Sztopor
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Kurde, ale bym sobie pograł w tego Shtopora, ale nie wiem jak go zdobyć.
Gra wygląda bardzo fajnie, ale niestety jest tylko po rusku, więc trzeba by było grać "na wyczucie" lub ze słownikiem na kolanach. Z tego co widziałem po screenach, Shtopor bardzo dużo czerpie od STP. Na przykład srebrne kostiumy Krotchy(wszystko pozostało takie same, jedynie zmieniono kolor na taki srebrno-matowy, szary). Poszukałbym więcej takich różnic, jakbym dorwał grę, ale jakoś nie widzę możliwości taniego jej zdobycia.
Gra wygląda bardzo fajnie, ale niestety jest tylko po rusku, więc trzeba by było grać "na wyczucie" lub ze słownikiem na kolanach. Z tego co widziałem po screenach, Shtopor bardzo dużo czerpie od STP. Na przykład srebrne kostiumy Krotchy(wszystko pozostało takie same, jedynie zmieniono kolor na taki srebrno-matowy, szary). Poszukałbym więcej takich różnic, jakbym dorwał grę, ale jakoś nie widzę możliwości taniego jej zdobycia.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Rosyjska podstawa do niego jest potrzebna w wersji 1337 z jakimś tam dopiskiem
Mnie by wystarczyło zrobić tak, by mapy działały na AWP. Misje są nieważne.
Mnie by wystarczyło zrobić tak, by mapy działały na AWP. Misje są nieważne.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Przecież działają w awp, nie ma co prawda rozczłonkowywania, ale to mógłby załatwić kod severance przeniesiony pod awp [sprawia że można ciachać ludzi z stp].
A więc tak:
Do AWP.ini [dla 10th]
w sekcji z Paths=blalbalblabla
wstawiasz:
[Mam osobny folder ze sztoporem, dlatego tak wstawione]
I robisz kopię którejś tam mapy z początkiem cus-
np. cus-psih.fuk
Odpalasz ją z poizomu Własnych map w AWP ł:
Misje nie działają.
A więc tak:
Do AWP.ini [dla 10th]
w sekcji z Paths=blalbalblabla
wstawiasz:
Kod: Zaznacz cały
Paths=..\..\Sztopor\System\*.u
Paths=..\..\Sztopor\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Sztopor\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Sztopor\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\Sztopor\Textures\*.utx
Paths=..\..\Sztopor\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sztopor\Music\*.ogg
I robisz kopię którejś tam mapy z początkiem cus-
np. cus-psih.fuk
Odpalasz ją z poizomu Własnych map w AWP ł:
Misje nie działają.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 20:40 przez Koloses, łącznie zmieniany 4 razy.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Tak, tylko żeby moda zainstalować trzeba mieć podstawkę, bowiem parszywa blokada antypiracka krzyczy, że jej nie ma. A ruskiej podstawki nie posiadam.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To się jej pozbądź. Jeśli jesteś nabywcą legalnej wersji Sztopora (a jesteś takim) to żadnej zbrodni nie popełnisz, robiąc pewien trik na swoim dysku.Silver Dragon pisze:bowiem parszywa blokada antypiracka krzyczy
Masz Postala z Playa (jak dobrze pamiętam). Jego exe jest przyjazny, nie żąda płyty, nie uruchamia żadnego antypirata. Jest normalnym plikiem rozruchowym, bez żadnego szitu. Natomiast owa blokada, o której mówisz, jest uruchamiana nie sama przez się, ale inicjuje ją samo exe gry. Podmień więc exe na to z Playa. Będzie działać.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jak by mi się udało to rozpakować, byłoby z górki. Sam instalator jest problemowy.
Ale co tam, obejdzie się
Ale co tam, obejdzie się
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Spróbuj tego: Universal Extractor - praktycznie wszystko, zanim zainstaluję, otwieram uprzednio w nim, by sprawdzić, co tam mi instalator szykuje za "prezenty". Jedno z niezbędnych narzędzi w komputerze.Silver Dragon pisze:Jak by mi się udało to rozpakować, byłoby z górki. Sam instalator jest problemowy.
