To cheat or not to cheat?
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Triki znane z Postala, jakby ktoś je mimo utrudnień podpiął... Eh, nie ma czasu tego obczaić...kryhoo w liście cheaterów pisze:Speedhack - potrafi zapindalać jak jakiś *jeb, dodatkowo z karabinka strzela z prędkością światła zadając podwójne obrażenia jedną kulą
Aim - podejżewam, że jakiś modyfikowany, na banicje mu naprowadza automatycznie celownik
Shadowhack - potrafi być niewidzialny, widziałem kilka razy z ukrycia jak strzelał będąc niewidocznym i po chwili się pojawiał
HealthRest - Odnawia mu zdrowie
I jeszcze biega paląc się i przy tym nie odejmuje mu to żadnych obrażeń.
Trainer do Postala 2? Nowy? Bo stary jest blokowany. Ciekawe jak on się nazywa, jeśli jest, co nie wykluczone.little_psycho pisze:Do KAŻDEJ gry w której ktoś chce czitować wystarczy trainer w .exe z bypassem w wpisach w pliku .exe (dzięki czemu gra nie będzie wiedziała że jakiś trainer jest uruchomiony).
Jeśli dorwą to "urządzonko", to zadadzą. Bo wygląda, że każdy używa tego samego, jeden drugiemu podsuwając. Zaraza.kryhoo pisze:nie mogli by właściciele serwerów jakiegoś anty-czita dać ?
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 04:48 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
nie do P2 z prostej przyczyny ale nie chce mi się tłumaczyć budowy gier na unreal enginelittle_psycho pisze:Do KAŻDEJ gry w której ktoś chce czitować wystarczy trainer w .exe z bypassem w wpisach w pliku .exe (dzięki czemu gra nie będzie wiedziała że jakiś trainer jest uruchomiony).
powiem tylko że plik .EXE niema nic wspólnego z tym co robią cheterzy
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mówisz, że nie ma trainerów do unreal'owych gier? To co ja mam do Postala 2, jak nie trainer? Nazwy nie podam, aby nie podpowiadać komu nie trzeba.prawdziwy 666 pisze:nie do P2 z prostej przyczyny ale nie chce mi się tłumaczyć budowy gier na unreal engine
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
nie oto mi całkiem chodziłoTiquill pisze:Mówisz, że nie ma trainerów do unreal'owych gier? To co ja mam do Postala 2, jak nie trainer? Nazwy nie podam, aby nie podpowiadać komu nie trzeba.prawdziwy 666 pisze:nie do P2 z prostej przyczyny ale nie chce mi się tłumaczyć budowy gier na unreal engine
ale znając budowę gier na Unreal engin twierdzę że modyfikacja pliku EXE niema zbyt wiele wspólnego z tyli wszystkimi rzeczami jak nieśmiertelność, idealne celowanie, masa fast foodów itd.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To może najpierw to wyjaśnić:
Exe trainera współpracujące/wspierające się ze zmodyfikowanym .exe gry. Czyli duet trainer+crack. Tak ja rozumiem wypowiedź l_p. A teraz prawdziwy, do twojegolittle_psycho pisze:trainer w .exe z bypassem w wpisach w pliku .exe
Nie sądzę i ja, by exe gry było przerabiane dla potrzeb tylu cheatów. Za taką ilość bardziej odpowiada jakaś paczka *.U.prawdziwy 666 pisze:znając budowę gier na Unreal engin twierdzę że modyfikacja pliku EXE niema zbyt wiele wspólnego z tyli wszystkimi rzeczami jak nieśmiertelność, idealne celowanie, masa fast foodów itd.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
powiem to takTiquill pisze:Nie sądzę i ja, by exe gry było przerabiane dla potrzeb tylu cheatów.
zmianami w EXE nie da się zrobić żadnej z tych rzeczy z prostej przyczyny
ustawienia postaci (takie jak poziom życia itd.) są w pliku .U nie w .EXE
ustawienia broni i Fast Food też znajdują się w pliku .U
plik .EXE nawet nie wie o tych rzeczach
jeśli jakiś trainer istnieje musi korzystać z własnej paczki .U podpiętek pod resztę
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Słusznie. A dalej podpowiedziałeś mi coś...prawdziwy 666 pisze:zmianami w EXE nie da się zrobić żadnej z tych rzeczy z prostej przyczyny
ustawienia postaci (takie jak poziom życia itd.) są w pliku .U nie w .EXE
ustawienia broni i Fast Food też znajdują się w pliku .U
plik .EXE nawet nie wie o tych rzeczach
Ha, całkiem możliwe. I całkiem możliwe, że *.U jakie mam, jest właśnie dla takiego przerobionego exe gry.prawdziwy 666 pisze:jeśli jakiś trainer istnieje musi korzystać z własnej paczki .U podpiętek pod resztę
Exe gry daje się przerobić, oszukać. I nawet exe serwera, do którego takie scrackowane exe się podłącza, daje się oszukać i nie odrzuca owego exe klienta. Czyli: trzeba byłoby zmian w samym exe gry, aby czeatera wywalić. A tymczasem dotąd tylko paczki .U są przerabiane w tym celu.
