tą paczkę trzeba umieścić w innym miejscu

np. może w taki sposób jak K&W2
Pliczek, o którym pisałem wcześniej nie nadaje się do tego, jest zbyt ubogi.

little_psycho, scena mała, ale i tak cziterzy irytują. ;) W singlu można wszystko, bo nie ma odrzucania przerobionych paczek. A opisany trik z granatnikiem ciekawy, nie znałem go.
little_psycho pisze:te wysypujące się nieskończone fajki to efekt uboczny zmiany kilku rzeczy w .exe gry
W samym exe i tylko w exe? Nie wykluczam, exe to też kod, który można zmienić. Zaś co do dalszej części, czyli:
little_psycho pisze:chciałem zobaczyć jak się z tym wiedzie, i obszukałem całego neta. Są do P2 MP czity w stylu "underground" (robione przez autorów którzy właśnie się lekko poduczyli kodowania) i autorzy oczywiście chcą sobie zarobić troszeczkę na grzesznikach czitujących. Działa to tak- przesyłasz 2 dolce na konto PayPal gościa, on Ci wysyła hasło do otwarcia/ściagnięcia hacka.
Wszystko jasne! Howgh! :salut: ;)
prawdziwy 666 pisze:idziemy do piekła??? (chyba jest wystarczająco głęboko)
Się zobaczy, jak głęboko. :diabel:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

24 cze 2009, 23:09

Zależy, bo nie mam pojęcia (w P2 MP nie czitowałem i nie mam zamiaru) czy jest tak że cziter naciska np. jakiś przycisk i nagle się spawnuje 100 faj, czy musi jedną za jednym przyciskiem. Jeśli to pierwsze, to wlaśnie i w .exe i w jakimś skrypcie zaaplikowanym do czita spawnującego fajki ;) (podobnie jak z kodami w SP)
Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 23:10 przez little_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

24 cze 2009, 23:18

little_psycho pisze:Np. te wysypujące się nieskończone fajki to efekt uboczny zmiany kilku rzeczy w .exe gry
jakoś wątpię by EXE miał na to bezpośredni w pływ jednak
little_psycho pisze:podobną rzecz można doświadczyć w AWPMod (tak, w singlu) podmieńcie sobie przez .ini bazookę na granatnik z ED, i wygrajcie w salonie gier gierkę gdzie trzeba zabić 20 transów...przy wyjściu, zaczną spawnować się nieograniczone ilości granatników.
ten przykład to potwierdza AWPMod niewprowadzona zmian w EXE ale posiada własne paczki U

bardziej prawdopodobne jest to
little_psycho pisze:(robi tak by gra nie wykryła zmienionych paczek) grę, i dokonujemy zmiany zależnie od opcji czita w różnych plikach
bardziej prawdopodobne że jest to błąd (albo specjalnie tak zrobione by to tak działało) w zmienionych paczkach
little_psycho pisze:(robi tak by gra nie wykryła zmienionych paczek) grę, i dokonujemy zmiany zależnie od opcji czita w różnych plikach
i i to rozumiem
jedynym sposobem na cheterke jest zmodyfikować pliki U

ale normalnie się tego nie da wiec modyfikujemy EXE tak by nie sprawdzało paczek i gotowe


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

24 cze 2009, 23:20

No! Właśnie od kilku godzin próbuję to powiedzieć, p666.
Z tym .exe, chodzi o .exe trainera który właśnie zamienia paczki .u na te cziterskie skrypty.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 23:21 przez little_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 cze 2009, 23:34

little_psycho pisze:chodzi o .exe trainera który właśnie zamienia paczki .u na te cziterskie skrypty.
Może być też samodzielne exe, bez wspierania się zmodyfikowanymi skryptami. Takiego właśnie posiadam. Więc opcje nadal są dwie. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