T3D

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

21 lis 2014, 16:47

Pytanko do znawców PostED

Czy jest możliwość utworzenia terenu z pliku t3d bądź samej bitmapy?


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 lis 2014, 17:02

Tak z bitmapy format: Extended 555 lub Extended 565 .bmp 16.bit
Ewentualnie może być napisane "R5 G5 B5"
Zależy jakim programem robisz.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

21 lis 2014, 17:09

Z rodzajem pliku to sobie powinienem poradzić
Nie mogę jednak znaleźć opcji importu. Strasznie rzadko bawię się edytorem


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 lis 2014, 18:27

https://forum.postalsite.info/- ... .html#73843
Tu Tiquill opisał krok po kroku import bitmapy terenu.

A plik t3d to chyba tylko jako brush (i tam znajdziesz import), ale nie polecam


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

21 lis 2014, 19:32

Wielkie dzięx !


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