tiberium zone download pomocy

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

18 cze 2010, 16:01

mam takie pytanie skąd sciągnąć moda tiberium zone


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

18 cze 2010, 16:38



Awatar użytkownika
Slayer
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 656
Rejestracja: 01 lip 2009, 19:02

18 cze 2010, 16:53

Silver Dragon pisze:FlafsterWeapons [Beta]
Archiwum .exe >> 398 MB (Po rozpakowaniu >> ponad 1 GB)
Wymagania: AWP DR 1+2, EDWeapons

D/L z tej strony
Klikamy w zielony prostokąt >> Klikamy w Подождать и скачать бесплатно >> Wpisujemy kod zatwierdzając 'na zielono' >> Po 60 sek klikamy w kolejny zielony prostokąt.

I tu zaczynają się strome schody. Instalacja tego zajzajerstwa bez AWP-DR to prawdziwy hardcore. Radziłbym przed operacją zrobić backup całego AWP. Jak coś się zdupczy, być może trzeba będzie zacząć od zera.
Ponadto w swoim AWP już tak namieszałem, że nie wiem czy poradnik ten będzie wystarczający, być może trzeba będzie zrobić mix'a AWP+ED, bądź poszukać w ED jak i innych ogólnodostępnych modach, brakujących plików.

>>A<< Instalacja dla EDWeapons:
1. Rozpakowujemy archiwum (.exe) gdzieś na dysk
2. Instalujemy EDWeapons oraz TnInventory (na wszelki wypadek) do AWP (pomijamy punkt jeśli są zainstalowane)
3. Robimy backup plików EDWeaponAnims.ukx, AW_Meshes.usx
4. Wklejamy zawartość punktu pierwszego do AWP (Poza mapami, bo za Chiny ludowe nie ruszą bez AWP DR)
5. Podmieniamy plik AW_Meshes.ukx na ten z backupa
6. Kopiujemy EDWeapons.u i zmieniamy kopii nazwę na DZMod.u
7. Z moda M@dUtils (w naszym downloadzie) wyciągamy plik MaDUtilsTex.utx i wklejamy do odpowiedniego katalogu w AWP
8. Gramy (Lista iwant'ów na końcu posta)

>>B<< Instalacja dla AWPMod:
1. Patrz: A1
2. Instalujemy AWPMod oraz TnInventory (pomijamy punkt jeśli są zainstalowane)
3. Instalujemy EDWeapons nie nadpisując plików
4. Wykonujemy po kolei podpunkty: A3, A4, A5, A6, A7
5. Podmieniamy plik EDWeaponAnims.ukx na ten z backupa
6. Usuwamy plik EDWeapons.ini (ten z zębatką)
7. Patrz: A8
Niestety mod jest zrobiony pod EDW więc korzysta z postal2game.u doń załączonego. Mod więc się krzaczy przy wyrzucaniu broni oraz nie można przejść z nimi na inną mapę >> Wywala GPF. Można się ich pozbyć korzystając z kodu cleanmyweaps (Korzystam z Postal2game.u z ED z racji mix'a. Nie wiem jak z oryginałem z AWP).

Teraz parę słów o samym modzie. Pod względem koderki, nic nowego (Może z AWP-DR wygląda to inaczej?). W wielu przypadkach brakuje alternatywnego strzału. Pod względem wizualnym, niektóre modele broni sprawiły, że normalnie szczęka mi opadła. W sumie wszystkich działających poprawnie broni jest... !! 77 !!

IWANT:
==============
<nazwa>.<nazwa>weapon
>> AFS
>> AK49
>> AkaS
>> Ati
>> BFG
>> Dagger
>> Damask
>> Dragon
>> DV
>> EL
>> Famas
>> FireZ
>> FLAF
>> FSD
>> glass
>> Heckler
>> HL
>> HLBlue
>> HLShotgun
>> HS
>> L1
>> LAPA
>> M60S
>> M500
>> Mauser
>> Mcolt
>> Milk
>> minigun2
>> monta
>> mp40
>> OICW2
>> OMG
>> PB
>> PR
>> QM
>> QSH
>> SHTS
>> SS
>> Stalker
>> Strelka
>> T71
>> TB
>> Tec9
>> Terr
>> TMask
>> TMP
>> Wintchester
>> XM
>> XM9
>> xoma
============
droboboi.silence18weapon
============
gunz.<nazwa>weapon
>> VZ61
>> Maug
>> M22
>> M21
>> Benokol
============
Wpisując kod tninv też dostaniemy parę nowości

Z inwentarzem tn oraz z paczki gunz nie ma żadnych problemów
Miłego kombinowania :evilbat:
Raczej nie uda Ci się, ponieważ link chyba wygasł, lub tylko jest tak u mnie.
Pangia, nie można odpowiedzieć normalnie?


Teachin bitches how to swim
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

18 cze 2010, 17:37

u mnie też link nie działa : :(


ODPOWIEDZ