Techland startuje z Akademią Twórców Gier

Gry, programy i inne dobra stworzone przez użytkowników, także pomoc w ich kreacji. Bo nie tylko Postalem człowiek żyje.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

13 lut 2012, 20:53

Myślę, że warto o tym tutaj wspomnieć np.: po to, by nasi level-designerzy mogli się wykazać, a przyszli modderzy zdobyć niezbędną wiedzę. No to jazda:
Obrazek
Techland startuje z
„Akademią Twórców Gier”
Firma Techland, wiodący polski producent gier wideo, ma przyjemność zaprosić do udziału w pierwszej edycji Akademii Twórców Gier. To jedyna w swoim rodzaju inicjatywa edukacyjna, dzięki której każdy może spróbować swoich sił przy tworzeniu nowoczesnej, interaktywnej rozrywki.

Pierwsza edycja Akademii poświęcona jest projektowaniu poziomów do gier -Level Design- i opiera się na wykorzystaniu profesjonalnego edytora ChromEd, którego codziennie używa zespół designerów Techlandu.

Tym, co wyróżnia kursy Akademii Twórców Gier, jest maksymalna przystępność materiałów, które pozwolą nawet całkowitym nowicjuszom zbudować własny fragment gry. Moduły tekstowe napisane zostały w języku polskim, a towarzyszą im pomocne filmy instruktażowe. Uczestnicy mogą również zwracać się z pytaniami do merytorycznych opiekunów kursu, którymi są w tym wypadku projektanci poziomów gier z firmy Techland.

Kurs jest dostępny bezpłatnie dla wszystkich chętnych od 13 lutego do 13 kwietnia 2012. Osoby, które zmierzą się ze wszystkimi zadaniami i prześlą efekty swojej pracy do oceny opiekunom akcji, otrzymają certyfikat ukończenia kursu. Najlepsi mają szansę na zatrudnienie w firmie Techland, dodatkowo wśród uczestników rozlosujemy nagrody.

Więcej informacji na www.akademia.techland.pl

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt Panem Błażejem Krakowiakiem:
Tel: + 48 71 354 55 10
Mail: [email protected]
Sam już się zapisałem, zapraszam też innych (spokojnie, linki to żadne refy) - zawsze to zdrowa konkurencja motywująca do działania. No i może komuś z nas uda się zajść dalej i zaklepać ciepłą posadkę 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

13 lut 2012, 21:19

Już się zapisałem, ciekawe jak się pracuję w chrome engine .

Aktualnie serwery są bardzo przeciążone , bo nie mogę żadnego kursu otworzyć ...
trzeba czekać .
Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, 21:28 przez ciuciu, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 lut 2012, 21:50

Zapisany .
Ale strasznie muli.
Robiłem kiedyś mapki do Xpand Rally i Chrome więc trochę kumam :P


8=======D
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

14 lut 2012, 10:33

Ubolewam że chcą map typowo pod FPS, ale spróbuję, budowa w PostEd nie była specjalnie trudna xD


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 lut 2012, 21:01

Jak wam idzie?
Bo mi się ciągle badziewie zawiesza . Starszy silnik był chyba lepszy.No i brakuje mi narzędzi z UnrealED, bo składanie mapy z tej kupy śmieci jest upierdliwe i ograniczone.


8=======D
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

16 lut 2012, 13:55

Drażni mnie wstawianie obiektów, grzebanie się w tych folderach, brak filtru do rodzajów pliku (meshe i grafiki wymieszane razem). W PostEd wszystko było ładnie i jasno zgrupowane. Możliwości manipulacji obiektami też są biedne (resize i rotacja skały zajmuje mi ze 2-3 razy więcej czasu). Za to oskryptowanie map jest banalne, to jest to czego mi brakowało w PostEd. A, no i problemy z zaznaczaniem obiektów i ich przesuwaniem, odrywam myszkę od biurka z 5 razy zanim przesunę coś o kilka metrów. Siatka terenu nie daje zbytnio poczucia skali, to też problematyczne. Porażką jest umieszczanie np. starting point dokładnie na ziemi, nawet nie może być odrobinę nad nią. Nie ma szybkiego dostępu do properties, trzeba zaznaczać i zmieniać zakładki, jak sobie pomyślę że tak trzeba z każdym jednym obiektem... Nie doszukałem się na razie wyszukiwarki obiektów (po tagach albo rodzaju), a to by bardzo ułatwiło robotę