No, chyba że z takiej własnej paczki korzysta nie złamane exe gry, ale trainer. Chociaż, nie, też update pliku wykonywalnego na serwerze sprostałoby takiemu.
Ale sobie koncypuję... Jakbym mógł na to zaradzić. Dobra, to przez bezsenność.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
może to U o którym mówisz wystarczy dodać do pliku .ini żeby gra go wykorzystywała
co do EXE to jest zły trop i niema co tym iść
kiedyś wrobiłem taki eksperyment
zamieniając EXe z free MP na EXE z polskiego P2 STP (porównanie pokazuje że pliki się różnią ale gra jest możliwa dolej)
plik EXE ma tylko 220 KB
jak na mój gust EXE jest tylko po to żeby uruchomić grę a sama gra jest w paczkach U i DLL
co do EXE to jest zły trop i niema co tym iść
kiedyś wrobiłem taki eksperyment
zamieniając EXe z free MP na EXE z polskiego P2 STP (porównanie pokazuje że pliki się różnią ale gra jest możliwa dolej)
plik EXE ma tylko 220 KB
jak na mój gust EXE jest tylko po to żeby uruchomić grę a sama gra jest w paczkach U i DLL
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To był pierwszy i oczywisty ruch, jaki zrobiłem. Gra nie widziała. Nawet gdy usiłowałem przez dodatkowe komendy dodać go już podczas gry. Nie i szluz, ni ma! Nowe cheaty (exec function) wchodzą tylko wtedy, gdy są "zarekomendowane" przez nadrzędnego cheat managera (np. AWPModCheatManager extends AW7CheatManager). A żeby takie extenda wstawić, trzeba paczkę U przerobić. I już niezgodność paczki z serwerem murowana (choć nie sprawdzałem tego akurat).prawdziwy 666 pisze:może to U o którym mówisz wystarczy dodać do pliku .ini żeby gra go wykorzystywała
EXE gry ma podstawowe funkcje (czy jak to się nazywa), do których skrypty się odnoszą, paczki *.U rozszerzają to dopiero o właściwą funkcjonalność. Sam rozmiar EXE jest dla MP Free i STP z Playa dlatego taki mały, że owe EXE nie mają badziewia standardowo dołączanego, czyli sprawdzającego legalność, wymuszającego płytę w napędzie itd. Z nimi EXE waży ponad 1 MB.prawdziwy 666 pisze:zamieniając EXe z free MP na EXE z polskiego P2 STP (porównanie pokazuje że pliki się różnią ale gra jest możliwa dolej)
plik EXE ma tylko 220 KB
jak na mój gust EXE jest tylko po to żeby uruchomić grę a sama gra jest w paczkach U i DLL
A sama podmiana exe'ów StP PL z MP Free. Na lokalu próbowałem, bez problemu, każda zamiana. A czy ty piszesz o pomyślnym zagraniu podpinając się pod hosta? Skoro tak, to exe hosta nie rozróżnia podmienionych exe klienta. Wystarczy crackowi dać właściwe version i - lecimy? Byłaby to wada, niewątpliwa.
Kto chce pobawić się tą dodatkową paczką i trainerem - niech pisze PMa, prześlę. Oczywiście tylko tym, którzy są wiarygodni i do cziterki nie użyją tego. Może wpadną na coś, co ja przeoczyłem.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
cóż wszystkie podstawowe funkcje (same podstawy są w pliku Core.UTiquill pisze:EXE gry ma podstawowe funkcje (czy jak to się nazywa), do których skrypty się odnoszą, paczki *.U rozszerzają to dopiero o właściwą funkcjonalność.
a główna cześć czyli cały silnik gry znajduje się w pliku Engine.u (1,84 MB) plus parę funkcji znajdujących się w przypisanym do tej paczki pliku DLL (jest to spowodowane tym że UScript jest dość wolny wiec część wymagających szybkości funkcji jest zapisanych za pomocą C++)) są w plikach .U
,EXE jest tylko po to by to uruchamiać
a na pewno w właściwym miejscu dodałeś to .U??? w ,ini jest kilka miejsc na toTo był pierwszy i oczywisty ruch, jaki zrobiłem. Gra nie widziała
a próbowałeś rozkodować tą paczkę i zobaczyć co w niej jest???
chętnie bym to obejrzał jeśli się zgodziszTiquill pisze:Kto chce pobawić się tą dodatkową paczką i trainerem - niech pisze PMa, prześlę.
