Sztopor
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Musisz te pliki Sztopora z odpowiednich folderów przekopiować do odpowiednich folderów AW/AWP(w zależności czy masz Postal X czy Postala z Playa). I potem mapy uruchamiać poprzez komendę "goto".Japonka93 pisze:Dobra problem dalej ten sam zawartość folderów dodane te Paths dodane Sztopora dalej nigdzie nie widać
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Dobra mam postal X Orginalny jak cos Co do sztopora... Skoro mam postal X to do AWP jak dobrze rozumiem.... dobra sprobuje dzięki i tak za pomoc
[ Dodano: 2011-07-26, 14:56 ]
Heh chyba raczej nie pogram sobie w sztopora jak odpalam AWP (bo zrobieniu oczywiscie wszystkiego co mialoam zrobic -patchs... dodanie do folderów..) pojawia mi sie takie cus właśnie jak bym tylko wiedziała co zrobiłam nie tak
[ Dodano: 2011-07-26, 14:57 ]
https://iv.pl/images/96457825116260952735.jpg
[ Dodano: 2011-07-26, 14:56 ]
Heh chyba raczej nie pogram sobie w sztopora jak odpalam AWP (bo zrobieniu oczywiscie wszystkiego co mialoam zrobic -patchs... dodanie do folderów..) pojawia mi sie takie cus właśnie jak bym tylko wiedziała co zrobiłam nie tak
[ Dodano: 2011-07-26, 14:57 ]
https://iv.pl/images/96457825116260952735.jpg
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Nie wrzucasz plików sztopora bezpośrednio do awp, tylko robisz folder "Sztopor" w postal 10th anniversary [tam gdzie foldery AWP itd..] i tam wrzucasz pliki, a potem dodajesz paths.
Pamiętaj, żeby to było dodane w odpowiedniej sekcji tam gdzie inne paths=.
@Down:To znaczy, że coś źle zrobiłeś
Pamiętaj, żeby to było dodane w odpowiedniej sekcji tam gdzie inne paths=.
@Down:To znaczy, że coś źle zrobiłeś
Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 18:19 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.
U mnie zadziałało dopiero po wrzuceniu plików do odpowiednich folderów w AWP, Koloses...
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
No to tak niewiem czy w odpowiednim miejscu wstawiłam paths (jak by ktos mógł mi wytłumaczyc... wstawiłam poprostu pod tym paths gdzie tam było zreszta pokażę:
no właśnie zrobiłam tak jak mi sie wydawało i chyba zepsułam....)
a co do folderów wstawiłam do odpowiednich w AWP oraz dorobiłam folder czyli chyba zepsułam:P
Najpierw probowałam oddzielnie same wstawienie do folderów, potem jak nie zadziałało to zrobiłam ten folder sztopor (oczywiście z zawartościa).
mówiąc szczerze nie wiem co robic teraz
Kod: Zaznacz cały
[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=..\AW7Save
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Sztopor\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Sztopor\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Sztopor\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Sztopor\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\Sztopor\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Sztopor\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sztopor\Music\*.ogg
Paths=..\Music\*.ogg
Suppress=DevLoad
Suppress=DevSave
Suppress=DevNetTraffic
Suppress=DevGarbage
Suppress=DevKill
Suppress=DevReplace
Suppress=DevCompile
Suppress=DevBind
Suppress=DevBsp
a co do folderów wstawiłam do odpowiednich w AWP oraz dorobiłam folder czyli chyba zepsułam:P
Najpierw probowałam oddzielnie same wstawienie do folderów, potem jak nie zadziałało to zrobiłam ten folder sztopor (oczywiście z zawartościa).
mówiąc szczerze nie wiem co robic teraz
Łap mój plik postal2.ini. Może na coś wpadniesz, przeglądając go. Chociaż wątpię, dlatego że ja mam od razu z podstawką wszystko zmieszane.
https://www.megaupload.com/?d=0FD5IETZ
[EDIT] W sztoporze nie da się lać? Bo coś mi się zdaje, że mam coś zwalone. I czy tylko ja nie mogę otworzyć plików mapy, static meshów, dźwięków? Zawsze jak próbuje, to gpf.
https://www.megaupload.com/?d=0FD5IETZ
[EDIT] W sztoporze nie da się lać? Bo coś mi się zdaje, że mam coś zwalone. I czy tylko ja nie mogę otworzyć plików mapy, static meshów, dźwięków? Zawsze jak próbuje, to gpf.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 22:18 przez Heroinka, łącznie zmieniany 2 razy.