+Łatwe skryptowanie
+Porządne emittery i kolizje
+Wyszukiwarka błędów
+Nie trzeba konwertować dźwięków do .wav
+Łatwe kształtowanie terenu (chociaż mało precyzyjne, zbyt szpiczaste)

-Klasyfikacja obiektów
-Dość trudne manipulacje obiektami
-Zaburzone poczucie skali
-Punkty logiczne muszą leżeć dokładnie na terenie
-Brak podglądu perspektywicznego 2D


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 lut 2012, 15:24

eddie pisze:Drażni mnie wstawianie obiektów, grzebanie się w tych folderach, brak filtru do rodzajów pliku (meshe i grafiki wymieszane razem). W PostEd wszystko było ładnie i jasno zgrupowane.
Popieram
eddie pisze:no i problemy z zaznaczaniem obiektów i ich przesuwaniem, odrywam myszkę od biurka z 5 razy zanim przesunę coś o kilka metrów.
Oddal kamerę ,będzie łatwiej przesunąć .
eddie pisze:Porażką jest umieszczanie np. starting point dokładnie na ziemi, nawet nie może być odrobinę nad nią.
Jest funkcja "Algin to terrain"
eddie pisze: Nie ma szybkiego dostępu do properties, trzeba zaznaczać i zmieniać zakładki, jak sobie pomyślę że tak trzeba z każdym jednym obiektem...
Zakładkę wystarczy włączyć raz .I chyba jak się kliknie dwa razy ,to też się włączy.
eddie pisze:Nie doszukałem się na razie wyszukiwarki obiektów (po tagach albo rodzaju), a to by bardzo ułatwiło robotę
Jest po nazwach. Tylko trzeba wiedzieć jak ktoś nazwał to czego szukamy. :D


8=======D
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

16 lut 2012, 23:48

Rycho3D pisze:Oddal kamerę ,będzie łatwiej przesunąć .
Aha, czyli coś za coś, tempo kosztem precyzji
Rycho3D pisze:Zakładkę wystarczy włączyć raz .I chyba jak się kliknie dwa razy ,to też się włączy.
Zmieniać w tym sensie że ja raczej ustawiam properties od razu po wstawieniu obiektu na mapę, a nie zbiorowo, także u mnie to latanie między zakładkami. Podwójne kliknięcia nic mi nie dawały :/


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 kwie 2012, 14:29

Sam miałem kontakt z edytorką made in Techland tylko przy okazji tworzenia samochodów do XPand Rally, z podsuniętych przez autorów źródeł - było śmiesznie łatwo, nawet nie wiem, czy można to nazwać edycją gry, z powodu niewielkiego wkładu własnego. Lecz jak czytam teraz problemy z tworzeniem map, to nie jest już tak wesoło. Ale rzecz może być atrakcyjna, wszak to wiodący polski producent. A że swoje patenty proponuje, to też nie dziwi. Jeszcze tylko parę dni. Zapisać się, czy nie? ;)

No i przenoszę z MHP do Innych gier. Tam będzie mu lepiej, imho. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 kwie 2012, 16:38

Tiquill pisze: Jeszcze tylko parę dni. Zapisać się, czy nie?
Testy zaliczysz w 1 dzień ,mapę zrobisz w 2 .
Ale wkurwisz się jak zobaczysz błędy i ubogość edytora.


8=======D
ODPOWIEDZ