Lekki, sprawny i dostępny pod prawoklikiem na danym pliku. Rozpakuje bardzo wiele archiwów i instalatorów używanych przez twórców oprogramowania. Jego możliwości są praktycznie ograniczone tym, czy masz zainstalowany lub nie oprogramowanie dodatkowe (np. Borland). Im starsze instalatory, tym większa szansa, że program poradzi sobie z nimi bez kłopotu - wynajdzie na dysku to co niezbędne (a sam posiada bardzo wiele narzędzi rozpakowujących) i ruszy z pracą.
Jeśli jednak ów exe Sztopora spakowany jest jakimś wymyślnym i nietypowym ustrojstwem, cóż, wtedy nie da rady. Ale zalecam spróbować. I używać stale.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Uruchomiłem mapy Sztopora (Dzięki Tiq). Wprawdzie bez misji, ale ważne, że mogę pozwiedzać.
Całkiem inne, bardzo pozytywne wrażenie zrobiły na mnie wnętrza budynków, a w szczególności mieszkania oraz więzienie. Pomieszczenia są odpicowane perfekcyjnie pod wieloma względami. Tylko AVPC może się z tym równać. Nie wiem dlaczego, ale w niektórych miejscach poczułem się jak... w Polsce
Co do oprawy dźwiękowej. Jeśli chodzi o muzykę nie mam zastrzeżeń. Punkrockowe nutki wydobywające się z głośników przyzwoicie brzmią i wpadają w ucho. Pasują do gry jak ulał. Dźwięki otoczenia prawie jak w zwykłym P2, parę niewielkich różnic. Jednakże rosyjskie dialogi są śmiesznie dziwne. W porównaniu z polskimi, brzmią one tak jakoś... nienaturalnie. Może to być kwestia przyzwyczajenia, nie mniej jednak jak słyszę odgłos, przypominający jęk niedorżniętego niedźwiedzia (krzyk uciekającego faceta) bądź długie, beznamiętne i sztuczne 'iiiiiii' (uciekająca w popłochu chiquita), ogarnia mnie salwa pustego śmiechu. Pierwsze wrażenie wręcz zwaliło mnie z krzesła. LOL do kwadratu
Teraz ktoś może nieco więcej o fabule powiedzieć, gwoli dopełnienia. Polska wersja P2 v.1337 nie pozwala mi niestety na obadanie misji mimo wielu prób i kombinacji >> GPF. Z tego co jednak widziałem na poniższym filmiku fabuła może być całkiem, całkiem. Misje pomysłami się raczej nie różnią od P2. BSP: Co to dla niewtajemniczonego za misja, zerknąć na afisze czy wziąć coś do czytania? (Chyba dobrze zrozumiałem). Samo życie.
! Recenzja P2:SZ zaczyna się dopiero w pierwszej minucie trwania filmiku !