[center]Nie ma przywódców, nie ma bogów...[/center][center]~❤~[/center][center]I know heroin rots your insides but that didn't stop me...[/center]
Ogólnie z tego co wiem to lać sie można. Spojże sobie moze mi cos pomoze bo ja na oslep wpisywalam i mi sie rypneło...[EDIT] W sztoporze nie da się lać? Bo coś mi się zdaje, że mam coś zwalone. I czy tylko ja nie mogę otworzyć plików mapy, static meshów, dźwięków? Zawsze jak próbuje, to gpf.
Ogólnie powinny sie odtwarzac mapy dzwieki i tp... Ja sama probuje odpalic ten dodatek (mam postal X jak cos z tego probuje odpalic) z tego co wiem to sztopor to samodzielny dodatek a ja mam tylko foldery i nawet nie wiem gdzie odpalic jak juz cos wyszlo to mam to co na górze na zdjeciu dobra sprobuje z tym twoim plikiem moze mi pomoze ):):):)
[ Dodano: 2011-07-26, 23:23 ]
dobra powinien pomoc
[ Dodano: 2011-07-27, 09:32 ]
Koncze temat bo dostaje ostrzeżenia....
- BLOOD M@DNESS
- Miłośnik broni
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34
to nie mod mod to jest ruska wersja postala 2 z jakimiś różnymi rzeczami i wogóle
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Skoro Sztopor to nie mod ,to dlaczego nie działa bez P2 ?
To znaczy że kupuję grę Sztopor i aby działała muszę kupić drugą grę P2 ,która jest mi zbędna bo chcę grać w Sztopor ?
To tak jakbym kupił czekoladę i aby ją zjeść musiał kupić taczkę gruzu .
To znaczy że kupuję grę Sztopor i aby działała muszę kupić drugą grę P2 ,która jest mi zbędna bo chcę grać w Sztopor ?
To tak jakbym kupił czekoladę i aby ją zjeść musiał kupić taczkę gruzu .
8=======D
- BLOOD M@DNESS
- Miłośnik broni
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34
aw jakoś nie jest modem a wymaga stp czyli co aw jest modem
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Gwoli ścisłości
AW jest ściśle powiązany z podstawą, tak jak AWP, AVPC czy ED tak więc jest to raczej mod (albo ogólnie mówiąc dodatek)
Sztopor tak samo. Pierwotnie został wydany w Rosji i w Japonii na dwóch CD'kach jako uzupełnienie P2 z patchem 1337a. Mod ten nie posiada nawet własnego pliku .exe, a uruchamiamy go tak jak stare AWP za pomocą skrótu
AW jest ściśle powiązany z podstawą, tak jak AWP, AVPC czy ED tak więc jest to raczej mod (albo ogólnie mówiąc dodatek)
Sztopor tak samo. Pierwotnie został wydany w Rosji i w Japonii na dwóch CD'kach jako uzupełnienie P2 z patchem 1337a. Mod ten nie posiada nawet własnego pliku .exe, a uruchamiamy go tak jak stare AWP za pomocą skrótu
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Jupi odpaliłam sztopora ł: Wystarczyło wsadzic folder sztopor do postal 10th anniversary i te paths= a pozniej odpalic za pomoca skrotu z folderu system.... (w folderze sztopor)... Dzięki silver dragon o tym akurat nie wiedziałam (mowiąc szczerze byłam zdziwiona ze nie ma instalaratora tylko foldery ....) ł: