To cheat or not to cheat?

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
kryhoo
Miłośnik broni
Posty: 206
Rejestracja: 18 lip 2008, 22:01
Lokalizacja: Paradise 16b\8

20 cze 2009, 01:25

Coraz bardziej niepokoi mnie coraz większa liczba cziterów, używają rozmaitych czitów i są cholernie bezczelni. Ostatnio za każdym razem gdy wbijam na serwer albo Dallas albo Darklight to zawsze jest przynajmniej 1 cziter, nie mogli by właściciele serwerów jakiegoś anty-czita dać ? :bolek:


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2009, 03:28

kryhoo w liście cheaterów pisze:Speedhack - potrafi zapindalać jak jakiś *jeb, dodatkowo z karabinka strzela z prędkością światła zadając podwójne obrażenia jedną kulą
Aim - podejżewam, że jakiś modyfikowany, na banicje mu naprowadza automatycznie celownik
Shadowhack - potrafi być niewidzialny, widziałem kilka razy z ukrycia jak strzelał będąc niewidocznym i po chwili się pojawiał
HealthRest - Odnawia mu zdrowie
I jeszcze biega paląc się i przy tym nie odejmuje mu to żadnych obrażeń.
Triki znane z Postala, jakby ktoś je mimo utrudnień podpiął... Eh, nie ma czasu tego obczaić...

little_psycho pisze:Do KAŻDEJ gry w której ktoś chce czitować wystarczy trainer w .exe z bypassem w wpisach w pliku .exe (dzięki czemu gra nie będzie wiedziała że jakiś trainer jest uruchomiony).
Trainer do Postala 2? Nowy? Bo stary jest blokowany. Ciekawe jak on się nazywa, jeśli jest, co nie wykluczone.
kryhoo pisze:nie mogli by właściciele serwerów jakiegoś anty-czita dać ? :bolek:
Jeśli dorwą to "urządzonko", to zadadzą. Bo wygląda, że każdy używa tego samego, jeden drugiemu podsuwając. Zaraza.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 04:48 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

21 cze 2009, 03:40

little_psycho pisze:Do KAŻDEJ gry w której ktoś chce czitować wystarczy trainer w .exe z bypassem w wpisach w pliku .exe (dzięki czemu gra nie będzie wiedziała że jakiś trainer jest uruchomiony).
nie do P2 z prostej przyczyny ale nie chce mi się tłumaczyć budowy gier na unreal engine

powiem tylko że plik .EXE niema nic wspólnego z tym co robią cheterzy


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2009, 03:48

prawdziwy 666 pisze:nie do P2 z prostej przyczyny ale nie chce mi się tłumaczyć budowy gier na unreal engine
Mówisz, że nie ma trainerów do unreal'owych gier? To co ja mam do Postala 2, jak nie trainer? Nazwy nie podam, aby nie podpowiadać komu nie trzeba.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

21 cze 2009, 03:54

Tiquill pisze:
prawdziwy 666 pisze:nie do P2 z prostej przyczyny ale nie chce mi się tłumaczyć budowy gier na unreal engine
Mówisz, że nie ma trainerów do unreal'owych gier? To co ja mam do Postala 2, jak nie trainer? Nazwy nie podam, aby nie podpowiadać komu nie trzeba.
nie oto mi całkiem chodziło

ale znając budowę gier na Unreal engin twierdzę że modyfikacja pliku EXE niema zbyt wiele wspólnego z tyli wszystkimi rzeczami jak nieśmiertelność, idealne celowanie, masa fast foodów itd.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2009, 04:02

To może najpierw to wyjaśnić:
little_psycho pisze:trainer w .exe z bypassem w wpisach w pliku .exe
Exe trainera współpracujące/wspierające się ze zmodyfikowanym .exe gry. Czyli duet trainer+crack. Tak ja rozumiem wypowiedź l_p. A teraz prawdziwy, do twojego
prawdziwy 666 pisze:znając budowę gier na Unreal engin twierdzę że modyfikacja pliku EXE niema zbyt wiele wspólnego z tyli wszystkimi rzeczami jak nieśmiertelność, idealne celowanie, masa fast foodów itd.
Nie sądzę i ja, by exe gry było przerabiane dla potrzeb tylu cheatów. Za taką ilość bardziej odpowiada jakaś paczka *.U.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

21 cze 2009, 04:14

Tiquill pisze:Nie sądzę i ja, by exe gry było przerabiane dla potrzeb tylu cheatów.
powiem to tak

zmianami w EXE nie da się zrobić żadnej z tych rzeczy z prostej przyczyny


ustawienia postaci (takie jak poziom życia itd.) są w pliku .U nie w .EXE

ustawienia broni i Fast Food też znajdują się w pliku .U

plik .EXE nawet nie wie o tych rzeczach

jeśli jakiś trainer istnieje musi korzystać z własnej paczki .U podpiętek pod resztę