[youtube][/youtube]
Podsumowując. Uważam, że poza małymi niuansami mod prezentuje się całkiem przyzwoicie, choć recenzenci z Rosji widać nie byli zbyt przychylni. Gdyby nie oprawa dźwiękowa byłoby wręcz tragicznie
Wkrótce być może zapodam jeszcze parę screenów, ale muszę obmyślić scenki do nich
Hmm... Jeżeli chodzi o sam teren, po mapie i z tego, co dotychczas widziałem, myślałem że Muchosrańsk jest większy. Parę przejść w te i we w te i nie potrzeba mapy, bo wszystko jest jasne jak słońce. Ot taka bardziej ucywilizowana ponura 'dziura' nad jakimś większym jeziorem. Ma ona jednak niezłych rządzących, bowiem posiada własną stację kolejową, lotnisko a nawet boisko do piłki nożnej (duperelne, bo duperelne, ale jest).Mixer pisze:P2 przy sztoporze to demo
Nowych map jest około ośmiu, nie są one jednak jakieś bardzo rozległe. Praktycznie wszystkie poziomy są jednakowo zamglone, co może być zarówno plusem, jak i minusem. Na plus zasługują detale otoczenia. Roślinki, tu i ówdzie, zarówno na lądzie jak i w wodzie, trawka, gołąbki siedzące na lampach i drutach wysokiego napięcia, puszczające ptasie mleczko z wysokości, nowe meshe, tekstury, etc. Dużo fajnych rzeczy. Jest jednak trochę zbyt ponuro jak dla mnie. Każdy jednak ma swój gustkazik pisze:Te rozbudowane, dopracowane mapy, w Paradise takich nie było
Całkiem inne, bardzo pozytywne wrażenie zrobiły na mnie wnętrza budynków, a w szczególności mieszkania oraz więzienie. Pomieszczenia są odpicowane perfekcyjnie pod wieloma względami. Tylko AVPC może się z tym równać. Nie wiem dlaczego, ale w niektórych miejscach poczułem się jak... w Polsce
Co do oprawy dźwiękowej. Jeśli chodzi o muzykę nie mam zastrzeżeń. Punkrockowe nutki wydobywające się z głośników przyzwoicie brzmią i wpadają w ucho. Pasują do gry jak ulał. Dźwięki otoczenia prawie jak w zwykłym P2, parę niewielkich różnic. Jednakże rosyjskie dialogi są śmiesznie dziwne. W porównaniu z polskimi, brzmią one tak jakoś... nienaturalnie. Może to być kwestia przyzwyczajenia, nie mniej jednak jak słyszę odgłos, przypominający jęk niedorżniętego niedźwiedzia (krzyk uciekającego faceta) bądź długie, beznamiętne i sztuczne 'iiiiiii' (uciekająca w popłochu chiquita), ogarnia mnie salwa pustego śmiechu. Pierwsze wrażenie wręcz zwaliło mnie z krzesła. LOL do kwadratu
Teraz ktoś może nieco więcej o fabule powiedzieć, gwoli dopełnienia. Polska wersja P2 v.1337 nie pozwala mi niestety na obadanie misji mimo wielu prób i kombinacji >> GPF. Z tego co jednak widziałem na poniższym filmiku fabuła może być całkiem, całkiem. Misje pomysłami się raczej nie różnią od P2. BSP: Co to dla niewtajemniczonego za misja, zerknąć na afisze czy wziąć coś do czytania? (Chyba dobrze zrozumiałem). Samo życie.
! Recenzja P2:SZ zaczyna się dopiero w pierwszej minucie trwania filmiku !
[youtube][/youtube]
Podsumowując. Uważam, że poza małymi niuansami mod prezentuje się całkiem przyzwoicie, choć recenzenci z Rosji widać nie byli zbyt przychylni. Gdyby nie oprawa dźwiękowa byłoby wręcz tragicznie
Wkrótce być może zapodam jeszcze parę screenów, ale muszę obmyślić scenki do nich
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 19:57 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
To zasługa tych plakatów, nie mam racji?Silver Dragon pisze:Całkiem inne, bardzo pozytywne wrażenie zrobiły na mnie wnętrza budynków
...i nie dorównują polskim do pięt.Silver Dragon pisze: W porównaniu z polskimi, brzmią one tak jakoś... nienaturalnie.
Ja bym zapodał screeny tych plakatów, ale jakoś mi się nie spieszy, a poza tym jak ktoś chce, to niech sam zobaczy, co na tych plakatach jest.Silver Dragon pisze: Wkrótce być może zapodam jeszcze parę screenów, ale muszę obmyślić scenki do nich
A swoją drogą dlaczego aż tyle jest w Shtoporze tych plakatów?