a żeby całkiem załatwić przypuszczenia o EXE
odpaliłem freeMP z EXE z AW
gra ciągle pokazywało że to jest wersja 1409 i dało się grać na dowolnym serwie
co dowodzi jasno EXE jest tylko po to aby uruchamiać grę a sama gra jest w paczkach U i DLL
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 06:07 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 2 razy.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obaj macie po części rację. W przybliżeniu, sprawa wygląda mniej-więcej tak:
- plik exe to jądro programu, odpowiedzialne za obsługę i komunikację pomiędzy poszczególnymi modułami/bibliotekami (pliki dll, które równie dobrze mogły by sobie siedzieć w exe'ku) oraz interpretację UnrealScript (tego co w plikach U siedzi)
- pliki dll to biblioteki/moduły, odpowiedzialne za dźwięk, rozwijające funkcje UnrealScript, posiadające wszystkie funkcje, do których odwołuje się exe w trakcie pracy. Wszystko to mogłoby być zapisane statycznie w pliku exe, jednak zastosowanie dynamicznych bibliotek dll zmniejsza pobór pamięci, zwiększając tym samym wydajność programu
- pliki U to tylko i wyłącznie czyste UnrealScript'y, w których (ze względu ma moc i elastyczność silnika Unreal) zapisane są takie rzeczy jak efekty specjalne, ai, fizyka i wszelkie inne pierdółki. Nie jest to tyle "silnik gry", co jego oskryptowanie, jako że Unreal Engine od zawsze jest silnikiem programowanym za pomocą skryptów, a nie majstrowania w C++.
Porównując to do pieczenia ciasta - dll'ki to składniki, U to przepis, a exe to piekarnik
Peace, wracam do kucia
- plik exe to jądro programu, odpowiedzialne za obsługę i komunikację pomiędzy poszczególnymi modułami/bibliotekami (pliki dll, które równie dobrze mogły by sobie siedzieć w exe'ku) oraz interpretację UnrealScript (tego co w plikach U siedzi)
- pliki dll to biblioteki/moduły, odpowiedzialne za dźwięk, rozwijające funkcje UnrealScript, posiadające wszystkie funkcje, do których odwołuje się exe w trakcie pracy. Wszystko to mogłoby być zapisane statycznie w pliku exe, jednak zastosowanie dynamicznych bibliotek dll zmniejsza pobór pamięci, zwiększając tym samym wydajność programu
- pliki U to tylko i wyłącznie czyste UnrealScript'y, w których (ze względu ma moc i elastyczność silnika Unreal) zapisane są takie rzeczy jak efekty specjalne, ai, fizyka i wszelkie inne pierdółki. Nie jest to tyle "silnik gry", co jego oskryptowanie, jako że Unreal Engine od zawsze jest silnikiem programowanym za pomocą skryptów, a nie majstrowania w C++.
Porównując to do pieczenia ciasta - dll'ki to składniki, U to przepis, a exe to piekarnik
Peace, wracam do kucia
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
prawdziwy 666, o przeznaczeniu Core.u czy Engine.u nie musisz mi tłumaczyć. A jak sam zauważyłeś, bez exe to nie ruszy. Skrypty muszą mieć jakąś możliwość wykonania. Nie wszystko, co znajduję w skryptach odnosi się do innych skryptów, część odnosi się bezpośrednio do exe. Zresztą Lothar lepiej to wytłumaczył w powyższym poście.
Nie, posłałem to na Marsa. Tam mi powiedzieli, że zadajesz głupie pytania. Człowieku...prawdziwy 666 pisze:a na pewno w właściwym miejscu dodałeś to .U??? w ,ini jest kilka miejsc na to
a próbowałeś rozkodować tą paczkę i zobaczyć co w niej jest???
Exe załatwiony więc.prawdziwy 666 pisze:odpaliłem freeMP z EXE z AW
gra ciągle pokazywało że to jest wersja 1409 i dało się grać na dowolnym serwie
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
po całkowitym usunięciu pliku postal2,exe z folderu postala 2 nadal da się wykonywać następujące czynnościTiquill pisze: A jak sam zauważyłeś, bez exe to nie ruszy. Skrypty muszą mieć jakąś możliwość wykonania. Nie wszystko, co znajduję w skryptach odnosi się do innych skryptów, część odnosi się bezpośrednio do exe. Zresztą Lothar lepiej to wytłumaczył w powyższym poście.
uruchomić edytor (co ciekawe sam edytor jest zbudowany na paczkach U (paczka Editor.u) i dll (Editor.dll)
UCC niema problemu z modyfikowaniem skryptów
żaden plik .U nie odnosi się w żaden spośród do pliku exeTiquill pisze:część odnosi się bezpośrednio do exe.
plik exe wie co ma uruchomić jedynie dzięki plikowi ini
jak mówiłem plik exe służy jedynie do tego żeby to się uruchomiło i do nic więcej
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A co ma UnrelEd.exe oraz UCC.exe z Postal2.exe, jak niby miałyby być zależne od siebie? Pierdoły piszesz, sorki, że to mówię.
Aż mi się nie chce tłumaczyć. Ja mówię o zasobach, ty o opakowaniach. Zakończmy to, ok?prawdziwy 666 pisze:żaden plik .U nie odnosi się w żaden spośród do pliku exe
plik exe wie co ma uruchomić jedynie dzięki plikowi ini
jak mówiłem plik exe służy jedynie do tego żeby to się uruchomiło i do nic więcej
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...