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2009, 04:34

prawdziwy 666 pisze:zmianami w EXE nie da się zrobić żadnej z tych rzeczy z prostej przyczyny
ustawienia postaci (takie jak poziom życia itd.) są w pliku .U nie w .EXE
ustawienia broni i Fast Food też znajdują się w pliku .U
plik .EXE nawet nie wie o tych rzeczach
Słusznie. A dalej podpowiedziałeś mi coś... :)
prawdziwy 666 pisze:jeśli jakiś trainer istnieje musi korzystać z własnej paczki .U podpiętek pod resztę
Ha, całkiem możliwe. I całkiem możliwe, że *.U jakie mam, jest właśnie dla takiego przerobionego exe gry.

Exe gry daje się przerobić, oszukać. I nawet exe serwera, do którego takie scrackowane exe się podłącza, daje się oszukać i nie odrzuca owego exe klienta. Czyli: trzeba byłoby zmian w samym exe gry, aby czeatera wywalić. A tymczasem dotąd tylko paczki .U są przerabiane w tym celu.

No, chyba że z takiej własnej paczki korzysta nie złamane exe gry, ale trainer. Chociaż, nie, też update pliku wykonywalnego na serwerze sprostałoby takiemu.

Ale sobie koncypuję... Jakbym mógł na to zaradzić. Dobra, to przez bezsenność. :diabel:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

21 cze 2009, 04:46

może to U o którym mówisz wystarczy dodać do pliku .ini żeby gra go wykorzystywała


co do EXE to jest zły trop i niema co tym iść


kiedyś wrobiłem taki eksperyment


zamieniając EXe z free MP na EXE z polskiego P2 STP (porównanie pokazuje że pliki się różnią ale gra jest możliwa dolej)

plik EXE ma tylko 220 KB

jak na mój gust EXE jest tylko po to żeby uruchomić grę a sama gra jest w paczkach U i DLL


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2009, 05:18

prawdziwy 666 pisze:może to U o którym mówisz wystarczy dodać do pliku .ini żeby gra go wykorzystywała
To był pierwszy i oczywisty ruch, jaki zrobiłem. Gra nie widziała. Nawet gdy usiłowałem przez dodatkowe komendy dodać go już podczas gry. Nie i szluz, ni ma! Nowe cheaty (exec function) wchodzą tylko wtedy, gdy są "zarekomendowane" przez nadrzędnego cheat managera (np. AWPModCheatManager extends AW7CheatManager). A żeby takie extenda wstawić, trzeba paczkę U przerobić. I już niezgodność paczki z serwerem murowana (choć nie sprawdzałem tego akurat).

prawdziwy 666 pisze:zamieniając EXe z free MP na EXE z polskiego P2 STP (porównanie pokazuje że pliki się różnią ale gra jest możliwa dolej)

plik EXE ma tylko 220 KB

jak na mój gust EXE jest tylko po to żeby uruchomić grę a sama gra jest w paczkach U i DLL
EXE gry ma podstawowe funkcje (czy jak to się nazywa), do których skrypty się odnoszą, paczki *.U rozszerzają to dopiero o właściwą funkcjonalność. Sam rozmiar EXE jest dla MP Free i STP z Playa dlatego taki mały, że owe EXE nie mają badziewia standardowo dołączanego, czyli sprawdzającego legalność, wymuszającego płytę w napędzie itd. Z nimi EXE waży ponad 1 MB.

A sama podmiana exe'ów StP PL z MP Free. Na lokalu próbowałem, bez problemu, każda zamiana. A czy ty piszesz o pomyślnym zagraniu podpinając się pod hosta? Skoro tak, to exe hosta nie rozróżnia podmienionych exe klienta. Wystarczy crackowi dać właściwe version i - lecimy? Byłaby to wada, niewątpliwa.



Kto chce pobawić się tą dodatkową paczką i trainerem - niech pisze PMa, prześlę. Oczywiście tylko tym, którzy są wiarygodni i do cziterki nie użyją tego. :kijek: Może wpadną na coś, co ja przeoczyłem.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

21 cze 2009, 05:55

Tiquill pisze:EXE gry ma podstawowe funkcje (czy jak to się nazywa), do których skrypty się odnoszą, paczki *.U rozszerzają to dopiero o właściwą funkcjonalność.
cóż wszystkie podstawowe funkcje (same podstawy są w pliku Core.U

a główna cześć czyli cały silnik gry znajduje się w pliku Engine.u (1,84 MB) plus parę funkcji znajdujących się w przypisanym do tej paczki pliku DLL (jest to spowodowane tym że UScript jest dość wolny wiec część wymagających szybkości funkcji jest zapisanych za pomocą C++)) są w plikach .U