Mi osobiście podoba się mapka z więzieniem. Bardzo fajne cele, można odgrywać różne scenki. Bardzo dobre. Mapy są niby rozległe, ale bardzo proste, a mieszkania dość podobne do siebie, ale za to są wielopiętrowe budynki.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Twórcy harowali niczym woły i szukali czegoś, przy czym mogli się odprężyć, a jednocześnie udawać, że grzebią przy grze w edytorze ?Mr Minio pisze:A swoją drogą dlaczego aż tyle jest w Shtoporze tych plakatów?
Co do recenzji, to mógłbym zrobić, ale najpierw cyknę screeny zadań z każdego dnia i ktoś mi je przetłumaczy, żebym wiedział o czym mam gadać potem
Ja też, cholera, nijak nie mogłem uruchomić Shtopora jako samodzielną grę. Musiałem zrobić tak jak SD pozbawiając się przyjemności wykonywania zadań, dlatego takie screeny właśnie z tymi zadaniami najbardziej by mnie zadowoliły.
EDIT:
Jutro postaram się wrzucić tutaj kilka screenów, a także odświeżę temat "Screeny zwariowane...". Oczywiście na nowo, bo SD już to zrobił.
EDIT:
Jutro postaram się wrzucić tutaj kilka screenów, a także odświeżę temat "Screeny zwariowane...". Oczywiście na nowo, bo SD już to zrobił.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 20:34 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 2 razy.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Ja mam go po prostu wtrzepanego do folderu z 10th anniversary, ze wstawionymi odpowiednio paths i jakoś leci.Chciałbym zrobić wideorecenzję, tylko za cholerę nie wiem o co tam chodzi na początku z tym szpitalem i jakie dokładnie są zadania wypisane na mapce.
@Edit:Zaraz sprawdzę.Mam jeszcze tego z playa i postala 2 po angielsku wydanego u nas przez Lem.
@Edit2:Z angielskim nie działa.Sprawdzę tego z playa jeszcze.
@Edit3:Jeżeli chodzi o stp z playa to u mnie odpalił.A teraz już dziwny pomysł..sprawdzę go z free mp.
@Edit4:Jedzie na free mp.....
@Edit:Zaraz sprawdzę.Mam jeszcze tego z playa i postala 2 po angielsku wydanego u nas przez Lem.
@Edit2:Z angielskim nie działa.Sprawdzę tego z playa jeszcze.
@Edit3:Jeżeli chodzi o stp z playa to u mnie odpalił.A teraz już dziwny pomysł..sprawdzę go z free mp.
@Edit4:Jedzie na free mp.....
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 21:28 przez Koloses, łącznie zmieniany 5 razy.
Może to ten 10th Anniversary jest kluczem. Ja mam z Play'a i nie hula.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
W sumie jakoś puściłem je mimo oczuMr Minio pisze:To zasługa tych plakatów, nie mam racji?
No proszę. W końcu mam pretekst, by ściągnąć MP. Jak mi transfer przyspieszy to się stestujeKoloses pisze:@Edit4:Jedzie na free mp.....
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Jeżeli dalej nie będzie wam działać to wrzucę gdzieś swój folder "system"...O ile pamiętam to wcześniej tam coś grzebałem i są tam też pliki od p2.Może przez to działa wszędzie "jak leci" oprócz angielskiego wydanego przez LEM.
@Edit:A co mi tam i tak wrzucę ten przegrzebany system..Może to będzie działać jako taki "fix"
Link:
https://www.multiupload.com/2BTY5AGFD0
Moje ułożenie plików:
Przekombinowane jak jasna cholera, bo nie mam miejsca na dysku..trzeba sprzątnąć
@Edit:A co mi tam i tak wrzucę ten przegrzebany system..Może to będzie działać jako taki "fix"
Link:
https://www.multiupload.com/2BTY5AGFD0
Moje ułożenie plików:
Przekombinowane jak jasna cholera, bo nie mam miejsca na dysku..trzeba sprzątnąć
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2011, 13:18 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.