,EXE jest tylko po to by to uruchamiać
To był pierwszy i oczywisty ruch, jaki zrobiłem. Gra nie widziała
a na pewno w właściwym miejscu dodałeś to .U??? w ,ini jest kilka miejsc na to


a próbowałeś rozkodować tą paczkę i zobaczyć co w niej jest???
Tiquill pisze:Kto chce pobawić się tą dodatkową paczką i trainerem - niech pisze PMa, prześlę.
chętnie bym to obejrzał jeśli się zgodzisz



a żeby całkiem załatwić przypuszczenia o EXE

odpaliłem freeMP z EXE z AW :D

gra ciągle pokazywało że to jest wersja 1409 i dało się grać na dowolnym serwie


co dowodzi jasno EXE jest tylko po to aby uruchamiać grę a sama gra jest w paczkach U i DLL
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 06:07 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 2 razy.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

21 cze 2009, 19:59

Obaj macie po części rację. W przybliżeniu, sprawa wygląda mniej-więcej tak:
- plik exe to jądro programu, odpowiedzialne za obsługę i komunikację pomiędzy poszczególnymi modułami/bibliotekami (pliki dll, które równie dobrze mogły by sobie siedzieć w exe'ku) oraz interpretację UnrealScript (tego co w plikach U siedzi)
- pliki dll to biblioteki/moduły, odpowiedzialne za dźwięk, rozwijające funkcje UnrealScript, posiadające wszystkie funkcje, do których odwołuje się exe w trakcie pracy. Wszystko to mogłoby być zapisane statycznie w pliku exe, jednak zastosowanie dynamicznych bibliotek dll zmniejsza pobór pamięci, zwiększając tym samym wydajność programu
- pliki U to tylko i wyłącznie czyste UnrealScript'y, w których (ze względu ma moc i elastyczność silnika Unreal) zapisane są takie rzeczy jak efekty specjalne, ai, fizyka i wszelkie inne pierdółki. Nie jest to tyle "silnik gry", co jego oskryptowanie, jako że Unreal Engine od zawsze jest silnikiem programowanym za pomocą skryptów, a nie majstrowania w C++.
Porównując to do pieczenia ciasta - dll'ki to składniki, U to przepis, a exe to piekarnik :-p

Peace, wracam do kucia 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2009, 01:12

prawdziwy 666, o przeznaczeniu Core.u czy Engine.u nie musisz mi tłumaczyć. A jak sam zauważyłeś, bez exe to nie ruszy. Skrypty muszą mieć jakąś możliwość wykonania. Nie wszystko, co znajduję w skryptach odnosi się do innych skryptów, część odnosi się bezpośrednio do exe. Zresztą Lothar lepiej to wytłumaczył w powyższym poście.

prawdziwy 666 pisze:a na pewno w właściwym miejscu dodałeś to .U??? w ,ini jest kilka miejsc na to
a próbowałeś rozkodować tą paczkę i zobaczyć co w niej jest???
Nie, posłałem to na Marsa. Tam mi powiedzieli, że zadajesz głupie pytania. Człowieku... :|

prawdziwy 666 pisze:odpaliłem freeMP z EXE z AW :D
gra ciągle pokazywało że to jest wersja 1409 i dało się grać na dowolnym serwie
Exe załatwiony więc. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

22 cze 2009, 01:30

Tiquill pisze: A jak sam zauważyłeś, bez exe to nie ruszy. Skrypty muszą mieć jakąś możliwość wykonania. Nie wszystko, co znajduję w skryptach odnosi się do innych skryptów, część odnosi się bezpośrednio do exe. Zresztą Lothar lepiej to wytłumaczył w powyższym poście.
po całkowitym usunięciu pliku postal2,exe z folderu postala 2 nadal da się wykonywać następujące czynności

uruchomić edytor (co ciekawe sam edytor jest zbudowany na paczkach U (paczka Editor.u) i dll (Editor.dll)

UCC niema problemu z modyfikowaniem skryptów
Tiquill pisze:część odnosi się bezpośrednio do exe.
żaden plik .U nie odnosi się w żaden spośród do pliku exe

plik exe wie co ma uruchomić jedynie dzięki plikowi ini

jak mówiłem plik exe służy jedynie do tego żeby to się uruchomiło i do nic więcej


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2009, 01:40

A co ma UnrelEd.exe oraz UCC.exe z Postal2.exe, jak niby miałyby być zależne od siebie? Pierdoły piszesz, sorki, że to mówię. :D
prawdziwy 666 pisze:żaden plik .U nie odnosi się w żaden spośród do pliku exe
plik exe wie co ma uruchomić jedynie dzięki plikowi ini
jak mówiłem plik exe służy jedynie do tego żeby to się uruchomiło i do nic więcej
Aż mi się nie chce tłumaczyć. Ja mówię o zasobach, ty o opakowaniach. Zakończmy to, ok?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